Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
7 results
Search Results
Item Підприємства малого та середнього бізнесу в Україні в умовах війни: проблеми та перспективи розвитку(Сумський державний університет, 2023) Олійник, А.М.Метою дослідження є дослідження функціонування та розвитку підприємств малого бізнесу під час війни, виявлення проблем і перспектив їх розвитку, а також розробка рекомендацій щодо покращення умов їх функціонування і розвитку. Для досягнення поставленої мети були поставлені такі завдання: -охарактеризувати вплив війни на економіку країни та підприємства, що розвиваються; -проаналізувати світовий досвід створення та розвитку бізнес-моделей за умов воєнного стану в країні; -визначити проблеми розвитку малих та середніх підприємств в сучасних умовах; -провести аналіз діяльності фізичних осіб-підприємців (ФОП) в умовах війни; -визначити перспективи формування європейської моделі малого та середнього підприємництва; -розробити рекомендації щодо порядку дій для успішного заснування та ведення підприємницької діяльності під час війни.Item Особливості інвестиційної привабливості підприємницького середовища економіки України після завершення воєнного стану(Сумський державний університет, 2022) Смакоуз, А.М.Метою кваліфікаційної роботи є на основі дослідження теоретичних аспектів та здійснення аналізу, визначити особливості інвестиційної привабливості економіки України після завершення воєнного стану. Об’єкт дослідження – підприємницький сектор економіки України. Предмет дослідження – особливості інвестиційної привабливості підприємницького середовища економіки України після завершення воєнного стану. Методи дослідження: абстрактно-логічний, порівняльний аналіз, кореляційний аналіз, синтез, узагальнення, класифікація, графічна візуалізація. У першому розділі «Теоретичні аспекти інвестиційної привабливості підприємницького середовища економіки України» розглянуто сутність і значення залучення інвестицій, інвестиційний клімат України у довоєнний період, позитивні та негативні наслідки, державне регулювання інвестицій. У другому розділі «Промисловість як пріоритетний напрямок для залучення інвестицій після воєнного стану» досліджено індекс інвестиційної привабливості, проаналізовано види економічної діяльності та визначена пріоритетна галузь для інвестування, проведено кореляційний аналіз, досліджено вплив воєнного стану на інвестиційну привабливість. У третьому розділі «Зарубіжний досвід покращення інвестиційної привабливості та шляхи залучення інвестицій в економіку України» розглянуто зарубіжний досвід та шляхи розв’язку проблем після завершення воєнного стану.Item Економічна ефективність підприємства малого бізнесу в умовах економічної рецесії(Сумський державний університет, 2022) Сорокоумов, І.О.Метою дипломної роботи являється вияснення особливостей розвитку суб’єктів малого підприємництва в умовах порушення макроекономічної стабільності. Дослідження проведено шляхом аналізу навчальної літератури, статистичних даних, порівняння даних за різні періоди, їх об’єднання та виявлення ключових тезисів. У вступі визначено актуальність досліджуваної проблеми, предмет і об’єкт дослідження, а також мета та цілі роботи. У першому розділі розглянуто теоретичну складову з цієї теми, досліджено особливості розвитку малого підприємства в умовах порушення макроекономічної стабільності. У другому розділі виконано аналіз функціонування підприємств малого бізнесу у період кризи 2020 року. У третьому розділі сформовано пріоритети державної фінансової підтримки малого бізнесу в Україні. У висновку підсумовано результати цієї роботи та сформульовано фінальні висновки.Item Управління клієнтською базою в онлайн-підприємництві (на прикладі онлайн курсів з медитацій)(Сумський державний університет, 2022) Кордас, А.Р.Основні результати, яких було досягнуто в процесі виконання кваліфікаційної роботи: 1) виявлено сучасні тенденції залучення клієнтів у онлайн бізнесі; 2) досліджено великих представників Східної Європи у сфері онлайн медитацій; 3) виділено шляхи покращення реклами фейсбук та інстаграмм 4) розібрані обов'язкові блоки сайтів курсів на ринку Східної Європи 5) виділено шляхи покращення емейл-розсилок шляхом порівняльного аналізу Східної та Західної Європи. 6) визначені особливості вебінарів, як можливості опрацювання заперечень 7) зібрано скрипти продажів 14-ти великих конкурентів Східної Європи 8) наведено покрокову конверсію воронки.Item Формування корпоративної культури в бізнес-середовищі(Сумський державний університет, 2021) Бєлевцова, В.О.Метою роботи є вивчення та аналіз підходів до визначення корпоративної культури компаній в бізнес-середовище. Об’єктом дослідження є корпоративна культура, як соціально-економічне явище в бізнес-середовище. У першому розділі «КОРПОРОТИВНА КУЛЬТУРА, ЯК СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ ЯВИЩЕ В БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩЕ» проаналізовані поняття корпоративної культури, наведені основні види, принципи, функції та вплив корпоративної культури на розвиток фірми. У другому розділі «ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬУРИ» досліджені основні складові формування корпоративної культури, проаналізовані особливості формування корпоративної культури в залежності від специфіки компаній. У третьому розділі «КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА» розглянуто корпоративну культуру в системі управління персоналом фірми, зокрема на прикладі концептуальних підходів та аналіз систем управління щодо формуванням корпоративної культури в бізнес-середовищеItem Напрями зростання продуктивності для стимулювання збуту продукції(Сумський державний університет, 2020) Шарков, А.К.В першому розділі розглянули економічну сутність понять продуктивності та збутової діяльності, в другому розділі проаналізували діяльність підприємства «АВІС-Україна», його конкурентів, постачальників та споживачів, в третьому розділі пропонували напрями підвищення продуктивності для стимулювання збуту продукції на досліджуваному підприємстві. Об’єктом дослідження є існуючі напрями збутової діяльності підприємства. Предметом дослідження є особливості збільшення напрямів зростання продуктивності для стимулювання збуту продукції ТОВ «АВІС-Україна». Мета і завдання дослідження. Метою даної роботи є пошук нових та вдосконалення існуючих напрямів зростання продуктивності ТОВ «АВІС-Україна» для стимулювання збуту продукції. Методи дослідження. Для досягнення мети та виконання поставлених завдань були використані наступні методи дослідження: спостереження, порівняння (аналіз економічних та фінансових показників діяльності підприємства), індукції та дедукції (дослідження теоретичних основ), прогнозування (прогноз ефективності запропонованих напрямів збільшення збутової діяльності).Item Аналіз іміджу України в туристичному бізнесі: проблеми та перспективи розвитку(Сумський державний університет, 2020) Дейнека, М.О.У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ ТА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ДЕРЖАВИ» проаналізовані поняття туристичного іміджу, міжнародного та внутрішнього туризму в цілому. У другому розділі «АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ СФЕРИ ТУРИЗМУ» досліджені вплив туризму на сучасний стан економіки та проаналізовані основні світові показники туризму. У третьому розділі «ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ» розглянуті та запропоновані стратегії розвитку туристичної сфери та зазначені основні питання щодо її прогресу.