Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Таргетована реклама у соціальних мережах: сутність та основні терміни
    (Сумський державний університет, 2023) Крикуненко, Олексій Олександрович; Крикуненко, Алексей Александрович; Krykunenko, Oleksii Oleksandrovych
    Стаття присвячена вивченню таргетованої реклами у соціальних мережах, розкритті її основної сутності та основної термінології. З’ясовано важливість таргетингу у сучасній медіа індустрії. У статті також обговорюються основі переваги та недоліки таргетованої реклами та цілі таргетингу загалом.
  • Item
    Комунікаційна діяльність підприємства кондитерської промисловості
    (Сумський державний університет, 2019) Артьомова, І.С.
    В даному дипломі визначено положення теорії та практики щодо розробки та запровадження комунікаційної діяльності на підприємстві, яке здійснює свою діяльність у галузі харчової промисловості. Використовуючи наукові праці дослідників даного питання, підручники з менеджменту та маркетингу, наукові статті у періодичних виданнях ми визначено поняття реклами, її значення в діяльності підприємства. Розглянуто зміст, етапи планування та організацію комунікаційної діяльності, як головного засобу просування товару. Проведемо аналіз використання основних інформаційних джерел для розміщення реклами підприємства ТОВ «Ромни кондитер», розглянуто основні інноваційні технології рекламного дизайну. Розраховано основні показники визначення ефективності комунікаційної політики для ТОВ «Ромни кондитер».
  • Item
    Організація управління рекламною діяльністю ТОВ «Меркурій – К»
    (Сумський державний університет, 2018) Гузенко, В.Ю.
    У роботі розглянуто теоретичні та практичні основи щодо планування та організації рекламної кампанії для підприємства, що функціонує у сфері торгівельної діяльності. На основі використання наукових літературних та періодичних видань було визначено поняття реклами та рекламної діяльності, встановлено зміст рекламної кампанії та визначено основні напрямки організації рекламних послуг. Проведено характеристику основних носіїв рекламної інформації, якими можуть скористатися торгові підприємства для купівельної активізації споживачів. Проведено аналіз роботи ТОВ «Меркурій – К» по організації та виготовленню рекламної інформації. Визначено зміст рекламних програм та проведено оцінку ефективності рекламної кампанії. Розраховано кошторис рекламної кампанії щодо стимулювання придбання певного виду товару через конкретну торгівельну мережу. Проаналізовано статті затрат на організацію рекламної діяльності та проведено порівняння затратної частини з отриманим результатом. Визначено основні напрямки удосконалення системи розрахунку та оцінки ефективності рекламної кампанії. Виявлено напрямки підвищення ефективності рекламного звернення з урахуванням життєвого циклу товару, який реалізується через визначену торгову мережу.
  • Item
    Удосконалення адміністрування рекламної діяльності в закладах ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану «На Псельской»)
    (Сумський державний університет, 2018) Жуплєв, Г.А.
    В першому розділі дипломної роботи магістра: досліджено особливості управління підприємством ресторанного бізнесу на сучасному етапі розвитку ринкової економіки з використанням рекламних технологій. Розкрито роль, сутність, основні етапи та сферу реклaмнoгo менеджменту, розглянуто мaркетингoву сутність реклaми, клaсифікaцію тa вибір фoрм реклaми, досліджено використання мережевих технологій в рекламній діяльності підприємств ресторанного бізнесу. В другому розділі: розглянуто особливості планування рекламної кампанії, досліджено методи розробки бюджету рекламної кампанії, запропоновано медіа план, а також розглянуто методи оцінки ефективності реклами. В третьому розділі: проведено дослідження господарської діяльності ресторану «На Псельской», проаналізовано рекламну діяльність організації та її недоліки та запропоновано заходи щодо удосконалення рекламної діяльності ресторану «На Псельской» та проведено оцінку їх ефективності. В результаті розробки рекламної кампанії були обрані наступні інструменти для ресторану «На Псельской»: -застосування різноманітних рекламних каналів в Інтернеті; - введення в меню бізнес-ланчів; - створення рекламних роликів; - онлайн - просування послуг ресторану в соціальних мережах.
  • Item
    Організація рекламної компанії нового продукту (на прикладі ПП "Дубов’язовський хлібокомбінат")
    (Сумський державний університет, 2018) Голуб, О.М.
    В роботі аналізується роль рекламної стратегії у загальному стратегічному управлінні підприємством та системі стратегій підприємства Вивчені сутність, види, особливості здійснення рекламної діяльності підприємства, зокрема формування рекламних стратегій, та уточнена система основних понять планування реклами. Сформульовані рекомендації щодо впровадження процесу формування рекламних стратегій підприємства на засадах системного підходу, зокрема стосовно встановлення рекламного бюджету, формування творчої стратегії та медіа стратегії. Оцінена ефективність рекламної стратегії та її системного узгодження з іншими елементами комплексу маркетингу та комунікацій на підприємстві.