Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Оцінка конкурентоспроможності м’ясних виробів (на прикладі ТМ "Глобино")(Сумський державний університет, 2019) Кисільова, К.В.Метою даної роботи є оцінювання конкурентоспроможності продукції на ринку м’ясних виробів.Item Аналіз маркетингової діяльності підприємства(Сумський державний університет, 2019) Камишанська, Г.С.Метою кваліфікаційної роботи є дослідження методичних основ, практичних форм і методів аналізу маркетингової діяльності на підприємстві.Item Мерчандайзинг як основа порівняльної характеристики підприємств роздрібної торгівлі (на прикладі м. Суми)(Сумський державний університет, 2019) Сорокін, О.Л.Основним завданням роботи є визначення теоретичних основ мерчандайзингової діяльності підприємства роздрібної торгівлі; проаналізувати цілі та завдання маркетингової діяльності у роздрібній торгівлі; запропонувати удосконалення підприємств роздрібної торгівлі та її ефективність.