Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
16 results
Search Results
Item Розроблення стратегії виведення і просування продукції на ринку(Сумський державний університет, 2022) Фірсова, О.А.Актуальність теми: на сьогоднішній день стрімко змінюються економічні, соціальні, політичні тенденції, змінюється ринок. Це радикально змінює споживача, його звички. Така ситуація спонукає виробника до перегляду бізнесстратегії, змушує шукати нові ідеї. Отже, виробнику потрібно розширювати сфери діяльності та виходити на нові ринки. Метою роботи є дослідження теоретико-прикладних засад формування маркетингових стратегій в цілому, стратегії виведення продукту на ринок, аналіз етапів виведення продукту на ринок. В рамках поставленої мети виокремлені наступні завдання: дослідити стратегії виведення продукту на ринок; проаналізувати етапи розробки стратегії впровадження товару на ринок; проаналізувати діяльність підприємства ФОП «Ставнича О.М.»; дослідити споживчі переваги на ринку комп’ютерного устаткування; проаналізувати асортиментну і цінову політику нового товару, оцінити економічну ефективність стратегії. Об'єкт дослідження: підприємство ФОП «Ставнича О.М.». Предмет дослідження: стратегія виведення на ринок нового товару. Методи дослідження: аналіз, синтез; емпіричні методи: спостереження, вимірювання, моделювання, прогнозування, перевірка прогнозу. Наукова новизна роботи: розробка стратегії просування на ринок комп’ютерної техніки нового товару, формування рекомендацій щодо тактики досягнення цілей. Практична значущість полягає у розробленні стратегії просування товарів (на прикладі ФОП «Ставнича О.М.»).Item Маркетингова діяльность підприємств ринку IT послуг(Сумський державний університет, 2022) Пономаренко, І.О.Метою роботи є характеристика, визначення структури, та аналіз ринку it послуг, на прикладі компанії Gartner. Завданнями роботи є: бібліометричне дослідження наукових праць, що стосуються дослідженню ринку, аналіз ринку it послуг та більш детальний аналіз сектору it консультування, аналіз ризиків з якими компанії зіштовхуються, конкурентний аналіз компаній, що надають послуги з it консультування, аналіз маркетингової діяльності компанії Gartner, формулювання порад, щодо покращення маркетингової діяльності Gartner Об’єктом роботи є ринок it послуг та його сектор it консультування. Предметом роботи є маркетингова діяльність компанії Gartner. Практична значущість роботи полягає у проведеному аналізі ринку it консультування, та сформульованим порадам, щодо покращення маркетингової стратегії у компаніях даної галузі. Методи дослідження. У ході роботи були використані наступні методи дослідження: табличний та графічний методи, опис, узагальнення, порівняння, синтез, дедукція, кластерний метод. У першому розділі зроблений бібліометричний аналіз поняття аналіз ринку. У другому розділі проаналізований об’єм ринку it послуг, оцінено та викладено ризики х якими зіштовхуються компанії сектору it консультування, та проведений аналіз конкурентів У третьому розділі було описано діяльність компанії Gartner, досліджено маркетингові діяльність цієї компанії за допомогою маркетинг мікса 4P, та на основі цього запропоновано шляхи покращення маркетингової стратегії компаніїItem Розвиток компаній за допомогою цифрового маркетингу(Сумський державний університет, 2019) Гайдаров, М.О.Актуальність теми роботи полягає у необхідності дослідження комплексного впливу цифрових маркетингових стратегій на розвиток підприємств, визначення необхідних та достатніх передумов впровадження інструментів цифрового маркетингу в діяльність суб’єктів транспортного ринку.Item Аналіз товарної політики ПАТ «Сумихімпром» та шляхи її удосконалення(Сумський державний університет, 2019) Ільченко, Т.С.Предмет дослідження - аналіз маркетингової товарної політики підприємств. Об'єкт дослідження - аналіз маркетингової товарної політики було виконано для ПАТ “Сумихімпром”. Мета роботи - пошук шляхів підвищення ефективності виробництва на ПАТ “Сумихімпром” на основі оцінки товарної політики підприємства і розробки рекомендацій з її керування.Item Маркетингова діяльність меблевих торгівельних підприємств на прикладі магазину "Макс-меблі"(Сумський державний університет, 2019) Слиненко, О.В.Мета роботи – маркетингова діяльність меблевого магазину "Макс-Меблі", його товарна та цінова політика.Item Маркетингова діяльність закладу громадського харчування на прикладі гриль-пабу "Альбіон"(Сумський державний університет, 2019) Лісогуб, А.С.Мета роботи - проаналізувати процес організації та проведення маркетингових досліджень у гриль-пабі "Альбіон", виявити основні проблеми, що виникають під час їх реалізації, та розробити шляхи покращення і вдосконалення існуючих бізнес-процесів, метою вдосконалення якості послуг, що надає підприємство.Item Оцінка конкурентоспроможності м’ясних виробів (на прикладі ТМ "Глобино")(Сумський державний університет, 2019) Кисільова, К.В.Метою даної роботи є оцінювання конкурентоспроможності продукції на ринку м’ясних виробів.Item Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства(Сумський державний університет, 2019) Крюков, Я.О.Мета роботи - обґрунтування теоретичних та методичних положень, аналіз стану та розробка заходів щодо удосконалення маркетингової товарної політики в ТОВ НВП «Промтрансенерго».Item Аналіз маркетингової діяльності підприємства(Сумський державний університет, 2019) Камишанська, Г.С.Метою кваліфікаційної роботи є дослідження методичних основ, практичних форм і методів аналізу маркетингової діяльності на підприємстві.Item Мерчандайзинг як основа порівняльної характеристики підприємств роздрібної торгівлі (на прикладі м. Суми)(Сумський державний університет, 2019) Сорокін, О.Л.Основним завданням роботи є визначення теоретичних основ мерчандайзингової діяльності підприємства роздрібної торгівлі; проаналізувати цілі та завдання маркетингової діяльності у роздрібній торгівлі; запропонувати удосконалення підприємств роздрібної торгівлі та її ефективність.