Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
24 results
Search Results
Item Innovations in Online Advertising Management of Ukrainian Business Entities(The World Academy of Research in Science and Engineering, 2020) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Teletova, S.; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Lazorenko, V.The purpose of this article is to substantiate theoretical provisions and develop recommendations for innovative advertising management of enterprises producing biological preparations. The study analyzes the features of the modern Ukrainian market of veterinary products, in particular in the segment of biological products. The authors focus on innovative advertising tools in the industrial sphere. The authors substantiate the importance of the image of biological products producers. The analysis of websites and targeted advertising features in Facebook social network for the producers of this profile are made.Item Інтернет-маркетинг підприємства малого бізнесу (на прикладі салону краси)(Сумський державний університет, 2020) Коваленко, А.С.Маркетингова діяльність салону краси. Дипломна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – салон краси «ПП Коваленко» У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність салону краси . Досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, SWOT-аналіз, визначення лояльності клієнтів за допомогою анкетування. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності салону краси шляхом розробки рекомендацій щодо удосконалення комунікативної політики шляхом розробки рекламної кампанії, запропоновано заходи зі просування салону краси в Інтернеті.Item Розроблення програми просування софтверного продукту на європейському ринку інформаційних технологій у компанії ТОВ «Apptimized»(Сумський державний університет, 2020) Белокур, С.А.Актуальність. IT-ринок, або ринок інформаційних продуктів і послуг, з моменту свого виникнення і по теперішній день є сферою діяльності, що представляє чималий інтерес для компаній будь-якого розміру і рівня рентабельності. Інтерес цей обумовлений декількома причинами. Варто зазначити, що товари IT-ринку суттєво відрізняється від інших ринків та вимагають специфічного маркетингового забезпечення. Динамічність розвитку ринку спричиняє динамічність зміни та зростання вимог до маркетингу і, зокрема, до маркетингових комунікацій. Сучасні споживачі, особливо на ринку інформаційних технологій скептично ставляться до багатьох ініціатив фахівців з маркетингу, тому залучити й утримати купівельний інтерес до якого-небудь виду товарів досить складно. Метою даної роботи є аналіз та розроблення програми просування софтверного продукту на європейському ринку інформаційних технологій у компанії ТОВ «Apptimized». Методи дослідження: методика КФУ (ключові фактори успіху), польові дослідження, коефіцієнта конкордації. Загальна характеристика роботи: Кваліфікаційна робота складається зі вступу, двух розділів, висновку та списку використаної літератури. Обсяг наукової роботи становить 36 сторінок. У роботі наведено 12 рисунків, 6 таблиць, використано 20 наукових джерела.Item Особливості застосування інтернет-технологій просування наукового журналу(Київський національний торговельно-економічний університет, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii MykolaiovychВикладено результати аналізу, що розкриває специфічні особливості застосування інтернет-технологій для просування наукового журналу «Маркетинг і менеджмент інновацій», який видає кафедра маркетингу і управління інноваційною діяльністю СумДУ на національному і світовому ринку наукових видань. Виділено основні фактори, що впливають на ефективність його просування в інтернет-просторі.Item Сайт наукового журналу як інструмент інтернет-маркетингу знань науково-освітніх установ(Одеський національний політехнічний університет, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii MykolaiovychВикладено результати аналізу комунікативної ефективності сайту наукового журналу «Маркетинг і менеджмент інновацій» з позицій: динаміки відвідуваності (кількість сеансів, відвідувачів, переглянутих сторінок, у т.ч. загалом і за один сеанс, тривалість сеансу), структури відвідувачів та авторів статей за країнами, пристроїв і каналів заходів на сайт, мовної структури статей, тематичної спрямованості статей журналу, структури авторів за рівнем кваліфікації тощо. Виконано аналіз комунікативної ефективності сайту журналу та заходів, що їх реалізує редакційна колегія. Виявлено основні недоліки комунікативної політики і зазначено шляхи їх усунення. Аналіз підтвердив достатньо високий рівень комунікативної ефективності сайту, а також актуальність тематичної спрямованості розділів журналу. Результати аналізу доцільно використовувати як методичну допомога редакційним колегіям нових журналів.Item Науковий журнал як інструмент міжнародного маркетингу наукових знань(Сумський державний університет, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii MykolaiovychНа основі аналізу досвіду видання електронної версії журналу "Маркетинг і менеджмент інновацій" доведено, що журнал є ефективним інструментом міжнародного маркетингу знань. За його допомогою вирішуються дві основних задачі міжнародного маркетингу знань: просування знань на національний і міжнародний ринки; визначення актуальних напрямів продукування знань світового рівня відповідно до тематичної спрямованості журналуItem Інтернет-маркетинг як спосіб підвищення популярності культурно-освітніх закладів міста(Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2017) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Лазоренко, В.Є.У тезах авторами зроблено акцент на проблемі підвищення зацікавленості населення користуватися послугами культурно-освітніх закладів. Запропоновані інструменти Інтернет-маркетингу, які доцільно використовувати для зростання популярності культурно-освітніх закладів міста Суми.Item Цифровой маркетинг в высшем образовании(Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium, 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii MykolaiovychСистематизовано елементи віртуального середовища, у якому реалізуються заходи цифрового маркетингу ВНЗ. Виділено складові елементи цифрового маркетингу на ринку науково-освітніх послуг у віртуальному середовищі: маркетингові дослідження, система комунікацій, система збуту. Для кожного з виділених елементів систематизовані й деталізовані методи, інструменти й технології цифрового маркетингу стосовно до специфіки освітніх і наукових послуг (наукових і технічних знань). Розкрито особливості використання інструментів і методів цифрового маркетингу в соціальних мережах, які використовуються для просування науково-освітніх послуг ВНЗ. Розроблено структурну схему цифрового маркетингу, що поєднує елементи віртуального середовища, елементи цифрового маркетингу, його об'єкти, а також використовувані методи, інструменти й технології. Отримані результати можуть бути використані для цілеспрямованого формування системи цифрового маркетингу конкретного ВНЗ стосовно до конкретних умов функціонування. Це дозволяє підвищити ефективність маркетингових заходів, знизити ризик прийняття неадекватних маркетингових рішень, забезпечити синергетичний ефект.Item Інструменти інтернет-комунікацій: класифікація та особливості застосування(2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Дериколенко, Анна Олександрівна; Дериколенко, Анна Александровна; Derykolenko, Anna Oleksandrivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia SerhiivnaВизначено і класифіковано основні інструменти інтернет-коммунікацій. Отримані результати можуть бути використані у якості методичної допомоги при розробленні ефективної комунікаційної політики в підприємства в Інтернет, особливо, в частині формування системи інструментального забезпечення її реалізації.Item Особливості застосування інструментів інтернет-маркетингу для просування продукції вітчизняних промислових підприємств на ринку(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Дериколенко, Анна Олександрівна; Дериколенко, Анна Александровна; Derykolenko, Anna OleksandrivnaОкреслено основні інструменти інтернет-маркетингу, що їх застосовують вітчизняні підприємства для просування своєї продукції (основну увагу приділено on-line каналам просування, оскільки вони є ефективнішими за of-line.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »