Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
53 results
Search Results
Item The importance of smes in terms of sustainable development goals(Sumy State University, 2022) Кубатко, Олександр Васильович; Кубатко, Александр Васильевич; Kubatko, Oleksandr Vasylovych; Yaremenko, A.Малі та середні підприємства (МСП) вважаються ключовими гравцями національного та регіонального розвитку в багатьох країнах і відіграють життєво важливу роль в економіці ЄС. Крім того, країни ЄС бачать МСП як важливий фактор у досягненні цілей сталого розвитку, таких як скорочення бідності. МСП складають у середньому 95% приватних підприємств, забезпечуючи 60-70% робочих місць у більшості країн ОЕСР (2018 р.), що є надзвичайно важливим фактором в економіці. Крім того, МСП є не лише важливим джерелом зайнятості, вони також можуть бути джерелом інновацій та продуктивності, оскільки МСП найлегше впроваджувати інновації.Item Видатки державного фонду регіонального розвитку як фінансовий інструмент сталого регіонального розвитку(Сумський державний університет, 2020) Лободіна, З.М.Важливим фінансовим інструментом, спрямованим на стимулювання регіонального розвитку, є видатки Державного фонду регіонального розвитку, створеного у складі загального фонду Державного бюджету України, які щорічно визначаються законами України «Про Державний бюджет України на відповідний рік» і фактично є видатками зазначеного бюджету.Item Проектний підхід до підвищення рівня інвестиційної привабливості м. Суми на прикладі створення бізнес-інкубатора(Сумський державний університет, 2021) Третяк, Т.В.У роботі розглянуто теоретичні та методичні підходи до визначення поняття «інвестиційна привабливість», досліджено динаміку зміни стану показника інвестиційної привабливості України та м. Сум. У ході аналізу, за допомогою ряду статистичних даних та SWOT аналізу виокремлено головні перешкоди у процесі залучення іноземних інвестицій. В наслідок проведеного дослідження причин інвестиційної привабливості успішних зарубіжних країн, було запропоновано ряд заходів задля вирішення недоліків інвестиційної політики України. Одним із інструментів підвищення рівня інвестиційної привабливості регіонів зазначено створення бізнес-інкубатора.Item Стратегія регіонального розвитку громадського здоров’я в Україні: інноваційні аспекти(Одеський регіональний інститут державного управління НАДУ, 2021) Деміхов, Олексій Ігорович; Демихов, Алексей Игоревич; Demikhov, Oleksii IhorovychНа фоні поширення коронавірусу COVID-19 питання розвитку системи громадського здоров’я в регіонах набуло додаткової актуальності. Особливо гостро в сучасних умовах стає питання активної промоції вакцинації від коронавірусної інфекції з боку представників центрів громадського здоров’я. Також вказані центри потребують матеріально-технічного дооснащення і посилення власного кадрового складу. В публікації пропонуються інноваційні кроки покращення публічного управління в сфері регіонального громадського здоров’я, зокрема, такі як ініціювання наукових досліджень у сфері громадського здоров’я, активізація з боку відповідних співробітників інформаційно-роз’яснювальної та комунікаційної діяльності з місцевим населенням щодо популяризації вакцинації і взагалі тренду культури здоров’я, запровадження моніторингу, оціювання та прогнозування ситуацій в сфері громадського здоров’я, комплексна розробка регіональної політики з обов’язковим урахуванням специфіки питань громадського здоров’я і відповідного кращого світового досвіду.Item Зелені «розумні» міста та підприємництво в Україні(Сумський державний університет, 2020) Чорток, Юлія Володимирівна; Чорток, Юлия Владимировна; Chortok, Yuliia Volodymyrivna; Нечипоренко, Роман Миколайович; Нечипоренко, Роман Николаевич; Nechyporenko, Roman Mykolaiovych«Розумне» місто («Smart-City») – це місто, в якому традиційні системи працюють більш ефективно за рахунок використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). ІКТ дозволяють використовувати менше енергетичних ресурсів, задовольняючи незмінний обсяг потреб, та зменшувати масштаби парникової емісії.Item Удосконалення механізму державного управління соціально-економічним розвитком регіонів (на прикладі Cумського регіону)(Сумський державний університет, 2021) Дяченко, О.О.У роботі розглянуто сутність державного управління соціально-економічним розвитком регіону(на прикладі Сумського регіону) За допомогою використання методу системного aнaлiзу до вивчення особливостей змісту державного управління, соціально-економічний розвиток регоіну виявлено основні проблемні питання державного управління в сфері соціально-економічного розвитку регіону. Розроблено пропозиції та надані практичні рекомендації для oргaнiв державної влади що до покращення дієвості механізмів удосконалення державного управління в сфері соціально-економічного розвитку регіонів. Також запропоновано ряд пропозицій щодо застосування закордонного досвіду соціально-економічного розвитку регіонів.Item Управління інвестиціями на рівнях регіонального регулювання (на прикладі Сумської міської територіальної громади)(Сумський державний університет, 2020) Гаврилова, К. В.У роботі розглянуто теоретичні і методичні основи щодо управління інвестиційною діяльністю на регіональному рівні. Розглянуто теоретичні засади державного управління інвестиційною діяльністю на регіональному рівні та особливості управління інвестиціями органами місцевого самоврядування. Проведено порівняльний аналіз впровадження інвестиційної політики у Польщі та Україні, у тому числі методів залучення інвестицій шляхом створення індустріальних парків. Проведено оцінку діючої практики управління інвестиціями у Сумській міській територіальній громаді, виявлено основні суперечності, що виникають в процесі управління інвестиціями та запропоновано основні напрямки удосконалення даного процесу.Item Управління інвестиційною привабливістю області(Сумський державний університет, 2020) Кондратенко, С.Д.Ефективна методологія оцінки інвестиційної привабливості області є гарантією постійного розвитку соціально-економічної системи, що забезпечується комплексним підходом у створенні середовища для їх якісного розвитку та створення позитивного іміджу. Зростання конкурентоспроможності області вимагає конкретизації чітких державних пріоритетів в інвестиційній політиці регіонального розвитку шляхом покращення інвестиційного клімату, визначення перспективних галузей економіки, узгодження інтересів держави, регіону, фінансових установ та суб’єктів господарювання щодо напрямків та засобів трансформації інвестиційних ресурсів тощо.Item Marketing of social tourism(2020) Rahmanov, F.; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii ValentynovychАвтори досліджують проблеми маркетингу соціального туризму як рушійного інструменту забезпечення регіонального соціально-економічного розвитку. У рамках концепції соціального туризму взаємодіє велика кількість суб’єктів місцевого ринку, тому доцільно звернути увагу на його дослідження. У рамках дослідження висувається гіпотеза про те, що та ж сама регіональна структура, що розвивається у сфері соціального туризму, сприймається суб'єктами, які з нею взаємодіють. Зокрема, сприймана якість послуг та рівень доступної інформації будуть різними для представників різних регіонів однієї національності. Було проведено опитування респондентів, які користувалися послугами типового регіонального суб’єкта господарювання, що надає медичні послуги для місцевих жителів, працівників містоутворюючого промислового підприємства та населення України. Відповіді проаналізовані з використанням програми Smart PLS. Було обрано цільову зовнішню та внутрішню змінні моделі. Автори отримали дискретні результати. В обох випадках однаковим результатом був коефіцієнт рішучості, який визначав лояльність споживачів. У той самий час для респондентів з інших регіонів змінні, що визначали їхні очікування від майбутнього споживання послуг, були більш важливими. Для працівників підприємства фактично сприймана якість послуг була вирішальною. У першому випадку переважає емоційна та інформаційна підтримка надання послуг, а у другому - раціональні мотиви споживання. Така психологічна особливість сприйняття послуг повинна враховуватися регіональним бізнесом у сфері соціального туризму при формуванні маркетингових програм розвитку.Item Four-vector efficiency of infrastructure in the system of providing regional socially significant needs taking into account the concept of marketing of changes(Society for Science and Nature (SSN), 2019) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia MykolaivnaПоточний економічний та соціальний розвиток регіонів, особливо територій країн колишнього СРСР, потребує використання сучасних технологій, таких як маркетинг змін, інноваційні підходи до розвитку регіональної інфраструктури. Успішне поєднання різних інструментів разом з адекватною оцінкою їх ефективності є поштовхом до впровадження позитивних змін у регіонах. Автори дослідження розробили метод оцінки потенціалу регіональної інфраструктури з формуванням інтегрального показника з чотирма напрямками. Наукова новизна дослідження полягає в обґрунтуванні пропозицій щодо формування підходу до оцінки ефективності регіональної інфраструктури. Методологічна узгодженість оцінювання показників, на відміну від їх окремого аналізу, значно розширює можливість об’єктивного обчислення синергетичного ефекту від функціонування різних інфраструктурних заходів як складових системи. Сукупність оцінок в рамках методології авторів дає можливість якісного всебічного оцінювання, дотримання принципів ієрархії, складності та універсальності оцінюваних критеріїв. Пропозиції авторів будуть корисними регіональній владі при розробленні заходів щодо розвитку місцевої інфраструктури, а також в управлінні приватними соціальними установами.