Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Країнознавство як складова іншомовної компетенції
    (Сумський державний університет, 2019) Козолуп, К.
    Удосконалення якості освіти є пріоритетним завданням, що пов'язано насамперед з переосмисленням мети і результату освіти. Актуальність реалізації компетентнісного підходу викликана: переходом на нову освітню парадигму; орієнтацією шкільної освіти на формування ключових компетенцій;відсутністю в учнів практичних навичок. Аналіз досліджень дозволив виявити різні погляди на компетентнісний підхід. У ході дослідження було здійснено теоретичний розгляд країнознавства як складової іншомовної компетентності та практичний аналіз застосування країнознавчого матеріалу для формування іншомовної комунікативної компетенції. Визначили іншомовну комунікативну компетенцію, як здатність вирішувати засобами іноземної мови, актуальні для учнів середніх та старших класів завдання спілкування в повсякденній, освітній,культурній сферах життя. Мета: Визначення умов впливу країнознавчого аспекту на навчання іноземної мови та іншомовної культури. Теоретичне значення: полягає у систематизації теоретичних передумов дослідження застосування країнознавчого матеріалу для формування іншомовної комунікативної компетенції. Результати можуть бути використані в розробці лекційних та практичних курсів з англійської мови, лінгвокраїнознавства, методики викладання іноземних мов.
  • Item
    Формування іншомовної лексичної компетенції учнів
    (Сумський державний університет, 2019) Герус, О.С.
    Мета: з’ясування стратегій, підходів та ефективних засобів формування іншомовної лексичної компетенції, зокрема, засобами змішаного навчання з урахуванням вікових, психологічних особливостей та інтересів учнів старшої школи. Теоретичне значення: обґрунтування принципів формування лексичної компетенції старшокласників сучасними засобами змішаного навчання із урахуванням психологічних та вікових особливостей підлітків. Отримані результати можуть бути використані при подальшому дослідженні методики викладання англійської мови у старшій школі. У роботі сфокусовано увагу на проблемі формування іншомовної лексичної компетенції учнів старшої школи, від якої залежать можливість використовувати пасивний словниковий запас, ефективне поетапне засвоєння нового вокабуляру, здатність учнів вільно висловлювати думки англійською – мовою міжнародного спілкування. Із врахуванням сучасних освітніх стандартів, тенденції до технологізації освітнього процесу в українських загальноосвітніх школах, вікових та соціальних особливостей підлітків, визначено ефективні способи навчання англомовної лексики на різних етапах: семантизації, автоматизації та застосування. Зазначені фактори визначили необхідність впровадження системи змішаного навчання (blended learning) на уроках англійської мови, що дозволяє використання як традиційного навчання (очної взаємодії учителя та учня), так і можливостей електронного та мобільного навчання (U-learning). Встановлено, що змішане навчання лексики дозволяє урізноманітнити навчальний процес, використовуючи вправи на основі інструкцій вчителя, традиційних автентичних джерел: підручників, довідників, словників, а також розробляти завдання за допомогою засобів E-learning та M-learning: подкастів, електронної пошти, блогів, соціальних мереж, освітніх онлайн-платформ, електронних словників тощо. На основі розглянутих засобів змішаного навчання розроблено практичні рекомендації та вправи для формування англомовних лексичних умінь та навичок учнів старшої школи на різних етапах засвоєння лексики.