Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
22 results
Search Results
Item Інноваційна трансформація ТОВ «ДЮНА-ВЕСТА»: стратегічний аналіз та цифрові рішення(Сумський державний університет, 2025) Попович, Я.М.Актуальність дослідження зумовлена необхідністю цифрової трансформації підприємств легкої промисловості України в умовах європейської інтеграції. На прикладі ТОВ «ДЮНА-ВЕСТА» (виробник панчішно-шкарпеткових виробів та домашнього одягу) досліджено можливості впровадження інноваційних рішень.Item Розроблення конкурентної стратегії для підприємства(Сумський державний університет, 2025) Горбун, К.М.Актуальність теми зумовлена необхідністю адаптації бізнесів у сфері краси до змінюваного конкурентного середовища та зростаючої конкуренції на ринку послуг. Розробка стратегії, що забезпечить стійкі конкурентні переваги та ефективне управління ресурсами, є ключовим фактором успіху. Аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища діяльності салону краси «Pod fenom» з використанням стратегічних інструментів, таких як PEST-аналіз, SWOT-аналіз та метод оцінки конкурентних сил Портера, дозволив оцінити поточний рівень конкурентоспроможності та визначити основні напрямки для вдосконалення стратегії розвитку. В роботі запропоновано практичні рекомендації щодо вибору конкурентної стратегії для салону. Розроблена стратегічна модель орієнтована на посилення конкурентних позицій салону, підвищення лояльності клієнтів, оптимізацію управлінських рішень та забезпечення стабільності підприємства в умовах ринкових змін.Item Розробка конкурентної стратегії для суб’єкта господарювання(Сумський державний університет, 2025) Зоренко, Ю.В.Об’єкт дослідження є процес стратегічного управління підприємницькою діяльністю в умовах конкурентного ринку (на прикладі магазину в сільській місцевості). Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування та практичне розроблення конкурентної стратегії для суб’єкта господарювання з урахуванням його внутрішнього потенціалу та зовнішнього конкурентного середовища (на прикладі магазину в сільській місцевості). Методи дослідження. Досягнути мети та завдань поставлених у кваліфікаційній роботі вдалося завдяки правильно підібраним методам. Описовий метод – для подання теоретичних положень щодо конкурентних стратегій; аналітичний метод – для аналізу діяльності підприємства та ринкового середовища; порівняльний – для оцінки конкурентів і вибору стратегії; а також метод прогнозування - для оцінки ефективності впровадження стратегії. Практичне значення роботи полягає в тому, що на основі аналізу реального суб’єкта господарювання – магазину в селі Кровне – було розроблено приклад конкретної конкурентної стратегії. Запропоновані рекомендації можуть бути використані підприємцями, які ведуть діяльність у сфері роздрібної торгівлі, зокрема в сільській місцевості, для вдосконалення управлінських рішень, підвищення ефективності й стійкості бізнесу.Item Розробка базових конкурентних стратегій підприємства(Сумський державний університет, 2022) Бєліков, В.А.Метою роботи є аналіз та розробка конкурентної стратегії підприємства в умовах невизначеності, вияв сильних і слабких сторін підприємства, а також визначення ефективності фінансової діяльності. В кваліфікаційній роботі було приведено теоретичні та практичні аспекти побудови конкурентних стратегій за допомогою різних методологічних досліджень. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел, в тому числі таблиць і рисунків. Список використаних джерел приведено в кінці. У першому розділі було визначено значення поняття стратегія, приведено сутність, ознаки та види стратегій підприємств. У другому розділі приведено стратегічний портрет підприємства, стратегічна оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства.Item Комплексний аналіз господарської діяльності у сфері виробничого підприємництва(Сумський державний університет, 2021) Колесніченко, К.В.Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – виконати комплексний аналіз господарської діяльності у сфері виробничого підприємництва. Методологічна основа дослідження: концепції та підходи теорії бізнес-діагностики стратегічного аналізу, наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених. У першому розділі роботи «Економічний зміст господарської діяльності підприємства» розглянуто цілі та завдання господарської діяльності, проаналізовано підходи до аналізу господарської діяльності підприємства. У другому розділі роботи «Аналіз господарської діяльності ПАТ «Сумський завод продовольчих товарів» проведено аналіз макро- та мікросередовища функціонування підприємства, проаналізовано основні економічні показники діяльності. У третьому розділі роботи «Формування та розвиток стратегії господарської діяльності підприємства» запропоновані підходи до формування стратегії розвитку господарської діяльності, сформовано цілі та місію підприємства.Item Формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ДП "Пасажирське вагонне депо Бахмач")(Сумський державний університет, 2020) Горох, Ю.М.У роботі розглянуто концептуальні засади конкуренції та конкурентоспроможності; виділено особливості оцінки конкурентоспроможності промислової продукції; охарактеризовано якість як основу конкурентоспроможності. Проведено конкурентний аналіз досліджуваного підприємства та його конкурентів; визначено та проаналізовано конкурентоспроможність підприємств та конкурентоспроможність їх продукції. Запропоновано і обґрунтовано шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства ДП «ПАСАЖИРСЬКЕ ВАГОННЕ ДЕПО БАХМАЧ».Item Управління конкурентоспроможністю промислового підприємства (на прикладі ДП "Авіакон")(Сумський державний університет, 2020) Кірєєва, С.О.У роботі розкрито теоретичні основи конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто економічна сутність конкурентоспроможності підприємства, рівні та фактори забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Проаналізована фінансово-господарська діяльність підприємства та проведена оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства ДП «АВІАКОН». Запропоновано та обґрунтовано напрямки та шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства ДП «АВІАКОН».Item Аналіз конкурентних стратегій підприємств малого та середнього бізнесу(Сумський державний університет, 2020) Очкаль, Д.А.У першому розділі роботи «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА» розглянуті поняття конкурентних стратегій, визначені їх види, особливості та характеристика. У другому розділі роботи «СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА» виконана оцінка зовнішнього середовища функціонування підприємства та проведений аналіз конкурентоспроможності підприємства. У третьому розділі роботи «РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА» запропоновані напрямки формування стратегічного набору та вибір стратегічних альтернатив, проведена оцінка ефективності розробленої конкурентної стратегії підприємства.Item Формування конкурентної стратегії підприємства в умовах обмежень (на прикладі ТОВ «Імпульс»)(Сумський державний університет, 2020) Саідов, А.Ш.У першому розділі роботи «Теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії» розглянуто поняття конкуренції та конкурентних стратегій, їх класифікація, етапи формування конкурентних стратегій та здійсненобібліографічний аналіз за тематикою роботи. У другому розділі роботи «Аналіз стану підприємства ТОВ «Імпульс»» проаналізовано фінансово-господарську діяльність (персонал, заробітна плата, обсяг реалізації), виконано аналіз мінімальної заробітної плати та розраховано ПКС (паритет купівельної спроможності) за допомогою індексу «Бігмак». У третьому розділі роботи «Вибір оптимальної стратегії та її впровадження» проаналізовано ринок на виявлення конкурентів, запропоновані стратегії на основі проведеного SWOT-аналізутапобудови матриці BCG, а також здійснено аналіз маркетингової стратегії.Item Management of the enterprise international competitiveness(Sumy State University, 2019) Vasylchenko, M.I.Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена вивченню управління міжнародною конкурентоспроможністю. Предметом дослідження є сукупність економічних відносин, що виникають в процесі управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства. Була проведена аналітична робота по можливості використання розроблених принципів формування конкурентної стратегії і механізму стратегічної адаптації для вдосконалення системи управління конкурентоспроможністю підприємства.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »