Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
35 results
Search Results
Item Розробка системи аудиту SEO-показників для підвищення конкурентоспроможності бізнесу(Сумський державний університет, 2025) Шевцова, В.В.Актуальність теми, обраної для дослідження. У сучасному цифровому середовищі SEO є ключовим чинником формування конкурентних переваг бізнесу в онлайн-просторі. В умовах стрімкої конкуренції та постійних змін у алгоритмах пошукових систем важливо не лише підтримувати базові стандарти оптимізації, а й вчасно виявляти технічні, контентні та поведінкові бар'єри, які впливають на видимість сайту та ефективність цифрової стратегії загалом. Актуальність теми зумовлена необхідністю створення інструментів, що дозволяють автоматизувати процес SEO-аудиту та забезпечити гнучке реагування на зміни в пошуковому середовищі. Мета кваліфікаційної роботи бакалавра полягає в розробці інтерактивної системи аудиту SEO-показників, яка дозволяє всебічно аналізувати вебресурси та генерувати конкретні рекомендації щодо їхньої оптимізації для підвищення конкурентоспроможності бізнесу. Об'єктом дослідження є процеси пошукової оптимізації вебресурсів у цифровому середовищі. Предметом дослідження є система аудиту SEO-показників, її структура, функціональність та вплив на ефективність онлайн-присутності бізнесу. Методи дослідження включають аналіз існуючих SEO-інструментів (Google Search Console, PageSpeed Insights, Ahrefs, Screaming Frog, SEMrush тощо), порівняльну оцінку методів аудиту, моделювання, конструювання архітектури системи та практичну реалізацію вебдодатку із застосуванням Python i бібліотек (Streamlit, BeautifulSoup, LXML тощо). Інформаційна база кваліфікаційної роботи складається з профільних наукових та прикладних джерел 3 SEO та цифрового маркетингу, технічної документації щодо використаних бібліотек і фреймворків, аналітики реальних платформ для аудиту сайтів. Практичний результат полягає у створенні функціонального вебдодатку, який дозволяє проводити комплексний SEO-аудит сторінок за п'ятьма ключовими напрямами: технічний стан, продуктивність, доступність, якість контенту та SEO-оптимізація. Додаток забезпечує зручний інтерфейс, аналітичний вивід результатів і рекомендації до покращення. Теоретичні результати охоплюють систематизацію сучасних підходів до SEO-аудиту, критичний аналіз існуючих методик (ручної, автоматизованої, гібридної), а також обґрунтування переваг інтегрованого підходу. Новизна роботи полягає у розробці кастомізованої системи аудиту з відкритою архітектурою, що дозволяє її адаптувати під локальні бізнес-потреби (врахування мовних атрибутів, перевірка українського контенту тощо) без залучення дорогих сторонніх платформ. Практична цінність полягає в можливості використання результатів роботи для покращення цифрової стратегії компаній малого та середнього бізнесу, а також для автоматизації SEO-аудиту в роботі вебаналітиків, маркетологів, SEO-спеціалістів. Рекомендується впроваджувати автоматизовані системи аудиту як частину загальної стратегії цифрової трансформації підприємств, з акцентом на інтеграцію SEO-аналітики з UX та контентною оптимізацією.Item Інноваційні підходи до створення рекламних кампаній у цифрову епоху(Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Іллін, Є.Розглядається розвиток цифрового маркетингу, окреслено еволюцію рекламної комунікації від традиційного до цифрового формату, визначено ключові терміни та підходи до класифікації digital-інструментів. Аналіз сучасних наукових досліджень і публікацій щодо використання технологій Big Data, персоналізації, програматик реклами, AR/VR, а також практики впровадження інноваційних стратегій у провідних міжнародних і вітчизняних кампаніях.Item Особливості розробки імідж-стратегії для дитячих студій розвитку(Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Сабчук, A.У тезах проаналізовано особливості розробки імідж-стратегії для малого бізнесу на прикладі дитячих студій розвитку. Охарактеризовано основні аспекти побудови іміджу, зокрема позиціонування бренду, візуальну айдентику, комунікаційну політику та емоційний зв’язок з аудиторією. Проаналізовано три приклади імідж-стратегій українських дитячих студій, на основі чого виокремлено ключові чинники, що впливають на ефективність іміджевої стратегії: довіра до експертів, емоційна залученість батьків та адаптація до цифрових технологій. У підсумку визначено перспективні напрямки подальших досліджень у галузі іміджевого позиціонування малого бізнесу.Item Формування digital-стратегії виходу на ринок із використанням ШІ та Big Data(Сумський державний університет, 2025) Малик, Р. А.Актуальність теми кваліфікаційної роботи. У сучасних умовах цифрової трансформації бізнесу формування ефективної digital-стратегії стає ключовим фактором конкурентоспроможності підприємств на ринку. Особливо актуальним є впровадження інноваційних підходів, що базуються на використанні штучного інтелекту (ШІ) та технологій Big Data, які дозволяють отримувати глибоку аналітику, прогнозувати поведінку споживачів, оптимізувати маркетингові кампанії та забезпечити персоналізовану взаємодію з клієнтами. Мета кваліфікаційної роботи: розробка ефективної digital-стратегії виходу на ринок для компанії «Infinity», що надає послуги оренди комерційної нерухомості, з урахуванням використання технологій ШІ та аналізу Big Data з метою підвищення конкурентоспроможності, оптимізації маркетингових процесів та покращення взаємодії з цільовою аудиторією. Завдання кваліфікаційної роботи: провести аналіз поточного стану компанії «Infinity» та її маркетингової діяльності, визначити цільові сегменти ринку та цифрові канали комунікації з потенційними клієнтами, розробити ефективну digital-стратегію Об’єктом дослідження виступає компанія «Infinity». Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти діяльності компанії Infinity. Практична значущість роботи полягає у створенні ефективної digital-стратегії для компанії «Infinity» з урахуванням використання технологій ШІ та аналізу Big Data Методи дослідження: аналіз вторинної інформації, конкурентний аналіз, SWOT-аналіз, інструменти цифрової аналітики, машинне навчання для прогнозування попиту, обробка Big Data з використанням відповідних платформ Power BI та Tableau У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти digital-стратегії для компанії з урахуванням використання технологій ШІ та аналізу. У другому розділі проаналізовано компанію Infinity у сфері комерційної оренди приміщень та виявлено ключові потреби у зміні digital-стратегії У третьому розділі описується розроблення та впровадження ефективної digital-стратегії для компанії Infinity.Item Дослідження ролі маркетингових стратегій у забезпеченні ефективності медичних установ(Сумський державний університет, 2025) Храмова, К.О.Актуальність теми зумовлена динамічним розвитком сучасного ринку медичних послуг, який характеризується посиленням конкуренції та зростаючою залежністю ефективності функціонування медичних установ від використання дієвих маркетингових стратегій. У контексті розвитку цифрових технологій, зокрема веб-ресурсів, відкриваються нові можливості для залучення пацієнтів, підвищення їхньої лояльності та оптимізації бізнес-процесів у сфері охорони здоров'я. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ролі маркетингових стратегій у забезпеченні ефективності медичних установ. Завдання роботи: систематизувати теоретичні основи маркетингу в сфері медичних послуг; визначити ключові особливості формування та реалізації маркетингових стратегій для медичних установ; охарактеризувати сучасні інструменти та методи цифрового маркетингу, що застосовуються в медичній галузі; провести аналіз юзабіліті та ефективності сайту клініки «Unicam» та визначити пріоритетні напрямки розвитку вебсайту клініки; розробити та обґрунтувати рекомендації щодо вдосконалення маркетингових стратегій приватної клініки «Unicam» з метою підвищення ефективності її веб-ресурсу та загальної діяльності. Об’єктом дослідження є клініка «Unicam». Предметом дослідження є маркетингові стратегії, зокрема використання веб-ресурсів та їх оптимізація, та їх вплив на ефективність діяльності приватної клініки «Unicam». Методи дослідження – аналіз і синтез, спостереження та порівняння, бібліометричний аналіз, графічний та табличний методи.. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо оптимізації маркетингових стратегій клініки «Unicam», з акцентом на підвищення ефективності веб-ресурсу. Апробація результатів роботи підтверджується актом упровадження від 01.06.2025 р., виданим ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (клініка «Unicam»), публікацією 1 тез доповідей на всеукраїнській науково-практичній конференції за темою роботи. У першому розділі розглянуто теоретичні основи маркетингу в сфері охорони здоров’я, визначено сутність і специфіку маркетингу в медицині, проаналізовано елементи маркетингових стратегій медичних установ, зокрема модель 7Р та інструменти діджитал-маркетингу, а також досліджено роль веб-ресурсу як ключової складової маркетингової стратегії приватних медичних закладів. У другому розділі проведено аналіз веб-сайту універсальної клініки «Unicam» як складової маркетингової стратегії, надано загальну характеристику діяльності клініки, виконано технічний аудит веб-сайту з оцінкою його ефективності, а також здійснено аналіз контенту та структури сайту з обґрунтуванням пропозицій щодо їх вдосконалення. У третьому розділі запропоновано стратегічні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності клініки «Unicam» засобами розвитку веб-сайту, обґрунтовано пріоритетні напрями оптимізації веб-ресурсу, надано рекомендації щодо впровадження нових функціональних елементів та розширення контентного наповнення сайту для підвищення його ефективності та залучення цільової аудиторії. Дослідження виконане в межах науково-дослідної роботи «Інституційно-функціональна адаптація системи громадського здоров’я для забезпечення повоєнного відновлення економічного та людського потенціалу України» (номер державної реєстрації 0125U000531).Item Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства(Сумський державний університет, 2024) Соколова, Д.А.Ключові аспекти маркетингової стратегії малих підприємств, особливо сироварень, вивчаються в контексті сучасної економічної ситуації та проблем, з якими вони стикаються. В результаті проведених досліджень було виявлено безліч проблем, пов'язаних з недостатньою адаптацією маркетингових стратегій до нових ринкових умов і обмеженим використанням каналів цифрового просування. Пропоновані рекомендації спрямовані на поліпшення маркетингових комунікацій, ефективне використання інтернет-платформ для залучення нових клієнтів і вдосконалення системи внутрішнього моніторингу ефективності маркетингових кампаній підприємства.Item Цифровий маркетинг закладів вищої освіти(Сумський державний університет, 2024) Трейтяк, М.М.Актуальність теми роботи полягає в необхідності адаптації закладів вищої освіти до цифрової ери, щоб підвищити свою конкурентоспроможність, залучити абітурієнтів та створити стійкий бренд на ринку освітніх послуг. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження, аналіз та розробка ефективних стратегій використання цифрового маркетингу для підвищення конкурентоспроможності та привабливості закладів вищої освіти серед абітурієнтів, студентів та стейкхолдерів. Завдання роботи: дослідити теоретичні основи цифрового маркетингу та його особливості у сфері освітніх послуг; проаналізувати сучасний стан цифрового маркетингу у діяльності Сумського державного університету та його конкурентів; визначити основні інструменти цифрового маркетингу Сумського державного університету та їхню ефективність у просуванні освітніх послуг; розробити рекомендації та стратегії для впровадження цифрового маркетингу з метою підвищення популярності закладу, залучення абітурієнтів та створення сильного бренду. Об’єктом дослідження є цифрові канали комунікації Сумського державного університету. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів використання цифрових маркетингових інструментів для просування освітніх послуг та формування бренду закладів вищої освіти. Методи дослідження – бібліометричний аналіз, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження полягає в розробці та обґрунтуванні сучасних підходів, інструментів та стратегій використання цифрового маркетингу для підвищення ефективності діяльності Сумського державного університету. Практична значущість дослідження полягає у формуванні маркетингової стратегії, що сприятиме підвищенню ефективності маркетингової діяльності Сумського державного університету, дозволить адаптуватися до сучасних тенденцій цифрового середовища. У першому розділі розглянуто сутність, визначення та основні поняття цифрового маркетингу, його роль та значення у сучасних умовах цифрової трансформації, досліджуються специфічні особливості застосування цифрового маркетингу для закладів вищої освіти та визначаються переваги та виклики використання цифрових технологій у залученні абітурієнтів і підвищенні впізнаваності університетів. У другому розділі досліджено поточні інструменти цифрового маркетингу, які використовує Сумський державний університет: офіційний сайт, соціальні мережі, відеоконтент, email-розсилки, реклама тощо, розглядаються переваги та недоліки цих інструментів, проведено порівняльний аналіз цифрового маркетингу Сумського державного університету та його основних конкурентів та надана оцінка ефективності використання цифрових платформ, а також сильні та слабкі сторони університету у цифровому середовищі. У третьому розділі виконано детальний аналіз результатів маркетингових кампаній університету за допомогою інструментів веб-аналітики, виявлено прогалини та проблеми у реалізації цифрових стратегій, розроблено конкретні рекомендації та стратегії для вдосконалення існуючих інструментів.Item Формування багатоканальної цифрової стратегії для B2B компаній: основні етапи та особливості(Сумський державний університет, 2024) Гончаров, В.В.Актуальність теми роботи визначається необхідністю розробки багатоканальної цифрової стратегії, яка дозволить компаніям B2B сегменту підвищити конкурентоспроможність за рахунок інтеграції цифрових каналів комунікації та адаптації до специфіки довготривалих циклів продажів і персоналізованих комунікацій. Мета роботи – формування багатоканальної цифрової стратегії, що забезпечує ефективне використання цифрових маркетингових каналів у B2B сегменті. Завдання роботи: проаналізувати теоретичні основи багатоканального підходу; оцінити переваги та виклики його впровадження у B2B; провести аналіз поточного стану цифрової стратегії ТОВ «Гуалапак Україна»; розробити практичні рекомендації для багатоканальної стратегії; оцінити ефективність запропонованих рішень. Об’єкт дослідження – процес формування багатоканальної цифрової стратегії для компаній B2B сегменту. Предмет дослідження – методи та інструменти інтеграції цифрових каналів. Методи дослідження: аналіз і синтез, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, статистичні методи. Наукова новизна полягає в адаптації багатоканальної цифрової стратегії до специфіки українського ринку B2B компаній. Запропоновано інструменти інтеграції цифрових каналів, що дозволяють підвищити ефективність маркетингової діяльності. Практична значущість роботи полягає у можливості застосування розробленої стратегії для підвищення ефективності діяльності ТОВ «Гуалапак Україна» та інших компаній B2B сегменту. У першому розділі розглянуто теоретичні основи формування багатоканальної цифрової стратегії для B2B компаній. Визначено сутність і особливості багатоканального підходу в цифрових стратегіях, наведено огляд основних цифрових каналів маркетингу, які використовуються в B2B сегменті, та проаналізовано переваги й виклики впровадження омніканальної стратегії. Також у розділі висвітлено нормативно-правову базу в Україні, що регулює використання цифрового маркетингу в B2B бізнесі. У другому розділі проведено аналіз цифрової стратегії підприємства ТОВ «Гуалапак Україна». Описано загальну характеристику підприємства, оцінено ефективність наявних маркетингових каналів, виявлено їхні сильні та слабкі сторони. Проведено діагностику проблем і обмежень у реалізації цифрової стратегії, визначено фактори, які впливають на її ефективність, та сформульовано ключові напрями для вдосконалення. У третьому розділі запропоновано план впровадження багатоканальної стратегії для B2B підприємства, враховуючи ключові етапи та інструменти. Детально розглянуто інтеграцію соціальних мереж, SEO, SEM, SMO, email-маркетингу, рекламних кампаній, а також оцінено очікувану ефективність та ризики впровадження адаптованої запропонованої стратегії для ТОВ «Гуалапак Україна».Item Визначення напрямків покращення маркетингової діяльності підприємства в сфері торгівлі(Сумський державний університет, 2024) Бєлова, Т.М.Кваліфікаційна робота складається з 49 сторінок тексту, 3 розділів, 4 таблиць, 18 рисунків та списку з 21 використаних джерел. Актуальність дипломної роботи обумовлена необхідністю підвищити ефективність маркетингової діяльності підприємства у сфері торгівлі в сучасних умовах, яка характеризується високою конкуренцією та змінами споживацького попиту. Застосування ефективної маркетингової стратегії сприятиме зростанню обсягів продажу, забезпечить довгострокову діяльність підприємства. Аналіз та вивчення напрямків покращення маркетингової діяльності є важливим фактором для адаптації підприємства до сучасних умов, підвищить його конкурентоспроможність та задовольнити потреби споживачів. Мета дослідження. Визначити та обґрунтувати напрямки покращення маркетингової діяльності підприємства для подальшого підвищення його конкурентоспроможності та забезпечення розвитку в майбутньому. Дослідження передбачає аналіз поточного стану маркетингової діяльності, виявлення проблем. Розробка рекомендацій щодо покращення маркетингової діяльності з урахуванням сучасних тенденцій. Завдання дослідження. Проаналізувати маркетингову діяльність ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-». Дослідити поточний стан використання маркетингових комунікацій. Ідентифікація сильних та слабких сторін ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-». Визначення основних напрямків удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Запропонувати шляхи удосконалення стратегії сегментації ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-» для пристосування до змін в клієнтській базі. Об’єктом дослідження виступає ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-». Предмет дослідження. Визначення напрямків покращення маркетингової діяльності підприємства в сфері торгівлі. Практична значимість кваліфікаційної роботи, це запропонувати рекомендації стосовно покращення маркетингової діяльності торгівельного підприємства У першому розділі розглянуто аналіз сучасного стану маркетингової діяльності підприємств в сфері торгівлі. Розглянуті теоретичні засади побудови маркетингової стратегії підприємства в сфері торгівлі. Вивчення маркетингових комунікацій підприємства в сфері торгівлі. Особливості застосування інструментів цифрового маркетингу в сфері торгівлі. У другому розділі проаналізована маркетингова діяльність ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-». Досліджено поточний стан використання маркетингових комунікацій та ідентифікація сильних та слабких сторін. У третьому розділі запропоновані основні напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства та удосконалення стратегії сегментації ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-» для пристосування до змін в клієнтській базі.Item Удосконалення маркетингової стратегії просування товару в соціальних мережах підприємства ТОВ «НВО АДАМАНТ СК»(Сумський державний університет, 2024) Володіна, В.К.Бакалаврська робота складається з 74 сторінок, 3 розділів, 1 рисунку та 13 таблиць, 39 використаних джерел. Актуальність теми. В умовах стрімкого розвитку цифрових технологій та зростання впливу соціальних мереж на споживчу поведінку, ефективне використання цих платформ для просування товарів та послуг стає критично важливим фактором конкурентоспроможності підприємств. Соціальні мережі надають унікальні можливості для прямої комунікації з цільовою аудиторією, формування лояльності до бренду та стимулювання продажів. Мета дослідження полягає в розробці рекомендацій щодо вдосконалення маркетингових стратегій просування підприємства ТОВ «НВО АДАМАНТ СК» у соціальних мережах на основі аналізу теоретичних засад та оцінки поточної ефективності маркетингової діяльності компанії. Об'єктом дослідження є процес формування та реалізації маркетингових стратегій просування B2B-підприємств у соціальних мережах. Предметом дослідження виступають теоретичні засади та практичні аспекти розробки і вдосконалення маркетингових стратегій просування ТОВ «НВО АДАМАНТ СК» у соціальних медіа. Практичне значення роботи полягає в можливості безпосереднього використання розроблених рекомендацій щодо вдосконалення маркетингових стратегій просування ТОВ «НВО АДАМАНТ СК» для підвищення ефективності діяльності компанії в соціальних мережах, збільшення охоплення цільової аудиторії, покращення іміджу бренду та стимулювання продажів. Теоретичне значення роботи полягає в подальшому розвитку наукових підходів до формування ефективних маркетингових стратегій просування B2B-підприємств у соціальних мережах, адаптованих до сучасних ринкових умов та трендів цифрового маркетингу. Гіпотеза дослідження базується на припущенні, що вдосконалення маркетингових стратегій просування ТОВ «НВО АДАМАНТ СК» у соціальних мережах на основі врахування специфіки B2B-ринку, аналізу кращих практик та адаптації до особливостей цільової аудиторії дозволить підвищити ефективність маркетингової діяльності компанії та посилити її конкурентні позиції на ринку. Новизна роботи полягає в розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингових стратегій просування конкретного B2B-підприємства (ТОВ «НВО АДАМАНТ СК») у соціальних мережах з урахуванням його галузевої специфіки, цільової аудиторії та поточного рівня ефективності маркетингової діяльності в цифровому середовищі. Методи дослідження. В процесі написання курсової роботи була використана система загальнонаукових та спеціальних емпіричних і теоретичних методів дослідження. Також використовувалися такі емпіричні методи, як, опис, порівняння та узагальнення