Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
3 results
Search Results
Item Управління рекламною діяльністю ресторану(Сумський державний університет, 2024) Ващенко, П.С.Кваліфікаційна робота складається з 51 сторінки тексту, 3 розділів, 4 таблиць, 9 рисунків та списку з 33 використаних джерел. Актуальність теми роботи. Дана кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню управління рекламною діяльністю на ресторані «Козацька Броварня». У сучасних умовах високої конкуренції та швидкої зміни трендів у ресторанному бізнесі, ефективне управління рекламною діяльністю є ключовим фактором успіху. Робота охоплює теоретичні аспекти рекламних стратегій, їх класифікацію та етапи розробки. Метою роботи є визначення актуальних рекламних стратегій для ресторанного бізнесу, аналіз сучасних тенденцій у галузі та розробка рекомендацій для покращення взаємодії з цільовою аудиторією. Об’єктом дослідження є процес формування рекламних дій для ресторану «Козацька Броварня», а предметом – теоретичні та методологічні аспекти цього процесу. Завдання роботи: визначення сутності рекламної стратегії та її класифікація; розгляд етапів розробки рекламної стратегії; проведення аналізу ринку ресторанів в Україні; аналіз рекламної діяльності ресторану «Козацька Броварня»; дослідження поточного стану рекламної стратегії ресторану; розробка заходів для удосконалення рекламної стратегії ресторану; оцінка ефективності запропонованих заходів. Практична значимість одержаних результатів полягає у тому, що використані інноваційні підходи просування ресторану «Козацька Броварня» та удосконалення його рекламної стратегії. У першому розділі розглянуто сутність рекламної стратегії та її класифікацію, етапи розробки рекламної стратегії та проведено аналіз ринку ресторанів в Україні. У другому розділі досліджено конкурентне середовище ресторану «Козацька Броварня», його мікро- та макросередовище, досліджено поточний стан рекламної стратегії ресторану. У третьому розділі запропоновано заходи для удосконалення рекламної стратегії ресторану, а також проведена оцінка ефективності запропонованих заходів.Item Маркетинговий інструментарій підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій(Сумський державний університет, 2023) Доценко, А.В.Кваліфікаційна робота складається з 67 сторінок тексту, 3 розділів, 5 таблиць, 13 рисунків та списку з 32 використаних джерел. Актуальність теми роботи обумовлена необхідністю спортивних організацій впроваджувати ефективні маркетингові стратегії для залучення уваги глядачів, залучення спонсорів, талантів та забезпечення стійкої конкурентоспроможності в умовах зростаючої конкуренції та швидких змін в спортивному середовищі. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження маркетингових аспетків для підвищення конкурентноспроможності спортивних організацій. Завдання роботи: визначити теоретичні аспекти використання маркетингових комунікацій у спортивній індустрії; описати організаційні особливості застосування маркетингових інструментів з метою підвищення конкурентоспрможнлсті спортивних організацій; охарактеризувати роль цифрового маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності спортивних організацій; дослідити конкурентне середовище ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області»; з’ясувати визначення стану використання маркетингових інструментів ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області»; розкрити поняття розробки веб-сайту ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області», як інструмент підвищення конкурентоспроможності; сформувати маркетингові стратегії по роботі з соціальними мережами Об’єктом дослідження є маркетинговий інструментарій ГО «Дитяча ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області» для підвищення конкурентноспроможності спортивних організацій. Предметом дослідження є методи та засоби, які входять до складу маркетингового інструментарію і призначені для підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо просування та більшого охоплення спортивних організацій. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією 1 статтею у фахових наукових виданняхі (у співавторстві) за темою роботи. У першому розділі розглянуто теоретичні засади щодо маркетингових інструментів підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій. У другому розділі проаналізовано використання маркетингового інструментарію ГО «Дитяча ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області». У третьому розділі запропоновано практичні рекомендаії щодо використання маркетингового інструментарію підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій.Item Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ресторану "Crocodile")(Сумський державний університет, 2020) Рудика, М.С.На даний час ресторанний бізнес в Україні і по всьому світу розвивається бурхливими темпами. З ростом добробуту людей, рівня їх життя, збільшується число постійних клієнтів, а це веде до зростання потреби в задоволенні запитів людей, які відвідують ресторани та інші місця громадського харчування. З'являється потреба в належному оформленні страв, в високому і швидкому рівні обслуговування, в соціальному визнанні ресторану. Багато людей обирають саме ресторани для проведення урочистих заходів, будь то весілля, дні народження або інші важливі події. Більшість офісних співробітників все більше починають користуватися послугами кафе під час обідньої перерви або важливої зустрічі під час робочого дня. Усі ці чинники змушують ресторани вести серйозну конкурентну боротьбу за відвідувачів, створювати такі маркетингові стратегії, які приносили б максимальний прибуток та сприяли залученню нових клієнтів у свій заклад. Таким чином, ресторанний бізнес буде успішним тільки в тому випадку, якщо він націлений не тільки на задоволення бажань і потреб гостей у продукції та послугах, а й на створення умов для збільшення відвідуваності ресторану. Задоволення потреб відвідувачів, завоювання їх розташування - першорядні завдання ресторану. Саме тому, в умовах жорсткої конкуренції в ресторанному бізнесі, будь-якому закладу важливо добре розбиратися в ситуації на ринку, знати свої сильні і слабкі сторони і вміти розробити свою маркетингову стратегію. Тільки це дасть можливість ресторану бути не тільки конкурентоспроможним на ринку, отримувати достатній прибуток, але і домогтися розширення цільової аудиторії і залучення потенційних клієнтів, функціонуючи при цьому тривалий період часу.