Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
2 results
Search Results
Item Формування економічної стратегії у підприємницькій діяльності(Сумський державний університет, 2024) Сердюк, Р.Ю.Актуальність теми роботи дослідження зумовлена тим, що стратегічне управління, орієнтоване на формування економічної стратегії, забезпечує ефективне використання ресурсів підприємства, його фінансовий розвиток та підвищення рівня адаптивності до змінного ринкового середовища. Це набуває особливого значення в умовах зростаючої конкуренції, глобалізації бізнесу та необхідності впровадження інновацій.Item Бізнес-планування розвитку малого підприємництва (на прикладі фотостудії)(Сумський державний університет, 2023) Маслій, М.Ю.Об'єктом дослідження є малий бізнес-проєкт створення фотостудії з фокусом на його розвиток та впровадження бізнес-плану. Предметом дослідження є процес розробки бізнес-плану для фотостудії. Методи, що використовувалися у дослідженні - аналіз літературних джерел, анкетування, спостереження, експертна оцінка, фінансовий аналіз, техніко-економічні розрахунки, інвестиційний аналіз. У першому розділі «Теоретичні аспекти бізнес-планування в малому підприємництві» розглянуто поняття бізнес-планування; висвітлено значення бізнес-планування для ефективного використання можливостей ринку та позиціонування підприємства в конкурентному середовищі. У другому розділі «Методичний інструментарій розробки бізнес-плану малого підприємства» проаналізовано інструменти та методи, які використовуються у бізнес-плануванні для малого підприємництва; виявлено основні виклики, з якими стикаються малі підприємства під час розробки та впровадження бізнес-планів; висвітлено стратегії та рекомендації щодо подолання цих викликів та перешкод для успішної розробки та впровадження бізнес-планів. У третьому розділі «Розробка бізнес-плану створення фотостудії» подано короткий огляд бізнес-проєкту; розкрито концепцію фотостудії; проведено аналіз ринку фотопослуг; визначено цільову аудиторію фотостудії; розроблено стратегію продажу фотопослуг; визначено маркетингові стратегії та план просування фотостудії; проаналізовано фінансові витрати; складено прогноз доходів фотостудії на основі орієнтовного обсягу замовлень та цінової політики; визначено потенційні ризики проєкту.