Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
9 results
Search Results
Item Аналіз ефективності електронної комерції в Україні та її вплив на розвиток підприємництва(Сумський державний університет, 2024) Хвостов, Д.С.Актуальність теми «Аналіз ефективності електронної комерції в Україні та її вплив на розвиток підприємництва» зумовлена стрімким розвитком технологій та все більшою роллю інтернету в економічному житті сучасних країн. В умовах глобалізації та розвитку цифрових технологій електронна комерція стала основним інструментом для ведення бізнесу, зокрема для малого та середнього бізнесу в Україні. Враховуючи актуальність електронної комерції та її значний вплив на економічний розвиток, необхідно здійснити оцінку її ефективності та визначити можливості для подальшого зростання.Item Впровадження сучасних технологій в електронній комерції: виклики та можливості для українських підприємств(Сумський державний університет, 2024) Гузела, А.В.Електронна комерція (e-commerce) продовжує набирати популярності як у світі, так і в Україні, надаючи бізнесу можливості для недорогого та ефективного виходу на ринок. В умовах безперервного зростання цифровізації та зміни купівельних звичок, впровадження сучасних технологій стає необхідним для українських підприємств. В роботі проаналізовано не лише основні можливості та виклики, а й приклади успішного впровадження технологій, а також прогнози на майбутнє.Item Управління розвитком інтернет-магазину в умовах високої конкуренції(Сумський державний університет, 2024) Логвін, М.С.Тема дослідження є актуальною через стрімкий розвиток ринку електронної комерції та зростання конкуренції серед міжнародних онлайн-майданчиків. Інтернет-магазин TEMU, як новий гравець, демонструє феноменальні темпи зростання завдяки інноваційній моделі шопінгу та глобальному охопленню. Однак компанія стикається з низкою викликів: високими витратами на маркетинг, тиском на постачальників, регуляторними ризиками та посиленою конкуренцією з боку таких гігантів, як Amazon, Shein та AliExpress.Item Цифровізації підприємницької діяльності: тенденції, проблеми та перспективи(Сумський державний університет, 2024) Хурсенко, Б.В.Цифрові технології глибоко проникають у всі аспекти економічної діяльності, забезпечуючи конкурентоспроможність, ефективність та інноваційний розвиток підприємств. Підприємства, які не відповідають викликам цифровізації, ризикують залишитися позаду своїх конкурентів. Цифрові технології пропонують безліч можливостей для покращення роботи підприємств і забезпечення їх успіху в майбутньому. Цифровізація може принести значні переваги, такі як підвищення ефективності, розширення ринків збуту, інноваційний розвиток та сталий розвиток. Тому підприємства мають активно інвестувати у цифрові технології та розвивати цифрову культуру для досягнення успіху у сучасному динамічному бізнес-середовищі. Метою дослідження є розробка теоретичних основ і методичних підходів щодо імплементації цифрових трансформацій на в малому та середньому бізнесі та внесення пропозицій щодо вдосконалення цифровізації підприємства.Item Розробка плану просування інтернет-магазину(Сумський державний університет, 2024) Дідоренко, Р.Актуальність теми роботи Потреба в конкурентному аналізі веб-сайтів є критичною для різних учасників ринку електронної комерції: від власників бізнесів та маркетологів до розробників веб-сайтів, інвесторів, державних регулюючих органів та споживачів. Аналіз сильних та слабких сторін веб-сайтів конкурентів дозволяє визначити найкращі практики та виявити області, які потребують покращення, що сприяє підвищенню конкурентоспроможності та успішності власного бізнесу. Об’єкт дослідження – процеси забезпечення конкурентоспроможності на рівні веб-сайтів у сфері електронної комерції. Предмет дослідження – сучасні методи, технології та інструменти, що використовуються для аналізу та покращення функціональності веб-сайтів, які сприяють реалізації принципів успішного розвитку електронної комерції. Метою даної роботи є розробка плану просування інтернет-магазину в сфері одягу та аксесуарів. Методи дослідження – абстрагування, ідеалізація, формалізація, аналіз і синтез, індукція і дедукція, аксіоматика, узагальнення. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглядаються теоретичні аспекти конкурентного аналізу веб-сайтів в електронній комерції. У другому розділі проаналізовано сильні та слабкі сторони веб-сайтів основних конкурентів (CROPP, MANGO, ZARA). У третьому розділі досліджено рекомендації для покращення функціональності та інтерфейсу власного веб-сайту на основі проведеного аналізу.Item Розробка плану просування інтернет-магазину в сфері продажу одягу(Сумський державний універсистет, 2023) Cлюсар, В.В.Об’єктом дослідження є процеси онлайн-торгівлі інтернет-магазину та її оптимізації. Предметом дослідження є методи та інструменти просування інтернет-магазину. У роботі проаналізовано стратегічні інструменти просування інтернет-магазину, детально проаналізовано просування інтернет-магазину. В результаті дослідження була розроблена стратегія та концепція просування інтернет-магазину одягу «Cupage», що включає вибір та обґрунтування інструментів просування, оцінку економічної ефективності запропонованої стратегії.Item Управління продажами в сфері роздрібної торгівлі: проблеми і перспективи(Сумський державний університет, 2023) Павлюченко, І.І.Роздрібна торгівля була і залишається плацдармом для нових циклів виробництва та розподілу товарів, оскільки вони перетворюються на кошти. У роздрібній торгівлі товари переміщуються зі сфери обігу в сферу коллективного та індивідуального споживання, тобто стають власністю споживачів. У першому розділі було розглянуто теоретичні питання щодо характеристики і оцінки управління ефективністю підприємства. Визначено ідею, розуміння, тип та основні чинники дієвості адміністрування підприємством. Розкриваються критерії та покажчики результатів управління. З’ясовано методичні підходи до оцінки якості порядку управління підприємством. У другому розділі для аналізування адміністрування було обрано підприємство ТОВ «Епіцентр-К». Наведено загальну характеристику діяльності гіпермаркету. Розібрано найважливіші фінансові та економічні показники та дійові шляхи управління підприємством. Продемонстровано плин їх зміни за 2019-2022 рр. У третьому розділі було розглянуто стратегії та методи збільшення дієвість та продуктивності діяльності підприємства ТОВ «Епіцентр-К». Представлені та показані шляхи покращення управління ефективністю підприємства.Item Аналіз перспектив розвитку e-commerce(Сумський державний університет, 2023) Кравченко, Б.О.Розвиток інформаційно-комунікативних технологій, особливо в контексті електронної комерції, відкриває нові можливості для бізнесу. Цифрова економіка та нові технології дозволяють компаніям залучати нових клієнтів, розширювати ринки збуту, оптимізувати процеси, підвищувати якість продукції та послуг, а також розширювати географію своєї діяльності. Використання Інтернет, соціальні мережі, мобільні додатки та хмарні технології, дозволяє бізнесу ефективніше продавати свою продукцію, спілкуватися з клієнтами та покращувати управління. Однак успіх залежить не лише від використання технологій, а й від здатності компанії адаптуватися до змін та інноваційного мислення її керівництва. Мета кваліфікаційної роботи: дослідження особливостей та тенденцій розвитку електронної комерції в умовах цифрової трансформації бізнесу. Результати проведеного опитування використовуються компаніям для адаптування своїх стратегії, розуміння потреби клієнтів і покращення своїх продуктів та послуг для онлайн-покупок.Item Соціальні мережі як майданчик для створення та розгортання бізнес-проектів(Сумський державний університет, 2020) Єременко, А.Ю.У першому розділі показано сутність такого явища, як соціальні мережі, влиття її в життя людей, особливості використання у бізнес-середовищі та проведено аналіз найпопулярніших соцмереж зі сторони інструменту бізнесу. У другому розділі досліджено найбільш ефективні методи просування товарів та послуг у соціальних мережах, наведено переваги та недоліки присутності компаній в соціальних мережах. У третьому розділі наведено приклади закордонних компаній, які досягли успіху в бізнесі через соціальні мережі і піднялися на високу сходинку дохідності. У розділі розроблено авторський алгоритм просування товару у соціальних мережах та визначено ефективність бізнес-проекту за обраними економічними, фінансовими показниками.