Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 400
  • Item
    Управління маркетинговою діяльністю підприємства
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2023) Батюк, В.О.
    Обгрунтуванням актуальності теми є актуалізація дослідження впливу маркетингової діяльності на підвищення конкурентоспроможності компанії та її економічної ефективності. Мета роботи полягає у розробці заходів щодо вдосконалення системи управління маркетингом організації, що дозволяє підвищити його економічну ефективність. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингове агентство «E-CLIENT». Предмет досліджень теоретичні та практичні аспекти управління маркетингом та конкурентоспроможністю організації. В роботі досліджені теоретичні аспекти управління маркетингом як інструментом підвищення конкурентоспроможності підприємства; проаналізовано фінансово-економічну і маркетингову діяльність агенції «E-CLIENT»; оцінено зовнішнє та внутрішнє середовища «E-CLIENT»; обґрунтовані напрями та заходи щодо вдосконалення системи управління маркетингом.
  • Item
    Комплексна оцінка фінансового стану підприємства як драйвер його сталого розвитку
    (Сумський державний університет, 2021) Самойлікова, Анастасiя Вiкторiвна; Самойликова, Анастасия Викторовна; Samoilikova, Anastasiia Viktorivna; Чухно, Р.Ю.
    Комплексна оцінка фінансового стану є тією потенційною можливістю, що дозволяє оцінити економічний потенціал суб’єкта господарювання, своєчасно виявити перші негативні ознаки порушення ефективної діяльності підприємства, попередити настання можливої фінансової кризи та вчасно розробити дієві заходи щодо найбільш швидкого її подолання з найменшими витратами і втратами. Тому розвиток теоретичних, методологічних і практичних аспектів комплексної оцінки фінансового стану підприємства є актуальним завданням сучасної економічної науки.
  • Item
    Підприємницький статус держави: історико-теоретичні та юридичні аспекти
    (Запорізький національний університет, 2022) Сухонос, Володимир Вікторович; Сухонос, Владимир Викторович; Sukhonos, Volodymyr Viktorovych; Кобзєва, Тетяна Анатоліївна; Кобзева, Татьяна Анатольевна; Kobzieva, Tetiana Anatoliivna; Миргород-Карпова, Валерія Валеріївна; Миргород-Карпова, Валерия Валерьевна; Myrhorod-Karpova, Valeriia Valeriivna
    Стаття присвячена історико-теоретичним та юридичним аспектам підприємницького статусу держави. Актуальність цього дослідження полягає у необхідності дослідити економічну та пов’язану із нею діяльність, яка має підприємницький характер. Метою даного дослідження виступає аналіз історико-теоретичних та юридичних аспектів підприємницького статусу держави, що ставить перед авторами ряд завдань: 1) охарактеризувати державне підприємство, зупинившись на позитивних і негативних аспектах цього інституту; 2) проаналізувати підприємницьку роль держави за межами країни; 3) дослідити роль підприємницьку роль держави всередині країни. З’ясовано, що ефективність підприємств залежить не стільки від форми власності, скільки від відповідного менеджменту та стратегії. Обґрунтовано, що збільшенню витрат виробництва й обігу в радянській економіці склалося не стільки через державний статус радянських підприємств, скільки через їх абсолютно монопольне становище всередині країни та відсутність конкуренції. Розкрито, що державні підприємства є доволі ефективними лише у випадку, коли виробляють абсолютно нову продукцію або беруть участь в реалізації стратегічних цілей держави. Доведено, що стратегічний характер державних підприємств полягає у тому, що їхня діяльність відповідає стратегічним цілям Української держави. Обґрунтовано, що головна підприємницька роль держави всередині країни полягає у створенні якогось абсолютно нового продукту та віддати його громадянському суспільству, а вже потім останнє доведе цей продукт до досконалості. З’ясовано, що за межами країни держава здатна організувати суспільство для об’єднання його зусиль у напрямі досягнення суспільно важливих цілей. Доведено, що запровадження Україною технологій адхократії та електронного урядування свідчить про початок її переходу до держави постіндустріального типу. В рамках дослідження дійшли висновку, що головна підприємницька роль держави всередині країни полягає у створенні якогось абсолютно нового продукту та віддати його громадянському суспільству, а вже потім останнє доведе цей продукт до досконалості. Практична цінність цього дослідження полягає в подальшому усвідомленні підприємницького статусу держави та більш чіткому розумінні державного підприємства як важливої складової державного механізму.
  • Item
    Інформаційна стратегія і тактика комунального підприємства "Міськводоканал" Сумської міської ради в довоєнний та воєнний періоди
    (Сумський державний університет, 2022) Толстошеєва, А.М.
    Метою наукового дослідження є узагальнення теоретико-методологійних та прикладних засад інформаційної діяльності та зв’язків із громадськістю Комунального підприємства «Міськводоканал» Сумської міської ради, аналіз довоєнної інформаційної політики підприємства та роботи відділу зв’язків із громадськістю у період російської агресії щодо України.
  • Item
    Напрями забезпечення фінансової стійкості підприємства
    (Черкаський державний технологічний університет, 2022) Пігуль, Наталія Георгіївна; Пигуль, Наталья Георгиевна; Pihul, Nataliia Heorhiivna; Поповченко, А.
    У тезах визначені напрями забезпечення фінансової стійкості підприємства, а також визначені основні етапи управління фінансовою стійкістю суб’єкта господарювання.
  • Item
    Analysis of Ukrainian enterprises business environment quality
    (Sumy State University, 2022) Дерев`янко, Юрій Миколайович; Деревянко, Юрий Николаевич; Derevianko, Yurii Mykolaiovych; Matusenko, M.
    Бізнес-середовище – це сукупність усіх зовнішніх і внутрішніх факторів, які впливають на бізнес. Майте на увазі, що зовнішні та внутрішні чинники можуть впливати один на одного та разом впливати на бізнес. Наприклад, нормативно-правовий акт про охорону праці є зовнішнім фактором, який впливає на внутрішнє середовище господарської діяльності. Крім того, деякі зовнішні фактори знаходяться поза контролем компанії. Ці фактори часто називають зовнішніми обмеженнями. У цьому дослідженні ми розглянемо деякі ключові екологічні фактори. Основною ідеєю даного дослідження є вдосконалення існуючих методів оцінки якості бізнес-середовища підприємств на основі застосування запропонованого показника зваженої якості бізнес-середовища.
  • Item
    Оцінювання управлінської діяльності у сфері публічного управління
    (Сумський державний університет, 2022) Хапугіна, Л.І.
    У роботі розглянуто теоретичні та організаційні основи оцінювання управлінської діяльності, її сутність, функції, предмет та об’єкт управлінської діяльності, а також види оцінювання управлінської діяльності. За допомогою aнaлiзу та систематизації факторів оцінювання управлінської діяльності проаналізовано науково-методичні засади оцінювання управлінської діяльності у сфері публічного управління послугами поштового зв’язку, на прикладі національного оператора поштового зв’язку АТ «Укрпошта». Проаналізовано управлінську діяльність АТ «Укрпошта», надані пропозиції щодо удосконалення управлінської діяльності у сфері поштового зв’язку.
  • Item
    Удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві
    (Сумський державний університет, 2022) Дмитрук, К.В.
    Кваліфікаційна робота складається з 58 сторінок тексту, 3 розділів, 4 таблиць, 41 рисунків та 39 використаних джерел літератури. Актуальність теми роботи полягає у необхідності підприємств інтернет-бізнесу адаптуватися до постійних змін ринку та запитів споживачів для забезпечення його конкурентоспроможності. Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингових комунікацій підприємства інтернет-бізнесу (на прикладі інтернет-магазину «Garne»). Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств та інтернет-бізнесу зокрема, провести аналіз маркетингової комунікаційної політики інтернет-бізнесу, провести аналіз прямих конкурентів по галузі, розробити рекомендації щодо поліпшення маркетингової комунікаційної політики підприємства інтернет-бізнесу. Об’єктом дослідження є маркетингові комунікації підприємства інтернет-бізнесу. Предметом дослідження є підприємство інтернет-бізнесу «Garne». Методи дослідження – порівняльний, статистичний, контент-аналіз, логічного узагальнення, конкурентний аналіз, seo-аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблення рекомендацій щодо успішної діяльності підприємства, яке займається торгівлею в Інтернеті, враховуючи кризові умови господарювання та ризики ведення воєнних дій. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо розробки комплексу рекомендацій для ефективної діяльності інтернет-бізнесу. У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти маркетингових комунікацій у діяльності підприємства, проаналізовано важливість маркетингових комунікацій для підприємства, а особливо діяльності в Інтернеті. У другому розділі досліджено маркетингову діяльність підприємства інтернет-бізнесу «Garne», його комунікаційну політику, головні переваги та недоліки, виявивлено прогалини в маркетинговій комунікацій політиці, що потребують удосконалення. У третьому розділі проаналізовано діяльність головних конкурентів обраного підприємства, на основі конкурентного аналізу розроблено рекомендації щодо удосконалення маркетингових комунікацій підприємства інтернет-бізнесу.
  • Item
    Basic approaches to managing the economic stability of enterprises
    (Sumy State University, 2021) Lavryk, Ye.
    Nowadays, it is very important to analyze the concepts of "stability of systems", "economic stability" and "management of economic stability". The right and clearly chosen approaches to managing the sustainability of economic systems ensure the effective functioning of economic relations and the creation of investment potential in the country. Every day, the stability of economic systems is becoming more important, because it depends on the effective functioning of all industries, the competitiveness of enterprises in the markets and so on (Shkarlet et al., 2019; Vasilieva et al., 2017; Bublyk et al., 2017; Fila et al., 2020; Gallo et al., 2019)
  • Item
    Мерчандайзинг у діяльності торговельної організації
    (Конотопський інститут Сумського державного університету, 2022) Солдатенко, О.М.
    У роботі розглянуто економічну сутність поняття мерчендайзингу, визначено основні його інструменти. Наведено загальну характеристику КФ «Солодкий світ» та сфери її діяльності, проведено аналіз інструментів мерчандайзингу, що застосовуються для продукції та виявлено основні недоліки існуючої системи мерчандайзингу. Запропоновано основні заходи щодо вдосконалення мерчандайзингу продукції та надано оцінку ефективності заходів.