Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
5 results
Search Results
Item Удосконалення комплексу маркетингу для підприємства у сфері управління відходами(Сумський державний університет, 2023) Корощенко, В.О.Кваліфікаційна робота складається з 39 сторінок тексту, 3 розділів, 1 таблиці, 6 рисунків та списку з 29 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у необхідності адаптації маркетингової діяльності підприємства управління відходами, для існування та конкурентоспроможності на ринку надання послуг. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження передумов адаптації маркетингової діяльності підприємства управління відходами та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення на прикладі ТОВ «Центр управління відходами». Завдання роботи: аналіз комплексу маркетингу ТОВ «Центр управління відходами», адаптація маркетингової діяльності ТОВ «Центр управління відходами» до умов воєнного стану, рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства з управління відходами ТОВ «Центр управління відходами». Об’єктом дослідження є аналіз маркетингової діяльності підприємства управління відходами. Методи дослідження – теоретичний метод, аналіз, синтез, спостереження, опитування, порівняння, узагальнення та статистичний аналіз. Наукова новизна дослідження: на основі рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства з управління відходами була надана стратегія для подальшого розвитку. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо ефективної маркетингової діяльності підприємства з управління відходами ТОВ «Центр управління відходами», що забезпечить посилення конкурентоспроможної позиції на ринку надання послуг. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні засади формування комплексу маркетингових комунікацій. У другому розділі досліджено аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Центр управління відходами». У третьому розділі представлено аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства у сфері управління відходами, а також прогнозування ефективності застосування комплексу маркетингу.Item Промоція компаній автомобільної індустрії у соціальних мережах: основні етапи та інструменти(Сумський державний університет, 2022) Здойма, А.Д.Актуальність теми роботи полягає в необхідності обґрунтування правильної побудови алгоритму просування бізнесу в через соціальні мережі. Метою кваліфікаційної роботи є визначення ефективного набору інструментів маркетингу в соціальних мережах на прикладі місцевого автомайданчика Autopoint. Завданням роботи є визначення ефективних інструментів просування в соціальних мережах для вторинних автомобілів та послуг пов’язаних з ними; побудова логічної послідовності впровадження алгоритму просування; Об’єктом дослідження є локальна компанія з імпорту автомобілів з Європи та продажем на власному майданчику в м. Суми – Autopoint. Наукова новизна дослідження: систематизовано та побудовано алгоритм впровадження просування для компаній, котрі пов’язані з вторинним автомобільним ринком України. Практична значущість дослідження полягає у побудові практичного алгоритму впровадження маркетингу в соціальних мережах для автомайданчика Autopoint. Додатково визначено нові методи просування, котрі не є типовими для такої сфери бізнесу. У першому розділі розглянуто загальний стан світового ринку нових автомобілів, його основних виробників та найбільші ринки. Завдяки цьому можна сформувати загальне враження про автомобільну сферу. Також в підрозділах проаналізовано стан первинного та вторинного ринків автомобілів України. При перегляді інформації можна побачити вплив зовнішніх факторів та війни на попит українців щодо автомобілів. У другому розділі визначено маркетингове середовище компанії Autopoint та побудоване підґрунтя для використання соціальних мереж компанією. У третьому розділі проведена робота по безпосередньому створенні алгоритму просування Autopoint в соціальних мережах. Також в деяких підрозділах можна детально дізнатися про альтернативні методи просування.Item Вплив Covid-19 на маркетингову діяльність медичних закладів(Сумський державний університет, 2022) Корощенко, В.О.Актуальність теми роботи полягає у необхідності адаптації маркетингової діяльності медичних закладів до умов пандемії COVID-19, для існування та конкурентоспроможності на ринку надання медичних послуг. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження передумов адаптації маркетингової діяльності медичних закладів та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення на прикладі медичного центру «Мед-Союз». Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти маркетингової діяльності медичних закладів в умовах пандемії; проаналізувати нові тренди та підходи у маркетингу; оцінити сучасний стан конкурентоспроможності медичного центру «Мед-Союз»; сформувати рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності медичного центру «Мед-Союз» в умовах карантину та розробити медіаплан на 3 місяці. Об’єктом дослідження є аналіз впливу пандемії на маркетингову діяльність сфери охорони здоров’я. Методи дослідження – теоретичний метод, аналіз, синтез, спостереження, опитування, порівняння, узагальнення та статистичний аналіз. Наукова новизна дослідження: на основі рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності медичного центру «Мед-Союз» розроблено медіаплан, який враховує особливості діяльності під час пандемії, тренди та нові стратегії. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо ефективної маркетингової діяльності медичного закладу «Мед-Союз» під час COVID-19, що забезпечить посилення конкурентоспроможної позиції на ринку надання послуг. У першому розділі розглянуто загальний вплив COVID-19 на сферу охорони здоров’я в Україні, інновацію маркетингових стратегій та їх вплив на сферу охорони здоров’я. У другому розділі досліджено адаптацію маркетингової діяльності до умов пандемії COVID-19 на прикладі місцевої приватної клініки «Мед-Союз». У третьому розділі представлено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії медичного закладу під впливом пандемії та розроблено медіаплан на 3 місяці з їх урахуванням.Item Digital-маркетинг: основні тенденції та перспективи розвитку(Сумський державний університет, 2021) Здойма, А.Д.Актуальність теми роботи полягає в необхідності наукового обґрунтування використання інтернет-маркетингу в умовах обмеженої економічної діяльності. Метою бакалаврської роботи є визначення та побудова правильно структури впровадження інструментів інтернет-маркетингу на прикладі кафедри СумДУ. Завданням бакалаврської роботи буде визначення основних інструментів інтернет-маркетингу для кафедри маркетингу; побудова логічної послідовності впровадження інструментів; обґрунтування правильності побудованого алгоритму впровадженні складових Digital-маркетингу; визначення фінансових та часових ресурсів на впровадження; визначення, розподіл та мінімізація всіх можливих ризиків пов’язаних з використанням інтернет-маркетингу.Item Цифровий маркетинг: основні тенденції та перспективи розвитку(Сумський державний університет, 2020) Піддубна, А.О.Структура та обсяг випускної кваліфікаційної роботи бакалавра. Робота складається із вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел який містить 16 найменувань, додатку. Загальний обсяг бакалаврської роботи 30 сторінок, у тому числі 1 таблиця, 1 рисунок, список використаних джерел 2 сторінки. Мета роботи - оцінка сучасних тенденцій та перспектив розвитку цифрового маркетингу. Для досягнення зазначеної мети поставлено та вирішено такі завдання: • Вивчити теоретичні аспекти розробки комплексу цифрового маркетингу; • Побудова визначення, принципів, основних складових цифрового маркетингу; • Визначити сучасні тенденції і перспективи використання у адаптивних системах управління збуту; • Аналізувати недоліки та базове порівняння традиційного та цифрового маркетингу в Україні; • Розробити етапи розробки маркетингової стратегії в Україні. Об'єкт дослідження - сучасні тенденції та перспективи розвитку в Україні. Предмет дослідження – комплекс цифрового маркетингу організацій в Україні. У кваліфікаційній роботі було вивчено теоретичні аспекти розробки комплексу цифрового маркетингу; побудовано визначення, принципів, основних складових цифрового маркетингу; визначено сучасні тенденції і перспективи використання у адаптивних системах управління збуту; проаналізовано недоліки та базове порівняння традиційного та цифрового маркетингу в Україні, розроблено етапи розробки маркетингової стратегії в Україні.