Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Електронна торгівля в Україні: тенденції в період пандемії COVID-19
    (Сумський державний університет, 2021) Мілаш, Д.І.
    Дотримання соціальної дистанції, впровадження карантинних обмежень з метою зупинки розповсюдження пандемії COVID-19 спричинило зростання активності в онлайн-просторі. Так, споживачі стали більше купувати онлайн, користуватись соціальними мережами, значно зросла популярність інтернет-телефонії та телекомунікацій, тощо. У свою чергу, незважаючи на значне зниження економічної активності в більшості індустрій, частка ринку в секторі електронної торгівлі зростає. Криза COVID-19 відкриває нові можливості, які можуть будуть сприяти міжнародній співпраці в галузі електронної торгівлі. У свою чергу, це сприятиме скороченню цифрового розриву між країнами та покращенню умов ведення бізнес-діяльності. Актуальність даної роботи полягає в необхідності аналізу впливу пандемії COVID-19 на сектор електронної торгівлі України та прогнозу її подальшого розвитку.
  • Item
    Тенденції поведінки споживачів: вплив COVID 19
    (Сумський державний університет, 2020) Гусейнзаде, К.Р. огли
    Сучасна індустрія туризму являється однією із найбільш масштабних, високоприбуткових та динамічних галузей глобального рівня. Загалом, у 2019 році дохід від туристичної галузі становив більше 10% світового ВНП. Більше того, прогнози експертів вказували на те, що на фоні постійно зростаючої глобалізації XXI століття стане століттям туризму. Однак, туризм є однією із галузей, які одразу відчувають негативний вплив кризи, перш за все, через зниження купівельної спроможності населення та нестабільність економічної системи. Таким чином, туристична галузь стала однією із тих, які найбільше постраждали від нової кризи, спричиненої спалахом пандемії COVID-19, що спричинило критичне падіння попиту та пропозиції на туристичному ринку. При цьому на міжнародному, національному та глобальному рівнях розробляються нові стратегії якісної зміни та удосконалення туристичної галузі з метою виходу із кризи та нівелювання негативних наслідків. У свою чергу, головним трендом 2020 року може стати внутрішній автомобільний туризм. Таким чином, актуальність дослідження дипломної роботи полягає в аналізі сучасного стану туристичного ринку та перспектив його розвитку, а також впливу на економічне зростання.