Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Теoретикo-метoдичнi oснoви оцінки конкурентоспроможності підприємства
    (Сумський державний університет, 2019) Костромицька, А.С.
    У пeршому роздiлi роботи «ТEОРEТИЧНI ОСНОВИ ОЦIНКИ КОНКУРEНТОСПРОМОЖНОСТI ПIДПРИЄМСТВA» ми розглянeмо умови виникнeння тa роль конкурeнцiї в ринковiй eкономiцi, оцiнку конкурeнтоспроможностi пiдприємствa, фaктори, якi впливaють нa конкурeнтоспроможнiсть пiдприємствa. У другому роздiлi «ОЦIНКA КОНКУРEНТОСПРОМОЖНОСТI ДП AТ “КиївХлiб” «БУЛОЧНО-КОНДИТEРСЬКОГО КОМБIНAТУ» розглянeмо зaгaльну хaрaктeристику пiдприємствa, проaнaлiзуємо прибуток тa рeнтaбeльнiсть, фiнaнсовий стaн, конкурeнтнe сeрeдовищe тa виробничу дiяльнiсть БКК. У трeтьому роздiлi роботи «МEХAНIЗМ ПIДВИЩEННЯ КОНКУРEНТОСПРОМОЖНОСТI БКК» розрaхуємо eкономiчну eфeктивнiсть модeрнiзaцiї лiнiї по виготовлeнню сушки тa встaновлeння пaкувaльно-фaсувaльного aпaрaту для сушки.
  • Item
    Аналіз конкурентоспроможності потенціалу підприємства
    (Сумський державний університет, 2019) Цимбаренко, С.С.
    У роботі було наведене теоретичне обґрунтування сутності конкурентоспроможності підприємства, розглянуті рівні та етапи впровадження системи управління конкуренто-спроможністю підприємства, проблеми та перспективи, досліджено систему управління конкурентоспроможністю ТОВ «BRAMA». У рамках результатної концепції потенціал підприємства може розглядатися як здатність господарської системи освоювати, переробляти ресурси для задоволення суспільних потреб і створення певного результату. Оцінка його величини в цьому випадку полягає у визначенні максимальної кількості благ, які підприємство здатне виробити за умов даної кількості, якості та структури ресурсів. Процес формування потенціалу підприємства є одним з напрямків його економічної стратегії і передбачає створення й організацію системи ресурсів і компетенцій таким чином, щоб результат їхньої взаємодії був фактором успіху в досягненні стратегічних, тактичних і оперативних цілей діяльності підприємства. Потенціал підприємства можна визначити як можливості систем и ресурсів і компетенції) підприємства створювати результат для зацікавлених осіб за допомогою реалізації бізнесів-процесів. Правильно вибрана програма підвищення конкурентноспросожності підприємства, окреслює найраціональніший шлях, найпродуктивніші способи досягнення мети, забезпечує підприємству вибір перспективних видів діяльності, високий попит на його продукцію (послуги), вигідну, нерідко унікальну позицію на ринку.
  • Item
    Розроблення заходів активізації інноваційної діяльності
    (Сумський державний університет, 2019) Коротя, В.С.
    В якості об’єкта дослідження виступає ПАТ «Сумський завод «Сумський завод Насосенергомаш» та особливості його діяльності. У першому розділі досліджено основні ознаки інноваційних процесів на машинобудівних підприємствах. У другому розділі проаналізовано показники діяльності підприємства ПАТ «Насосенергомаш». У третьому розділі проаналізовано перспективи розіитку інноваційного потенціалу ПАТ «Сумський завод «Насосенергомаш».
  • Item
    Підвищення конкурентоспроможності підприємства: гендерні аспекти
    (Сумський державний університет, 2019) Пономарьова, Г.С.
    У роботі було розглянуто ключові аспекти гендерної рівності в Україні та світі, проаналізовано різні думки науковців щодо представлення жінок серед членів правління підприємств, досліджено позиції 5 підприємств України з урахуванням гендерного фактору. У світовому рейтингу, складеного Всесвітнім економічним форумом, Україна посідає близько 65 місця поступаючись країнам, що більш наближені до гендерної рівності, лише у показниках представленості жінок у політичній сфері. В той же час, наша країна має гарні результати за освітніми показниками, рівнем здоров’я та виживання, а також можливостями в економічній сфері. Провівши власний аналіз щодо впливу гендерного фактору на результативність діяльності підприємства, можемо сказати, що представленість жінок серед членів правління є статистично значимим фактором, але в Україні цей зв’язок є негативним, через невелике представлення жінок серед управлінців. Україні, як і іншим країнам світу, необхідно звернути особливу увагу на регулювання гендерної рівності та підтримувати жінок з боку держави, залучати їх до наукомістких сфер діяльності, варто позбутися дискримінації у розмірі заробітної плати за гендерним фактором.
  • Item
    Оцінка потенціалу підприємства (на прикладі ПАТ "Оболонь")
    (Сумський державний університет, 2019) Федчун, М.В.
    Українські підприємства отримали ширший доступ до закордонних ринків, проте вітчизняні підприємства видаються неконкурентоспроможними через відсутність відповідного досвіду, неврегульованість законодавства, численні перепони, несталість зв’язків, застарілі технології та інше. З відкриттям закордонних ринків, відкрився і вітчизняний для іноземних підприємств, що ще більш додало необхідності вітчизняним компаніям зайнятися покращенням своєї конкурентоспроможності, тому що, завдяки пристосованості іноземних компаній до умов середовища, що мають відповідний досвід, та інші ресурси, втрачають позиції навіть на вітчизняних ринках, а закордонні не для всіх видів продукції відкриті. У першому розділі роботи розкрито методологічні основи оцінювання потенціалу підприємства. В другому розділі роботи проведено розрахунок показників оцінки фінансового потенціалу та конкурентоспроможності підприємства. В третьому розділі розроблені і обгрунтовані заходи підвищення потенціалу ПАТ "Оболонь".
  • Item
    Формування системи управління конкурентоспроможністю підприємства (на прикладі ПрАТ "Конотопський хлібокомбінат")
    (Сумський державний університет, 2019) Тарасова, А.А.
    Розгляд сутності конкурентоспроможності підприємства є важливим як для економіки країни в цілому, так і для окремих виробників, адже вона є запорукою отримання високого та стабільного прибутку, а також забезпечення життєдіяльності підприємства, його економічної безпеки та стабільного розвитку. Розуміючи це, вітчизняні товаровиробники ставлять перед собою таку мету: задоволення потреб, які існують на ринку, отримання максимального прибутку та збільшення обсягів збуту, розширення частки внутрішнього та зовнішнього ринку, забезпечення необхідного рівня якості та ціни продукції, що виробляється, впровадження нових технологічних процесів і модернізація обладнання. Питання конкурентоспроможності розглядали багато вчених на науковців, таких як Балабанова Л.В., Холод В.В., Бейкер М., Берега В.В., Блонська В.І., Депа Н.Т., Ганжа Т.І., Кафлевська С.Г., Загородній А.Г., Кузьмін О.Є., Горбаль Н.І., Мурашко М.І., Продіус Ю.І., Румянцева З.П. та багато інших. Проте проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємств хлібопекарської галузі залишаються вирішеними недостатньо.