Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
11 results
Search Results
Item Комплекс інтерактивних тренажерів для вивчення технологій анімації в 3ds Max(Сумський державний університет, 2021) Дуванов, С.С.Дипломний проєкт присвячено розробці серії інтерактивних веб-тренажерів для вивчення основ створення анімації в програмі 3Ds Max. В роботі проведено аналіз предметної області та існуючих аналогів, розглянуто їх недоліки та переваги. Обрано засоби та технології реалізації проєкту. Виконано моделювання роботи серії веб-тренажерів з використанням методологій IDEF0 та UML, проведено планування робіт. Розроблено дизайн інтерфейсів, створено теоретичні блоки та блоки із завданнями для кожного веб-тренажера із серії. Результатом виконання проєкту є розроблена серія веб-тренажерів для вивчення основ створення тривимірної анімації в програмі 3ds Max для дистанційного курсу дисципліни "Технології анімації та візуалізації" університету СумДУ за темами: "Кінематика пов'язаних об'єктів", "Анімація об'єктів Bones", "Анімація за ключовими кадрами".Item Students' motivational engagement through distance education(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Алієва, Рафіга Алі КизиУ статті зроблено спробу зробити теоретичну основу методів дистанційного навчання та висвітлити їх вплив на ефективне навчання. Дослідження аналізує результати дистанційної роботи студентів першого курсу на освітній інтерактивній платформі Пірсон з розвитком початкових мовних навичок за сучасними технологіями та методами. Останній глобальний обвал пандемії поставив перед університетами безліч освітніх проблем. Сучасний стан освіти відфільтрував фактичну готовність вищих навчальних закладів до гнучких змін у дистанційному навчанні. Викладачам довелося адаптуватися до закликів реалій, що переробляють освітні програми, на дистанційні курси, якщо вони не робили цього раніше. Хоча тема дистанційного навчання посіла провідне місце в сучасних дослідженнях, багато університетів мали проблеми з безболісним переходом своїх студентів на дистанційний процес навчання. Дистанційне навчання лише набирає обертів, і ті університети, які розробили можливості для онлайн-навчання, швидко впорались із вимогами сучасності. Дослідження розкриває результати анкетування студентів першого курсу фізичної реабілітації та спорту Сумського державного університету для визначення їх оцінки про онлайн-курс англійської мови на інтерактивній платформі Пірсон. Результати дослідження виявляють значний взаємозв’язок між сучасним та високотехнологічним дизайном та методами в онлайн-інструкціях та мотивації та самоорганізації учнів, що призводить до кращого набуття та результатів. Беручи до уваги принципи розробки мотиваційного курсу, такого як інтерактивна платформа Пірсон, викладачі університету можуть використовувати цей шаблон для створення своїх онлайн-курсів з використанням вправ критичного мислення, рефлексивних практик, вдосконаленого ІТ-інтерфейсу, різноманітності завдань, додавання конкурентних елементів у дизайн, що в цілому значно підвищить ефективність дистанційного навчання.Item Особливості застосування дистанційних курсів при вивченні вищої математики(Сумський державний університет, 2016) Білоус, Олена Анатоліївна; Белоус, Елена Анатольевна; Bilous, Olena AnatoliivnaСучасний математичний апарат є ефективним інструментом дослідження різноманітних процесів і закономірностей, проведення розрахунків і формування прогнозів у всіх областях науки і техніки. Для вирішення більшості завдань технічного, економічного, медичного, гуманітарного характеру необхідно спочатку перевести їх на математичну мову, тобто побудувати математичну модель, і тільки потім отримати їх рішення. Тому, математичні навчальні курси складають основу математичної підготовки майбутніх фахівців.Item Положення про розроблення та атестацію дистанційних курсів(Сумський державний університет, 2016) Шовкопляс, Оксана Анатоліївна; Шовкопляс, Оксана Анатольевна; Shovkoplias, Oksana AnatoliivnaДля нормативного забезпечення процесу розроблення дистанційних курсів організаційно-методичний центр технологій електронного навчання уклав положення про розроблення та атестацію дистанційних курсів у Сумському державному університеті. Основною метою документа є організаційно-методична підтримка авторів-розробників електронних навчально-методичних матеріалів для дистанційної форми навчання.Item К вопросам обеспечения и регламентации учебного процесса по дистанционной форме обучения(ПУЕТ, 2013) Зайцев, Олександр Васильович; Зайцев, Александр Васильевич; Zaitsev, Oleksandr Vasylovych; Шовкопляс, Оксана Анатоліївна; Шовкопляс, Оксана Анатольевна; Shovkoplias, Oksana AnatoliivnaУ тезах розглянуті питання трудомісткості розробки дистанційних курсів навчання. Надано пропозиції за обсягом навчального навантаження викладачів, щодо дистанційних курсів. Пропонується введення гнучкого графіка навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36639Item Оцінка якості проектування навчального елементу дистанційного курсу(Сумський державний університет, 2012) Юдін, О.М.Критично важливим елементом системи дистанційного навчання, що визначає її ефективність є навчальний матеріал, наданий у вигляді дистанційного курсу (ДК). Сучасний підхід до формування змісту теоретичного матеріалу ДК базується на використанні розміщення навчальних елементів на окремих кадрах. У цих умовах набуває важливість питання оцінки якості проектування окремого кадру ДК, необхідно виконати вимоги веб-стандартів і принципи візуалізації інформації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29485Item Організаційно-методична підтримка атестації дистанційних курсів(Сумський державний університет, 2012) Шовкопляс, Оксана Анатоліївна; Шовкопляс, Оксана Анатольевна; Shovkoplias, Oksana Anatoliivna; Молдаванова, Наталія Олександрівна; Молдаванова, Наталия Александровна; Moldavanova, Nataliia OleksandrivnaДистанційний курс (ДК) є інтерактивним електронним засобом, в якому навчально-методичні матеріали можуть бути представлені у вигляді лекцій, тестових завдань, тренажерів, проблемних завдань тощо. Стандартні вимоги до навчально-методичних матеріалів дистанційної форми навчання СумДУ передбачають внутрішні норми до створення ДК, визначають структуру навчального контенту та правила взаємодії учасників процесу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29482Item Дистанційний курс - основна складова дистанційного навчання(Сумський державний університет, 2012) Ольховська, О.В.Стрімкий розвиток інформаційних технологій в усіх сферах людської діяльності все більше спонукає до актуалізації питання модернізації системи освіти. Основа такої модернізації, насамперед, полягає у впровадженні технологій дистанційного навчання (ДН). Дистанційна освіта стає можливою завдяки розвитку фактору, який охопив суспільство і став його невід’ємним чинником – мережі Інтернет. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29481Item Проблеми представлення математичних формул у віртуальному навчальному середовищі(Сумський державний університет, 2012) Литвиненко, О.С.Дистанційний курс – це перш за все навчальний матеріал, який містить відомості з дисципліни, що необхідні студентові для формування фахових навичок. Для кращого засвоєння навчального матеріалу студентом, дуже важлива наочність його подання, зокрема через схеми, графіки, тематичні ілюстрації, формули. Правильно організована робота з формулами у віртуальному навчальному середовищі (ВНС) має ключове значення для ефективної інформаційної підтримки багатьох напрямів навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29479Item Використання дистанційного курсу «Cisco Networking Academy CCNA» в умовах викладання курсу «основи комп’ютерних мереж»(Видавництво СумДУ, 2007) Купін, А.І.