Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Особливості використання банківського маркетингу в сучасних умовах(Сумський державний університет, 2020) Охонько, А.О.Об’єктом аналізу є ПАТ «ПУМБ». Предметом дослідження виступає маркетингова діяльність ПАТ «ПУМБ». Метою роботи є аналіз маркетингової діяльності ПАТ «ПУМБ», щодо покращення маркетингових заходів, а також удосконалення роботи банка в цілому. Відповідно до мети завданнями роботи є: дослідити діяльність комерційних банків України; розкрити зміст, ціль та сутність маркетингової діяльності банку «ПУМБ»; охарактеризувати маркетингову стратегію на окремих етапах життєвого циклу; дослідити просування продукції на ринку банківських послуг; проаналізувати перспективи розвитку та рекомендації щодо маркетингових заходів банку «ПУМБ». Основними інформаційними джерелами дипломної роботи є навчально-методичні матеріали, підручники, посібники з маркетингу, статті періодичних видань, що мають відношення до теми роботи, дані статистичних сайтів, а також офіційні веб-сайти банків.