Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
4 results
Search Results
Item Дослідження та впровадження маркетингових активностей для розвитку софтверного продукту на ринку Сполучених Штатів(Сумський державний університет, 2021) Белокур, С.А.Об`єкт дослідження – ринок та технологічні підприємства Сполучених Штатів та Европи. Мета даної роботи – дослідження та впровадження маркетингових активностей для підприємств у сфері інформаційних технологій задля підвищення конкурентних переваг. Задля поставленої мети використано такі методи: аналіз технологічного ринку Сполучених Штатів та Європи; проведення бібліографічного аналізу маркетингових досліджень у сфері інформаційних технологій та бізнесу; дослідження сучасних методів та рекомендації вдалих інструментів для технологічних підприємств для розвитку маркетингу у сфері IT. У розділі 1 «Бібліографічний аналіз області досліджень маркетингу та інформаційних технологій» розглянуто проблеми дослідження та поглибленого аналізу особливостей розвитку наукових досліджень у галузі інформаційних технологій. У розділі 2 «Аналіз ринку інформаційних технологій у Сполучених Штатах» розглянуто сучасні дослідження щодо ринку інформаційних технологій, а також маркетингової складової . У розділі 3 «Маркетинг у сфері інформаційних технологій» розроблено практичний підхід, щодо використання сучасних маркетингових методів та рекомендовані інструменти для просування та підняття іміджу для компаній у сфері IT. Результати, отримані в роботі, містять практичну складову та рекомендації для компаній у сфері IT. Кожний запропонований метод, інструмент, або активність можуть бути використані задля підвищення конкурентоспроможності роздрібної мережі.Item Варіанти підвищення Інтернет-репутації підприємства(Сумський державний університет, 2016) Пронський, Е.А.Одним із основних аспектів діяльності підприємства на ринку є його репутація, яка допомагає компаніям успішно підтримувати свій статус на ринку. Відтак виникає потреба у створенні та розвиненні відповідного методологічного інструментарію для управління репутацією як стратегічно важливого для компанії активу. Репутація організації – це нематеріальне благо, цінність якого полягає у збільшенні матеріальних активів за рахунок високого кредиту довіри з боку зовнішньої і внутрішньої цільової аудиторії. З розвитком Інтернет- технологій з'явилася і Інтернет-репутація підприємства. Вона є невід’ємною частиною функціонування будь-якого бізнесу, а тому підприємства повинні приділяти управлінню даним питанням значну увагу.Item Вплив корпоративної соціальної відповідальності на імідж бізнесу(Сумський державний університет, 2014) Жук, М.С.; Шкурат, М.С.Сучасним підприємствам доводиться функціонувати в умовах жорсткої конкуренції. У світі настільки розвинених технологій і техніки висока якість продукції для споживачів стала нормою. Тепер компаніям доводиться шукати нові шляхи залучення (утримання) клієнтів. Одним з варіантів виходу з ситуації, що склалася на ринку є формування підприємством свого іміджу. Репутація компанії залежить від багатьох факторів, ключове місце серед яких займає корпоративна соціальна відповідальність. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34635Item The methodology and the elements forming the image of the enterprise(Сумський державний університет, 2013) Kolodka, A.Image of the organization is a stable long-term positive or negative image in the minds of economic contractors, contact auditoriums, civic and social consciousness in general, their emotional attitude that creates competitive advantages and other economic benefits to the organization in the long run. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33502