Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Інтегровані уроки: іноземна мова та фізичне виховання
    (Сумський державний університет, 2019) Кульбачний, А.П.
    бакалаврська робота студента Кульбачного Андрія Петровича, група ПР-53 Тема: Інтегровані уроки: іноземна мова та фізичне виховання. Мета: Дослідити особливості проведення інтегрованих уроків іноземної мови та фізичного виховання. Теоретичне значення: Складає можливість подальшого використання отриманих нових актуальних даних щодо проведення інтегрованих уроків іноземної мови та фізичного виховання. Організація освітнього процесу в школі повинна підкорятися не тільки необхідністю прищепити дітям навички та вміння, передбачені основними освітніми програмами, а й співвідноситься з тенденціями часу. Світ навколо постійно змінюється, і ці зміни повинні якісно позначитися на організації навчального процесу. У наш час перед педагогами стоїть нелегке завдання: мотивувати школярів на вдумливе вивчення шкільної програми, вміло комбінувати традиційні і новаторські педагогічні методики з метою досягнення навчальних завдань. Одна і та ж форма організації навчання може змінювати структуру і модифікацію, в залежності від завдань і методів навчальної роботи. Наприклад, урок-гра, урок-конференція, діалог, практикум. А також проблемна лекція, бінарна, лекція-телеконференція. Інтегрованим є таке заняття, яке має за мету сукупність способів пізнання з декількох тем, розділів програми або видів діяльності навколо однієї теми, тобто правильніше визначити, що це серія (цикл, система) занять проведення яких зумовлено пошуками шляхів формування у дитини цілісного світогляду, який важко розвивати в умовах сучасної предметної системи навчання. Отже, інтегроване навчання – це навчання, яке цілісно забезпечує пізнавальну спрямованість особистості школяра, створюючи умови для самореалізації особистісного потенціалу та саморозвитку. З точки зору психологів інтеграція грає роль «ситуаційного або пускового, який спонукає стимулу» і стає регулятором пізнавальної активності учнів. У зв’язку з цим, актуальними стають питання педагогічного керівництва процесами навчальної навчальної діяльності учнів, що вимагає пошуку оптимальних методів і засобів навчання і виховання. Учні завжди добре реагують і тягнуться до чогось нового, оригінального, неординарного. Ключові слова: інтегровані уроки, іноземна мова, навчання, заняття, фізичне виховання.