Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 21
  • Item
    Візуалізація 3D моделі проєкту реконструкції Трьох-Святительської церкви м. Лебедин
    (Сумський державний університет, 2024) Павленко, А.В.
    Дипломний проект присвячений розробці 3D моделі реконструкції Трьох-Святительської церкви м. Лебедин. В роботі проведено аналіз предметної області, дослідження аналогічних проектів, визначення мети, завдань проекту та засобів реалізації. Сформульовано технічне завдання та проведено планування робіт. Представлена поетапна розробка 3D моделі, включаючи створення контекстної діаграми, діаграми використання та діаграми IDEF0, які допомогли визначити вхідні та вихідні дані, обмеження та механізми виконання. Після реалізації проекту проведено візуалізацію моделі з декількох ракурсів та створено анімацію обльоту сцени. Результатом проведеної роботи є детально розроблена та текстурована 3D модель Трьох-Святительської церкви м. Лебедин, що забезпечує максимально реалістичний вигляд реконструйованої історичної споруди.
  • Item
    Візуалізація 3D моделі пристрою для інтелектуального нанесення дорожньої розмітки
    (Сумський державний університет, 2021) Семенчук, Ю. В.
    У першому розділі розглянуто актуальність 3D моделювання, виконано огляд аналогів, визначено мету, задачі та методи дослідження, вибрано засоби реалізації. У другому розділі представлено структурно-функціональне моделювання візуалізації 3D моделі пристрою для інтелектуального нанесення дорожньої розмітки. Третій розділ присвячений проектуванню 3D моделі, її текстуруванню встановленню камер, створенню анімації і візуалізації сцени. Результатом кваліфікаційної роботи бакалавра є візуалізація 3D моделі пристрою для інтелектуального нанесення дорожньої розмітки.
  • Item
    Мобільний додаток для вивчення 3ds Max
    (Сумський державний університет, 2021) Пархоменко, О. В.
    Кваліфікаційну роботу бакалавра присвячено розробці мобільного додатку для вивчення 3ds Max. В першому розділі було проаналізовано предметну область, актуальність роботи та аналоги. Також було обрано засоби для реалізації проекту. В другому розділі було виконано моделювання роботу мобільного додатку, за допомогою методології IDEF та UML. В третьому розділі, описано процес розробки мобільного додатку. Описано її структуру, процес розробки інтерфейсу, та спосіб навігації у додатку. Також, наведено основні етапи програмної реалізації. Проведено тестування та демонстрацію роботи. Результатом виконаної роботи є готовий мобільний додаток для вивчення 3ds Max.
  • Item
    Візуалізація 3D моделі майданчика для проведення віртуальних конференцій
    (Сумський державний університет, 2021) Меший, Т. С.
    Кваліфікаційну роботу бакалавра присвячено візуалізації 3D моделі майданчика для проведення віртуальних конференцій. В першому розділі розглянуто останні дослідження та публікації, проаналізовано існуючі аналогічні проєкти, сформульовано постановку задачі. В другому розділі виконано моделювання IDEF0 та моделювання варіантів використання. В третьому розділі наведено процес моделювання сцени. Описано структуру сцени, розробку моделей об’єктів та налаштування матеріалів. Результатом виконаної роботи є 3D моделі майданчика для проведення віртуальних конференцій.  
  • Item
    Комплекс інтерактивних тренажерів для дистанційного курсу з вивчення 3ds Max
    (Сумський державний університет, 2021) Ісаєв, В.В.
    Тема кваліфікаційної роботи бакалавра "Комплекс інтерактивних тренажерів для дистанційного курсу з вивчення 3ds Max". Кваліфікаційну роботу бакалавра присвячено розробці інтерактивних веб-тренажерів з дисципліни "Комп’ютерні технології дизайну" для студентів дистанційної форми навчання СумДУ. В першому розділі було проаналізовано предметну область, актуальність роботи та аналоги. Обрано засоби для реалізації проекту. В другому розділі виконано моделювання роботи веб-тренажеру, використовуючи методології IDEF та UML. Третій розділ описує процес розробки веб-тренажера. Наведена архітектура додатка та основні деталі програмної реалізації. Продемонстровано приклад використання готового веб-тренажеру та його працездатність. Результатом виконаної роботи є два справні інтерактивні веб-тренажери для вивчення 3DS Max з курсу "Комп’ютерні технології дизайну" для системи дистанційної освіти СумДУ.
  • Item
    Віртуальна екскурсія секцією інформаційних технологій проектування Сумського державного університету
    (Сумський державний університет, 2021) Арістархов, В.С.
    Пояснювальна записка складається зі вступу, 4 розділів, висновків, списку використаних джерел із 31 найменувань, одного додатку. Загальний обсяг роботи − 52 сторінки, у тому числі 42 сторінки основного тексту, 3 сторінки списку використаних джерел, 8 сторінок додатку. В проекті було проведено аналіз віртуальних екскурсій, які є види, переваги та недоліки, сформульовано мету роботи та визначені задачі проекту, а також були обрано засоби реалізації роботи. Також були проведені всі етапи планування даного проекту та проектування. Розроблено календарний план робіт та були визначені ризики проекту. Розроблені діаграми у нотації IDEF0 і Use Case діаграму. Виконана розробка моделювання об’єктів, їх візуалізацію та експорт\імпорт до ігрового рушія. Проведено налаштування сцен та розроблено логіку роботи додатку. Результатом проведеної роботи є створений додаток віртуальної екскурсії секції ІТП Сумського державного університету, який дозволяє оглянути сцену секції, аудиторії, в яких знаходиться персонаж, та взаємодіяти з анімованими об’єктами сцен. Практичне значення роботи полягає у тому що створена віртуальна екскурсія може бути використана для ознайомлення із секцією ІТП користувачами, яких цікавить ця спеціальність.
  • Item
    Візуалізація 3D моделі санаторію-профілакторію Сумського державного університету
    (Сумський державний університет, 2021) Кісельов, О. М.
    Перший розділ містить в собі опис предметної області 3d моделювання, актуальність проблеми, огляд існуючих аналогів архітектурних моделей, опис об’єкту проектування. В другому розділі описується постановка завдання проекту, його мета та опис всіх задач, обґрунтовується вибір середовища для розробки моделей проекту, у вигляді порівняльної характеристики програмного забезпечення. Третій розділ показує структурно-функціональне моделювання процесу візуалізації 3D моделі палацу графині Штерич, у вигляді контекстної діаграми IDEF0, її декомпозиції та з описом блоків та стрілок діаграми. Четвертий розділ описує практичну реалізацію проекту, а саме розробку 3D моделей та їх текстурування в середовищі 3ds Max та візуалізації сцени з використанням Corona Render. Результатом виконання дипломного проекту є сцена з 3d моделями палацу графині Штерич та візуальні зображення будівлі.
  • Item
    Інтерактивний квест-додаток для популяризації заходів легкоатлетичного манежу СумДУ
    (Сумський державний університет, 2021) Васюхно, К. В.
    Дипломний проект присвячений розробці інтерактивного квест-додатку з використанням 3D моделі легкоатлетичного манежу СумДУ. В роботі проведено аналіз предметної області з аналізом існуюих аналогів проєкту, визначення мети проекту, засобів реалізації, планування та проектування роботи. Представлена поетапна розробка високоякісної 3D моделі, показані налаштування та призначення матеріалів та текстур, налаштування оточення та рендерінг зображень ракурсів. Також представлена поетапна розробка інтерактивного квсет-додатку, показані налаштування сцени, матеріалів, ландшафту, створення персонажа, питань зашифрованих підказками, реалізація логіки гри. Після реалізації проекту проведено огляд квест-додатку на відповідність якості. Результатом проведеної роботи є інтерактивний квест-додаток для популяризації заходів легкоатлетичного манежу СумДУ з файлами гри.
  • Item
    Інтерактивний квест-додаток для візуалізації інтер'єру музею-садиби Івана Котляревського м. Полтава
    (Сумський державний університет, 2021) Міщенко, Я. Я.
    Тема роботи: "Інтерактивний квест-додаток для візуалізації інтер'єру музею-садиби Івана Котляревського м. Полтава". Провелись дослідження сфери роботи та аналіз предметної області, здійснено порівняння схожих робіт. Встановлено мету та перелік всіх задач, здійснено вибір методу, завдяки якому проект вдалось реалізувати. Спроектовано та додано елементи інтер’ру візуалізацію та додавання інтерактивних елементів. Детально викладено всі кроки по практичному втіленню проекту в життя в хронологічному порядку, перераховано застосовані інструменти. Результатом реалізації даного проекту став готовий квест-додаток з візуалізованим інтер'єром музею-садиби Івана Котляревського м. Полтава. Вона включає в себе окремі елементи декору, заплановані кімнати згідно оригінального музею, ігрові елементи.
  • Item
    Інформаційна технологія проектування віртуального музею комп’ютерної техніки
    (Сумський державний університет, 2019) Черевко, Д.П.
    Обране програмне забезпечення для створення 3d моделей. Після аналізу недоліків та переваг сучасних програм для реалізації віртуального музею було вибір впав на програму Autodesk 3ds Max, що дозволяє створювати найскладніші 3д моделі з максимальної чіткістю та реалістичністю. Обраний метод інтеграції 3d моделі в веб додаток. Ним послугував компонент Verge3D. Використовуючи сучасне рішення для WebGL Verge3D можна досягти економії місця на сервері завдяки можливості зберігання об’єктів в хмарному сховищі та легко інтегрувати у веб додаток. Обраний метод створення веб-додатку. Після аналізу сучасних фреймворків для створення веб сервісів для реалізації віртуального музею було обрано Spring Framework в тому числі Spring MVC, Spring Data JDBC, Spring Security. Поєднано вибрані методи рішення в одну інформаційну технологію. Створено технологію роботи інформаційної системи. Розробленні схеми та діаграми для веб додатку. Було розроблене програмне забезпечення для функціонування віртуального музею, а також протестована розроблена інформаційна система.