Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Гумористичні тексти на уроках англійської мови
    (Сумський державний університет, 2019) Маяка, А.О.
    Бакалаврська робота присвячена дослідженню впливу гумористичних текстів на мотивацію учнів під час вивчення іноземної мови. Актуальність дослідження визначається необхідністю удосконалити методи навчання, які б допомагали зацікавлювати і мотивувати. Результати дослідження показали, що гумористичні тексти активізують навчальну діяльність учнів, викликають в них бажання вчитися й покращують якість освіти в цілому. Викладання з елементами гумору передбачає обов’язкове поєднання гумору та навчального змісту. Для цього важливо звернути увагу на те, щоб зміст гумору був доречним. Навчання тісно пов’язане з емоціями, якщо учень отримує позитивні емоції під час вивчення нового, навіть складного матеріалу, то йому буде набагато легше зрозуміти та надовше запам’ятати вивчене. Заняття проведене з використанням елементів гумору є набагато ефективнішим та цікавішим.
  • Item
    Принцип новизни як мотивуючий фактор на заняттях з іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2019) Попова Т.С.
    Бакалаврська робота досліджує вплив принципу новизни на мотивацію вивчення іноземних мов. Актуальність дослідження обумовлена необхідністю адаптувати навчальну програму до сучасних вимог та потреб, що допоможе підвищити якість навчання та скоротить терміни опанування мови. Основна мета використання принципу новизни є підтримка рівня мотивації учнів. Робота містить огляд наукової думки щодо принципу новизни та його значення під час вивчення іноземних мов, крім того, проаналізоване явище мотивації, визначені види мотивації учнів. Отримані результати показали, що принцип новизни є одним з основних мотивуючих факторів на заняттях з іноземних мов. Зазначені найбільш дієві методи принципу новизни, а саме: гейміфікація, використання наочності, мультимедіа.
  • Item
    Викладання іноземної мови у середніх спеціалізованих навчальних закладах
    (Сумський державний університет, 2019) Український, Д.С.
    Бакалаврська робота присвячена особливостям навчання іноземної мови у середніx спеціалізованих навчальних закладах. Змістом навчання іноземної мови є формування іншомовної комунікативної компетенції учнів, що можливе лише при наявності мотивації до навчання. У викладанні іноземних мов дуже широко використовуються різноманітні засоби навчання, як, наприклад, ілюстративні матеріали, художня література, музичні твори, предмети народно-прикладного мистецтва, діафільми, слайди. Ці засоби використовуються у поєднанні з різними методами та прийомами у процесі різних видів діяльності дітей. У даний час велике значення має пошук і розробка інноваційних підходів до вивчення іноземних мов. Застосування новітніх технологій у навчанні іноземних мов пов'язано з дотриманням ряду етичних правил. Необxідно дотримуватися авторського права, використовувати лише ретельно перевірену інформацію з мережі Інтернет.
  • Item
    Мовні ігри на заняттях з іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2019) Гузакова, Ю. О.
    У бакалаврській роботі розглянуто основні особливості інтеграції ігрових елементів при вивченні іноземних мов студентами вищого навчального закладу. Ми на практиці перевірили і довели, що використання ігор під час навчання позитивно впливає на взаємодію вчителя та аудиторії, допомагає створити позитивну та спокійну атмосферу, підвищує ефективність засвоєння матеріалу та дозволяє зменшити або й зовсім позбутися тривожності під час вивчення іноземної мови
  • Item
    Навчання німецької мови як другої іноземної
    (Сумський державний університет, 2019) Полежай, А.І.
    У бакалаврській роботі аналізується проблема викладання німецької мови як другої іноземної після англійської у загальноосвітніх навчальних закладах. Розглядаються можливості використання порівняльного підходу за допомогою лінгвометодичного зіставлення аналізованих мов на уроках іноземної мови. Наведені приклади вправ різнопланового характеру, що базуються на зіставленні англійської та німецької мов, та доведено їх практичне значення.
  • Item
    Відеоматеріали на заняттях з іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2019) Сизоненко, М.І.
    Актуальність теми обумовлена тим, що різноманітні відеоматеріали є завжди цікавими для вивчення дослідниками у різних галузях науки. Застосування відео у процесі вивчення іноземної мови є дієвим та успішним, оскільки воно дозволяє вчителю не лише розвивати всі види діяльності учнів, але й підвищує мотивацію до навчання та активізує творчу діяльність. Мета дослідження полягає у визначенні ролі та ефективності використання відеоматеріалів для розвитку мовних умінь і навичок учнів на уроках вивчення іноземної мови. Теоретичне значення бакалаврської роботи полягає в тому, що одержані результати можна використовувати на практичних заняттях з іноземної мови для підвищення результативності навчального процесу. Виокремлені методи роботи з відео можуть стати матеріалом для подальших досліджень. При написанні роботи було використано такі методи: порівняльний метод, а також метод аналізу та співставлень. У результаті проведеного дослідження було проаналізовано методи використання відеоматеріалів на уроках іноземної мови. Було доведено, що використання відео покращує пам’ять, увагу, а також розвиває такі види діяльності, як: читання, аудіювання, мовлення та письмо. На заняттях використовувалися різноманітні засоби сучасних технологій, що викликало інтерес та мотивацію учнів до вивчення англійської мови. Застосування описаних у роботі методів крім того, дало змогу виконувати разом з учнями креативні завдання, а також створювати різноманітні комунікативні ситуації для набуття мовної компетенції. Завдяки доступності та різноманітності відео богів, роликів, фільмів та серіалів учні почали вивчати іноземну мову поза межами школи у вільний час, а також за власною ініціативою. Проведена робота показала ефективність використання, а також неабияке практичне значення відеоматеріалів.
  • Item
    Індивідуальне читання як одна з форм реалізації іншомовної компетенції
    (Сумський державний університет, 2019) Мага, А.В.
    У бакалаврській роботі аналізується проблема формування іншомовної компетенції в учнів старших класів. Розглядаються можливості використання індивідуального читання як однієї з форм реалізації та навчання іншомовної компетенції на основі порівняльного методу. Був розроблений комплекс вправ різнопланового характеру, які мають на меті розвиток іншомовної компетенції за рахунок використання зіставлення різних культур. Мета цієї роботи розглянути способи вдосконалення іншомовної компетенції в учнів старших класів за допомогою індивідуального читання та визначити чи є індивідуальне читання ефективною формою реалізації іншомовної компетенції. Теоретичне значення полягає у подальшій розробці та удосконаленні навчальних матеріалів, які можуть використовуватися як допоміжні при індивідуальному читанні.
  • Item
    Памятки как способ организации самостоятельной работы учеников на старшем этапе
    (Сумський державний університет, 2019) Аларкон, Кастілло Магаллі Мічелле
    Самостоятельная работа является одной из широко обсуждаемых проблем преподавания, основной задачей которой является повышение роли самостоятельной работы учащихся, воспитание их творческой активности и инициативы. В основу исследования были положены дефиниции самостоятельной работы в методике и дидактике, классификации самостоятельной работы различных педагогов и ученых. В данной работе были рассмотрены разные виды памяток, которые можно использовать на уроках в старших классах и как способ организации самостоятельной работы старшеклассников с целью улучшения и облегчения процесса обучения. Каждый из методов, используемых в этой работе, имеет целью научить студента использовать памятки в самостоятельной работе, а также подчеркнуть их важность. Самостоятельная работа становится основной ведущей деятельностью учащихся и готовит их к самообразованию. Учащиеся учатся сами управлять своей деятельностью, применять полученные знания на практике, умеют оценивать и анализировать свои действия, ставить цели и самостоятельно двигаться к ним.