Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Формування іміджу підприємства як фактор посилення конкурентних переваг
    (Сумський державний університет, 2022) Нечаєва, Н.М.
    Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування результативних підходів до підвищення конкурентоспроможності підприємств шляхом формування позитивного іміджу компаній на ринку. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретико-прикладних основ забезпечення конкурентних переваг компаній та впливу іміджу бренду на рівень їх конкурентоспроможності. Завдання роботи: аналіз конкурентних переваг, як здатності компаній формувати лідерські позиції на ринку; дослідження глобальних трендів розвитку, як детермінанти конкурентних переваг бізнесу; дослідження теоретичних підходів до визначення іміджу бренду; аналіз головних складових формування іміджу бренду сучасних компаній; на прикладі АТ «Укрзалізниця» дослідити складові формування конкурентоспроможного бізнес-іміджу. Об’єктом дослідження є процес формування конкурентоспроможного іміджу підприємства. Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади стратегічного управління формуванням іміджу бренду компанії. Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: систематизовано концепції формування іміджу компанії, проведено ретроспективний аналіз формування іміджу бренду АТ «Укрзалізниця». Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо покращення іміджу АТ «Укрзалізниця». 5 У першому розділі розглянуто особливості формування конкурентоспроможності компаній в глобальному ринковому середовищі, проаналізовано конкурентні переваги, як здатність компаній формувати лідерські позиції на ринку, досліджено глобальні тренди розвитку, як детермінанти конкурентних переваг бізнесу. У другому розділі досліджено імідж бренду, як складова маркетингової бізнес-стратегії компанії, розглянуто теоретичні підходи до визначення іміджу бренду, проаналізовано головні складові формування іміджу бренду сучасних компаній. У третьому розділі виконано досліджено прикладні засади формування іміджу компанії (на прикладі АТ «Українська залізниця»), проведено аналіз діяльності компанії та еволюції розвитку АТ «Українська залізниця», досліджено складові формування конкурентоспроможного бізнес-іміджу АТ «Укрзалізниця», розглянуто ребрендинг, як інструмент формування та укріплення іміджу компанії.
  • Item
    Прямий маркетинг та його ефективність
    (Сумський державний університет, 2021) Савченко, Д.Л.
    Актуальність дипломної роботи зумовлена потребою створення прямого маркетингу на підприємстві, запровадженні інструментів прямого маркетингу для ефективної діяльності організації на ринку збуту товару чи послуги, а в першу чергу це свідчить про побудову індивідуальних взаємовідносин між компанією і споживачами. Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних і практичних рекомендацій удосконалення інструментарію прямого маркетингу на підприємстві та покращення ефективності їх використання.
  • Item
    Сучасні інформаційні технології в маркетинговій діяльності підприємства
    (Сумський державний університет, 2021) Сердюк, О.В.
    Актуальність дипломної роботи зумовлена потребою створення прямого маркетингу на підприємстві, запровадженні інструментів прямого маркетингу для ефективної діяльності організації на ринку збуту товару чи послуги, а в першу чергу це свідчить про побудову індивідуальних взаємовідносин між компанією і споживачами. Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних і практичних рекомендацій удосконалення інструментарію прямого маркетингу на підприємстві та покращення ефективності їх використання.
  • Item
    Цифровий маркетинг сфери послуг
    (Сумський державний університет, 2019) Канівець, І.В.
    Актуальність теми магістерської роботи обумовлена загостренням проблем просування товарів, що пов'язані з посиленням конкуренції на товарних ринках, конкуренції з боку іноземних, вітчизняних, а також з боку численних дрібних підприємств. У свою чергу розвиток Інтернету, спричинив руйнування кордонів у торгівлі. У зв'язку з цим все більша кількість компаній витрачають свої кошти на вивчення цифрового маркетингу з метою більшого охоплення потенційних клієнтів.
  • Item
    Дизайн підхід у маркетингових дослідженнях
    (Сумський державний університет, 2019) Морозов, М.О.
    Мета роботи: знаходження переваг дизайн-підходу в маркетингових дослідженнях перед традиційними та пошук можливості поєднання й інтеграції підходів, задля впровадження найкращого бізнес-рішення та вибору найбільш вірної стратегії розвитку продукту. Ціль роботи: показати недоліки типових маркетингових досліджень, які застосовуються переважною більшістю компаній України та Європи, та запропонувати вдосконалленя підходу до аналізу ринку, використовуючи дизайн-підхід як основоположний всього дослідницького процесу. Об'єкт дослідження: недосконалість традиційного підходу в маркетингових дослідженнях. Предмет дослідження: способи покращення результатів маркетингових досліджень за допомогою впровадження дизайн підходу.