Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
4 results
Search Results
Item Впровадження сучасних технологій в електронній комерції: виклики та можливості для українських підприємств(Сумський державний університет, 2024) Гузела, А.В.Електронна комерція (e-commerce) продовжує набирати популярності як у світі, так і в Україні, надаючи бізнесу можливості для недорогого та ефективного виходу на ринок. В умовах безперервного зростання цифровізації та зміни купівельних звичок, впровадження сучасних технологій стає необхідним для українських підприємств. В роботі проаналізовано не лише основні можливості та виклики, а й приклади успішного впровадження технологій, а також прогнози на майбутнє.Item Управління розвитком інтернет-магазину в умовах високої конкуренції(Сумський державний університет, 2024) Логвін, М.С.Тема дослідження є актуальною через стрімкий розвиток ринку електронної комерції та зростання конкуренції серед міжнародних онлайн-майданчиків. Інтернет-магазин TEMU, як новий гравець, демонструє феноменальні темпи зростання завдяки інноваційній моделі шопінгу та глобальному охопленню. Однак компанія стикається з низкою викликів: високими витратами на маркетинг, тиском на постачальників, регуляторними ризиками та посиленою конкуренцією з боку таких гігантів, як Amazon, Shein та AliExpress.Item CRM система як інструмент підвищення ефективності бізнесу(Сумський державний університет, 2024) Волошко, О.О.Через економічні умови, які виникли відносно нещодавно, велика кількість підприємств переходять на онлайн формат і задля автоматизації більшості процесів вимушені звертатись до CRM систем. Так як ринок постійно змінюється кількість CRM систем теж постійно росте і обрати саме ту, яка підійде тому чи іншому бізнесу все складніше і складніше. На основі дослідження теоретико-методичних та практичних аспектів досліджено, яким чином CRM системи підвищують ефективність бізнесу використання CRM систем. Основний результат роботи полягає в аналізі, підсумку результатів діяльності підприємства та наданні рекомендаціях щодо використання і підбору CRM системи для ведення бізнесу задля збільшення прибутку і полегшенню ведення бухгалтерської та будь-якої іншої звітності в рамках чинного законодавства України. Запропоновані рекомендації можуть слугувати основою при підборі CRM системи для ведення бізнесу.Item Електронні технології та розвиток підприємництва(Сумський державний університет, 2022) Кулікова, Н.О.Мета роботи – аналіз стану використання сучасних електронних технологій для розвитку підприємницької діяльності. У першому розділі роботи «Цифровий маркетинг» проаналізовано потреба в інтернет-маркетингу, досліджено конкурентну розвідку у мережі «Інтернет» та інструменти інтернет-маркетингу. У другому розділі «Дані в E-Business» проаналізовано роль аналізу даних у електронному бізнесі, основні системи Web-аналітики та принципи Web Mining та Big Data. У третьому розділі «Соціальні медіа» охарактеризовано роль соціальних медіа у суспільстві, наведено базові методи аналізу думок та настроїв у соціальних мережах, охарактеризовано принципи видобутку та аналізу даних із соціальних мереж.