Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Міжнародний трансфер технологій креативних індустрій: досвід країн Скандинавії
    (Сумський державний університет, 2025) Теслик, А.В.
    Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи полягає у визначення ефективних моделей міжнародного трансферу технологій у сфері креативних індустрій на прикладі країн Скандинавії та обґрунтування можливостей їхнього впровадження в українському контексті. Об’єктом дослідження є процес міжнародного трансферу технологій у сфері креативних індустрій. Предметом дослідження є досвід країн Скандинавії щодо реалізації трансферу технологій у креативному секторі та можливості його використання в Україні. За результатами дослідження сформульовані такі висновки: 1. Креативні індустрії вже перестали бути винятково гуманітарною сферою, набувши рис повноцінного економічного сектору з високим потенціалом трансформаційного зростання. 2. Цілісні державні стратегії підтримки креативного сектору, інституцій, відповідальних за експорт інновацій, а також платформ, що забезпечують постійну комунікацію між державою, бізнесом і творчою спільнотою, є ключовим чинником успіху моделей креативного розвитку країн Скандинавії. 3. Попри нестабільність, спричинену війною, український креативний сектор зберігає значний потенціал до трансформації, і запозичення скандинавських практик з урахуванням локального контексту може стати каталізатором структурних інституційних змін.
  • Item
    Вплив глобальних маркетингових трендів на стратегії українського бізнесу на міжнародному ринку
    (2025) Комарова, Д.О.
    У добу глобалізації та цифрової трансформації маркетинг зазнає суттєвих змін. Глобальні маркетингові тренди визначають нові правила комунікації зі споживачами, трансформують бізнес-моделі та змінюють конкурентні переваги компаній. Сучасні українські підприємства, що прагнуть інтегруватися у міжнародний ринок, мають орієнтуватися на ці тенденції для розробки ефективних стратегій. Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи полягає у дослідженні теоретичних основ і практичних аспектів впливу глобальних маркетингових трендів на стратегії українського бізнесу в міжнародному середовищі.
  • Item
    Ukraine's economic development model and its foreign economic policy
    (Sumy State University, 2024) Tsymbal, A.V.
    The subject of the study is the theoretical and practical foundations of economic development of Ukraine and its foreign economic policy. The object of the study is the conditions that influence the economic development of Ukraine and its foreign economic policy. The purpose of the master's thesis is to analyse the economic development of Ukraine and its foreign economic policy under martial law. To achieve the goal set in the work, the following tasks are set:  Define the essence of the category of "economic development" in the economy  Highlight the peculiarities of forming a country's economic development strategy and the main factors that influence it  Identify the essence, types and tools for implementing the foreign economic policy of market economies  Conduct an analytical study of the impact of the war on the Ukrainian economy  Conduct a study of the impact of the war on the state budget and external debt of Ukraine  To assess the foreign economic policy of Ukraine.
  • Item
    Global marketplaces as an effective tool for the current stage of trade digitalization
    (Sumy State University, 2023) Yurchenko, A.
    Метою даної бакалаврської кваліфікаційної роботи є вивчення стратегій управління маркетплейсами, визначення основних принципів управління маркетплейсами, з'ясування основних концепцій оптимізації лістингів на маркетплейсах, розробка стратегій використання оптимізаційного програмного забезпечення для полегшення управління продажами на маркетплейсах, а також життєво важливих практичних принципів для створення стратегій продажів.
  • Item
    The Impact of Digitalization on Global Tendencies of Development of International Business
    (Sumy State University, 2019) Korkh, A.S.
    У статті описано основні тенденції розвитку міжнародного бізнесу, що викликані діджиталізацією. Однією з цілей цієї статті є уточнення визначення «діджиталізація». У ході дослідження було опрацьовано літературу, що дає базове розуміння діджитал процесів. На підставі опрацьованих джерел, досліджено взаємозв'язок між діджитал трансформацією та продуктивністю бізнесу та рядом інших показників. Були описані проблеми, що виникають у ході діджитал трансформації міжнародних компаній; представлено переваги діджиталізації для компаній у міжнародному бізнесі. Надано рекомендації компаніям, що планують власну діджитал стратегію та прагнуть отримати переваги. Розглянуто країни та сектори відповідно до рівня їх включення у діджитал процеси.