Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
3 results
Search Results
Item Формування корпоративної культури в бізнес-середовищі(Сумський державний університет, 2021) Бєлевцова, В.О.Метою роботи є вивчення та аналіз підходів до визначення корпоративної культури компаній в бізнес-середовище. Об’єктом дослідження є корпоративна культура, як соціально-економічне явище в бізнес-середовище. У першому розділі «КОРПОРОТИВНА КУЛЬТУРА, ЯК СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ ЯВИЩЕ В БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩЕ» проаналізовані поняття корпоративної культури, наведені основні види, принципи, функції та вплив корпоративної культури на розвиток фірми. У другому розділі «ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬУРИ» досліджені основні складові формування корпоративної культури, проаналізовані особливості формування корпоративної культури в залежності від специфіки компаній. У третьому розділі «КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА» розглянуто корпоративну культуру в системі управління персоналом фірми, зокрема на прикладі концептуальних підходів та аналіз систем управління щодо формуванням корпоративної культури в бізнес-середовищеItem Напрями зростання продуктивності для стимулювання збуту продукції(Сумський державний університет, 2020) Шарков, А.К.В першому розділі розглянули економічну сутність понять продуктивності та збутової діяльності, в другому розділі проаналізували діяльність підприємства «АВІС-Україна», його конкурентів, постачальників та споживачів, в третьому розділі пропонували напрями підвищення продуктивності для стимулювання збуту продукції на досліджуваному підприємстві. Об’єктом дослідження є існуючі напрями збутової діяльності підприємства. Предметом дослідження є особливості збільшення напрямів зростання продуктивності для стимулювання збуту продукції ТОВ «АВІС-Україна». Мета і завдання дослідження. Метою даної роботи є пошук нових та вдосконалення існуючих напрямів зростання продуктивності ТОВ «АВІС-Україна» для стимулювання збуту продукції. Методи дослідження. Для досягнення мети та виконання поставлених завдань були використані наступні методи дослідження: спостереження, порівняння (аналіз економічних та фінансових показників діяльності підприємства), індукції та дедукції (дослідження теоретичних основ), прогнозування (прогноз ефективності запропонованих напрямів збільшення збутової діяльності).Item Аналіз іміджу України в туристичному бізнесі: проблеми та перспективи розвитку(Сумський державний університет, 2020) Дейнека, М.О.У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ ТА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ДЕРЖАВИ» проаналізовані поняття туристичного іміджу, міжнародного та внутрішнього туризму в цілому. У другому розділі «АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ СФЕРИ ТУРИЗМУ» досліджені вплив туризму на сучасний стан економіки та проаналізовані основні світові показники туризму. У третьому розділі «ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ» розглянуті та запропоновані стратегії розвитку туристичної сфери та зазначені основні питання щодо її прогресу.