Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Особливості організації збутової діяльності в мережевому маркетингу(Сумський державний університет, 2021) Черевата, М.А.Дана робота спрямована на вдосконалення теоретичних і методичних підходів до управління збутовою діяльністю підприємства та визначення ефективності їх функціонування; визначення сутності економічної стійкості підприємства та пошуку шляхів покращання фінансового стану виробників товарів.Відповідно у роботі проведено дослідження збутової та маркетингової діяльності ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»» і розроблено пропозиції щодо вдосконалення економічних та організаційних механізмів управління діяльністю підприємства. У першому розділі досліджено теоретичну частину даної роботи. У другому розділі досліджено безпосередньо ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»». У третьому розділі визначено основні напрями удосконалення діяльності ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»». Для проведення досліджень у даній роботі було використано комплексний системний підхід для обґрунтування теоретичних основ взаємодії впровадження заходів маркетингу та збутової логістики підприємства; метод економічного аналізу для визначення особливостей збутової логістики вітчизняного підприємства; логічний метод для формулювання висновку про те, що застосування засобів та методів маркетингу є нагальною проблемою політики розподілу на підприємстві.