Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Впровадження сучасних технологій в електронній комерції: виклики та можливості для українських підприємств
    (Сумський державний університет, 2024) Гузела, А.В.
    Електронна комерція (e-commerce) продовжує набирати популярності як у світі, так і в Україні, надаючи бізнесу можливості для недорогого та ефективного виходу на ринок. В умовах безперервного зростання цифровізації та зміни купівельних звичок, впровадження сучасних технологій стає необхідним для українських підприємств. В роботі проаналізовано не лише основні можливості та виклики, а й приклади успішного впровадження технологій, а також прогнози на майбутнє.
  • Item
    Управління розвитком інтернет-магазину в умовах високої конкуренції
    (Сумський державний університет, 2024) Логвін, М.С.
    Тема дослідження є актуальною через стрімкий розвиток ринку електронної комерції та зростання конкуренції серед міжнародних онлайн-майданчиків. Інтернет-магазин TEMU, як новий гравець, демонструє феноменальні темпи зростання завдяки інноваційній моделі шопінгу та глобальному охопленню. Однак компанія стикається з низкою викликів: високими витратами на маркетинг, тиском на постачальників, регуляторними ризиками та посиленою конкуренцією з боку таких гігантів, як Amazon, Shein та AliExpress.
  • Item
    CRM система як інструмент підвищення ефективності бізнесу
    (Сумський державний університет, 2024) Волошко, О.О.
    Через економічні умови, які виникли відносно нещодавно, велика кількість підприємств переходять на онлайн формат і задля автоматизації більшості процесів вимушені звертатись до CRM систем. Так як ринок постійно змінюється кількість CRM систем теж постійно росте і обрати саме ту, яка підійде тому чи іншому бізнесу все складніше і складніше. На основі дослідження теоретико-методичних та практичних аспектів досліджено, яким чином CRM системи підвищують ефективність бізнесу використання CRM систем. Основний результат роботи полягає в аналізі, підсумку результатів діяльності підприємства та наданні рекомендаціях щодо використання і підбору CRM системи для ведення бізнесу задля збільшення прибутку і полегшенню ведення бухгалтерської та будь-якої іншої звітності в рамках чинного законодавства України. Запропоновані рекомендації можуть слугувати основою при підборі CRM системи для ведення бізнесу.
  • Item
    Електронні технології та розвиток підприємництва
    (Сумський державний університет, 2022) Кулікова, Н.О.
    Мета роботи – аналіз стану використання сучасних електронних технологій для розвитку підприємницької діяльності. У першому розділі роботи «Цифровий маркетинг» проаналізовано потреба в інтернет-маркетингу, досліджено конкурентну розвідку у мережі «Інтернет» та інструменти інтернет-маркетингу. У другому розділі «Дані в E-Business» проаналізовано роль аналізу даних у електронному бізнесі, основні системи Web-аналітики та принципи Web Mining та Big Data. У третьому розділі «Соціальні медіа» охарактеризовано роль соціальних медіа у суспільстві, наведено базові методи аналізу думок та настроїв у соціальних мережах, охарактеризовано принципи видобутку та аналізу даних із соціальних мереж.