Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 50
  • Item
    Розвиток методологічних підходів до маркетингових досліджень кон’юнктури ринку збуту продукції промислових підприємств
    (Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2016) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Пересадько, Галина Олександрівна; Пересадько, Галина Александровна; Peresadko, Halyna Oleksandrivna
    Основою маркетингових досліджень кон’юнктури ринку збуту продукції промислових підприємств повинна слугувати ідентифікація та моніторинг кон’юнктуроутворюючих факторів, які характеризують фінансові, трудові та виробничі умови формування попиту та пропозиції на продукцію. З методичної точки зору використання апарату причинного моделювання дозволяє формалізувати вагомість та напрямок впливу умов на формування попиту та пропозиції на ринку збуту продукції, що становить практичну значущість для менеджменту підприємств під час формування тактичних заходів збутової активності. Результати проведених розрахунків для підприємств машинобудування та хімічної промисловості України за період 2001-2015 рр. вказують на те, що з позиції формування попиту найбільш привабливими для підприємств є підприємства-споживачі, які є великими за масштабом діяльності, з іноземними інвестиціями та високою технологічністю.
  • Item
    Маркетинг міжнародних програм студентської мобільності
    (Сумський державний університет, 2019) Захарченко, Д.О.
    Глобалізаційні процеси і можливості, відкритість кордонів, міжкультурне середовище обумовлюють підвищення рівня зацікавленості у програмах мобільності серед молоді. Так кількість проектів для обміну досвідом, стажування чи навчання зростає з геометричною прогресією. При цьому з кожним роком роботодавці все частіше запитують про володіння хоча б однією іноземною мовою та досвід роботи у мультикультурному середовищі. З іншої сторони, низький рівень поінформованості молоді про можливості мобільності обмежують можливості їх повноцінного залучення до таких програм. У зв`язку з цим актуальності набувають питання щодо якісного просування програм мобільності.
  • Item
    Ефективність email маркетингу компанії: медіа-моніторинг і аналітика
    (Сумський державний університет, 2019) Шкірман, В.В.
    Мета дипломної кваліфікаційної роботи – на основі теоретичних та практичних засад проаналізувати і охарактеризувати організацію Email-маркетингу, визначити її ефективність та запропонувати шляхи удосконалення. Об’єктом дослідження виступає процес Email-маркетингу у мережі Інтернет. Предметом дослідження – напрямки організації Email-маркетингу на основі використання Інтернет-ресурсу на підприємстві. При написанні бакалаврської роботи використано методи логічного узагальнення, аналізу, табличний - для дослідження динаміки зміни економічних показників за 2016 – 2018 роки. Інформаційною базою дослідження слугували законодавчі та інші нормативні документи, статистичні матеріали, звіти підприємства, навчальна література, наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з теми дослідження, Інтернет-джерела.
  • Item
    Дизайн підхід у маркетингових дослідженнях
    (Сумський державний університет, 2019) Морозов, М.О.
    Мета роботи: знаходження переваг дизайн-підходу в маркетингових дослідженнях перед традиційними та пошук можливості поєднання й інтеграції підходів, задля впровадження найкращого бізнес-рішення та вибору найбільш вірної стратегії розвитку продукту. Ціль роботи: показати недоліки типових маркетингових досліджень, які застосовуються переважною більшістю компаній України та Європи, та запропонувати вдосконалленя підходу до аналізу ринку, використовуючи дизайн-підхід як основоположний всього дослідницького процесу. Об'єкт дослідження: недосконалість традиційного підходу в маркетингових дослідженнях. Предмет дослідження: способи покращення результатів маркетингових досліджень за допомогою впровадження дизайн підходу.
  • Item
    Маркетингова діяльність меблевих торгівельних підприємств на прикладі магазину "Макс-меблі"
    (Сумський державний університет, 2019) Слиненко, О.В.
    Мета роботи – маркетингова діяльність меблевого магазину "Макс-Меблі", його товарна та цінова політика.
  • Item
    Використання особливостей споживчої привабливості регіонів світу в туристичному маркетингу
    (Сумський державний університет, 2019) Солдатенко, Д.О.
    Мета роботи вивчення поняття туризму та його основні складові, виявлення основних маркетингових методів роботи в даній сфері, визначення основних методів маркетингових досліджень та етапи їх проведення, а також аналіз туристичного ринку в найпопулярніших точках світу. Створити нові методики активізації українського туризму е світі.
  • Item
    Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства у сфері товарної політики
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2019) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    У статті авторами доведено, що маркетингові дослідження є невід’ємною складовою підвищення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання, зокрема для тих, які працюються на промисловому ринку. Зазначено, що традиційні форми ринкових досліджень поступово втрачають свою актуальність, тому все більшу популярність набувають нестандартні, осучаснені підходи до проведення ринкового аналізу. Новітня класифікація маркетингових досліджень наведена в статті. Крім того, у рамках даної роботи здійснено класифікацію товарів-інновацій з наданням прикладів підприємств, які виробляють таку продукцію на українському ринку. Авторами розроблена матриця, що дає можливість наочно з’ясувати роль маркетингових досліджень при виведенні на ринок нової чи удосконаленої продукції для різних сегментів ринку. Перелічені особливості реалізації маркетингових досліджень на ринку В2В. У ході реалізованого на практиці маркетингового дослідження в сфері виробництва машинобудівної продукції побудована карта консенсусу очікувань споживача та можливостей виробника з виділенням проблемних зон для подальшого розвитку параметрального наповнення товарних одиниць.
  • Item
    Дизайн-підхід в маркетингових дослідженнях
    (Сумський державний університет, 2019) Морозов, М.О.
    Знаходження переваг дизайн-підходу в маркетингових дослідженнях перед традиційними та пошук можливості поєднання й інтеграції підходів, задля впровадження найкращого бізнес-рішення та вибору найбільш вірної стратегії розвитку продукту.
  • Item
    Зміни у сприйнятті ІТ-продукту як товару: методи дослідження технологічних інновацій
    (ІВВ Луцького НТУ, 2018) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Рева, А.О.
    У тезах проаналізовані методи маркетингових досліджень для технологічних інновацій. Проаналізовані переваги та недоліки цих методів та доцільність їх використання в практичній діяльності.
  • Item
    Нейромаркетинг – методи впливу
    (Сумський державний університет, 2018) Булітко, І.І.; Жаден, С.О.; Пригара, І.О.
    Нейромаркетинг - це комерційне застосування нейробіології і технології нейровізуалізації з метою розуміння споживача і його реакції на маркетингові подразники шляхом прямого вимірювання процесів в мозку. Вперше про нейромаркетинг заговорили в середині 90-х років минулого століття в США. У 2000-х роках в світі існувала тільки одна лабораторія нейромаркетинга ( Mindlab, Девіда Льюїса), а через 10 років їх кількість збільшилася до 1500. На сьогоднішній день нейромаркетинг використовується великими компаніями в розвинених країнах світу.