Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
3 results
Search Results
Item Удосконалення системи надання вищої освіти у відповідності до цілей сталого розвитку (на прикладі Сумського державного університету)(Сумський державний університет, 2022) Борозинець, Д.С.В роботі розглянуто сутність Цілей сталого розвитку. Доведено, що заклади вищої освіти роблять вирішальний внесок у реалізацію Цілей сталого розвитку. Розглянуті завдання та підцілі для досягнення Цілей сталого розвитку, які в найбільшому ступені можуть впроваджуватися за допомогою ЗВО. Проаналізовані методики міжнародних агенцій, що оцінюють впровадження ЦСР у закладах вищої освіти. На основі вивчення літературних джерел та міжнародних методик розроблена методика визначення Індексу досягнення Цілей сталого розвитку в закладах вищої освіти. За цією методикою зроблений розрахунок Індексу досягнення Цілей сталого розвитку для «найзеленіших» закладів України та доведено, що методика є релевантною. На основі визначеної методики досліджено досягнення Цілей сталого розвитку у Сумському державному університеті. Виявлені основні проблеми та запропоновані заходи для їх вирішення.Item Управління закладами вищої освіти в умовах пандемії (на прикладі СумДУ)(Сумський державний університет, 2021) Вернидуб, О.М.В роботі досліджені основні причини переходу до он-лайн освіти під час пандемії Covid – 19. Досліджено історію впровадження карантину та функціонування системи вищої освіти як в Україні, так і за кордоном. На основі опитування студентів виявлені основні проблеми у освіті під час пандемії Covid - 19: відсутність професійно-розроблених програм онлайн-навчання, недостатнє фінансування, необхідність методичної підготовки викладачів для роботи зі студентами онлайн тощо. Розроблені основні рекомендації формування державної політики щодо реформування вищої освіти у часи викликів Covid – 19. На прикладі СумДУ запропоновано впровадження єдиної он-лайн платформи, яка б об’єднала студентів та викладачів, дозволила вибудовувати комунікацію тощо. Порахована економічна ефективність цих заходів.Item Управління закладами вищої освіти в умовах пандемії (на прикладі СумДУ)(Сумський державний університет, 2021) Вернидуб, О.М.В роботі досліджені основні причини переходу до он-лайн освіти під час пандемії Covid – 19. Досліджено історію впровадження карантину та функціонування системи вищої освіти як в Україні, так і за кордоном. На основі опитування студентів виявлені основні проблеми у освіті під час пандемії Covid - 19: відсутність професійно-розроблених програм онлайн-навчання, недостатнє фінансування, необхідність методичної підготовки викладачів для роботи зі студентами онлайн тощо. Розроблені основні рекомендації формування державної політики щодо реформування вищої освіти у часи викликів Covid – 19. На прикладі СумДУ запропоновано впровадження єдиної он-лайн платформи, яка б об’єднала студентів та викладачів, дозволила вибудовувати комунікацію тощо. Порахована економічна ефективність цих заходів