Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Основні інструменти інтернет-маркетингу: аналіз та оцінка ефективності
    (Сумський державний університет, 2024) Щербак, А.В.
    Бакалаврська робота складається з 41 сторінок основного тексту, 2 розділів, 6 таблиць, 4 рисунків та списку використаних джерел з 51 найменувань. Актуальність теми роботи. Використання інтернет-технологій дозволяє оптимізувати операційні процеси та знизити витрати на виробництво товарів чи надання послуг, тим самим роблячи їх більш доступними. Крім того, це сприяє покращенню іміджу компанії. Оскільки взаємодія через інтернет є зручним форматом як для споживачів, так і для продавців, вона стає дедалі популярнішим способом комунікації. Ця тема є цікавою та актуальною для дослідження: як саме інтернет-технології впливають на кокурентоспроможність, яким є міжнародний досвід у цьому питанні, як можна застосовувати інструменти інтернет-маркетингу для підвищення конкурентних переваг підприємства. Метою даної дипломної роботи є аналіз основних інструментів інтернет-маркетингу та оцінка їх ефективності. Об'єктом дослідження є компанія з продажу електротехніки «Фокстрот». Предметом є оцінка ефективності інструментів інтернет-маркетингу в компанії. Практична значимість: розроблені автором напрацювання можуть бути використані в практичній діяльності компанії «Фокстрот». У першому розділі було досліджено теоретичні особливості інструментів інтернет-маркетингу, поняття інтернет-маркетингу та описано види його інструментів, здійснено оцінку ефективності стратегій інтернет-маркетингу, а також охарактеризовано досвід підвищення ефективності діяльності підприємств із застосування інструментів інтернет-маркетингу. Другий розділ присвячений удосконаленню механізмів ефективності використання інструментів інтернет-маркетингу на підприємстві «Фокстрот», що сприяло розробленню практичних рекомендацій.
  • Item
    SMM-стратегія як інструмент просування бізнесу у цифровому середовищі
    (Сумський державний університет, 2024) Білоха, А.В.
    У сучасному світі, де конкуренція постійно зростає, використання соціальних медіа для просування продуктів і послуг дозволяє бізнесам ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією, збільшувати обізнаність про бренд, покращувати лояльність клієнтів і, врешті-решт, збільшувати продажі. SMM-стратегії стали невід'ємною частиною сучасного бізнесу. З розвитком цифрових технологій та збільшенням кількості користувачів соціальних мереж, присутність у цих платформах є критично важливою для будь-якої компанії, яка прагне досягти успіху. Наразі вони є одним з найефективніших і, можливо, економічно вигідніших, каналів зв’язку з аудиторією. Метою даної дипломної роботи є дослідження теоретико практичних засад SMM-стратегії як інструменту просування бізнесу у цифровому середовищі. Об'єктом дослідження є SMM-стратегія як інструмент просування бізнесу у цифровому середовищі. Предметом є особливості (закономірності) використання SMM-стратегії як інструменту просування бізнесу у цифровому середовищі. Практична значимість : розроблені авторкою напрацювання можуть бути використані в практичній діяльності кафедри маркетингу СумДУ. У першому розділі було досліджено поняття SMM-стратегії та її значення для просування бізнесу, здійснено аналіз ключових складових SMM-стратегії (постановка цілей, аналіз конкурентів, визначення ЦА, створення візуалу та контент-плану, тощо). Здійснено ґрунтовний аналіз підходів до постановки KPI SMM-стратегії. Другий розділ присвячений удосконаленню стратегії просування профіля кафедри маркетингу СумДУ в соціальній мережі Instagram. У роботі здійснено аудит акаунту @dom_sumdu, проаналізовано контенту та просування, а також основних конкурентів, здійснено сегментацію ринку та опис основних персонажів цільової аудиторі, визначено тональності, тощо. Це дозволило розробити проєктні рекомендацій по оптимізації SMM-стратегії @dom_sumdu.
  • Item
    Social media marketing: сучасні тренди
    (Сумський державний університет, 2021) Пронькіна, А.М.
    Метою і завданням дослідження є нові тренди з просування компаній в соціальних мережах, за допомогою яких можна створити план з просування сторінки Instagram «Elgrino». Для досягнення поставленої мети в даній роботі виокремимо наступні завдання: розкриття поняття smm, як інструмента для просування компанії в соціальних мережах; дослідження актуальності використання smm у сферах бізнесу; аналіз соціальних мереж, як сучасних інструментів просування бізнесу; дослідження соціальної мережі Instagram, як платформи для просування компанії; проведення аналізу роботи ферми мікрозелені та її продукції; розроблення актуального плану для просування в сучасних умовах соціальної сторінки в “Instagram”. Теоретичною та методичною основою роботи є аналітичні огляди видань, статистічні дані, дослідження вчених, офіційна сторінка профілю в Instagram.