Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Маркетингові аспекти просування інноваційного продукту у сфері медицини(Сумський державний університет, 2022) Діденко, І.М.Актуальність теми роботи: необхідність розроблення й реалізації інноваційних рішень у сфері медицини та послідуючого маркетингового супроводу для успішного виводу їх на ринок. Метою кваліфікаційної роботи є розроблення інновації у сфері медицини та опис маркетингових аспектів її просування. Завданнями роботи є: охарактеризувати ринок медичних послуг; діагностувати тенденції розвитку медичної сфери; проаналізувати ринок розроблення й впровадження інноваційного товару та визначити основних конкурентів; описати сутність та особливості інноваційного товару; встановити ціну на інноваційний товар; визначити шляхи розподілу інноваційного товару та аспекти збутової політики; дослідити передумови просування інноваційного товару на основі методу фокус-групи; розробити стратегію та визначити інструменти представлення інновації на ринку. Об’єктом роботи є інноваційний товар у сфері медицини – мікрочіп, здатний виявляти конкретні збудники захворювань та токсинів, створюючи можливості для надання своєчасної медичної допомоги. Предметом дослідження у роботі є маркетингові аспекти впровадження та просування інноваційного мікрочіпа на ринок. Методи дослідження – статистичний, порівняльний аналіз динаміки показників, метод аналізу, монографічний, абстрактно-логічний, графічний метод. Наукова новизна дослідження стосується розроблення маркетингової концепції інноваційного товару на ринку медичних послуг. Практична значущість дослідження: полягає у формуванні конкретних етапів стратегії представлення та поширення серед споживачів інноваційного мікрочіпа у сфері медицини. У першому розділі визначено основні характеристики та тенденції розвитку ринку медичних послуг, проаналізовано ринок розроблення й впровадження інноваційного товару та визначено основних конкурентів. У другому розділі описано сутність та особливості інноваційного товару, аспекти товарної політики, встановлено ціни на інноваційний товар та визначено шляхи розподілу інноваційного товару. У третьому розділі досліджено передумови просування інноваційного товару на основі методу фокус-групи. На основі отриманих даних розроблено стратегію та визначено інструменти представлення інновації на ринку.