Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 28
  • Item
    Розробка системи аудиту SEO-показників для підвищення конкурентоспроможності бізнесу
    (Сумський державний університет, 2025) Шевцова, В.В.
    Актуальність теми, обраної для дослідження. У сучасному цифровому середовищі SEO є ключовим чинником формування конкурентних переваг бізнесу в онлайн-просторі. В умовах стрімкої конкуренції та постійних змін у алгоритмах пошукових систем важливо не лише підтримувати базові стандарти оптимізації, а й вчасно виявляти технічні, контентні та поведінкові бар'єри, які впливають на видимість сайту та ефективність цифрової стратегії загалом. Актуальність теми зумовлена необхідністю створення інструментів, що дозволяють автоматизувати процес SEO-аудиту та забезпечити гнучке реагування на зміни в пошуковому середовищі. Мета кваліфікаційної роботи бакалавра полягає в розробці інтерактивної системи аудиту SEO-показників, яка дозволяє всебічно аналізувати вебресурси та генерувати конкретні рекомендації щодо їхньої оптимізації для підвищення конкурентоспроможності бізнесу. Об'єктом дослідження є процеси пошукової оптимізації вебресурсів у цифровому середовищі. Предметом дослідження є система аудиту SEO-показників, її структура, функціональність та вплив на ефективність онлайн-присутності бізнесу. Методи дослідження включають аналіз існуючих SEO-інструментів (Google Search Console, PageSpeed Insights, Ahrefs, Screaming Frog, SEMrush тощо), порівняльну оцінку методів аудиту, моделювання, конструювання архітектури системи та практичну реалізацію вебдодатку із застосуванням Python i бібліотек (Streamlit, BeautifulSoup, LXML тощо). Інформаційна база кваліфікаційної роботи складається з профільних наукових та прикладних джерел 3 SEO та цифрового маркетингу, технічної документації щодо використаних бібліотек і фреймворків, аналітики реальних платформ для аудиту сайтів. Практичний результат полягає у створенні функціонального вебдодатку, який дозволяє проводити комплексний SEO-аудит сторінок за п'ятьма ключовими напрямами: технічний стан, продуктивність, доступність, якість контенту та SEO-оптимізація. Додаток забезпечує зручний інтерфейс, аналітичний вивід результатів і рекомендації до покращення. Теоретичні результати охоплюють систематизацію сучасних підходів до SEO-аудиту, критичний аналіз існуючих методик (ручної, автоматизованої, гібридної), а також обґрунтування переваг інтегрованого підходу. Новизна роботи полягає у розробці кастомізованої системи аудиту з відкритою архітектурою, що дозволяє її адаптувати під локальні бізнес-потреби (врахування мовних атрибутів, перевірка українського контенту тощо) без залучення дорогих сторонніх платформ. Практична цінність полягає в можливості використання результатів роботи для покращення цифрової стратегії компаній малого та середнього бізнесу, а також для автоматизації SEO-аудиту в роботі вебаналітиків, маркетологів, SEO-спеціалістів. Рекомендується впроваджувати автоматизовані системи аудиту як частину загальної стратегії цифрової трансформації підприємств, з акцентом на інтеграцію SEO-аналітики з UX та контентною оптимізацією.
  • Item
    Стратегії SMM у цифрову епоху: адаптація до змін у поведінці користувачів
    (Сумський державний університет, 2025) Мартищенко, Ж.; Токар, Юрій Вікторович; Tokar, Yurii Viktorovych
    У роботі розглядаються основні причини змін поведінки користувачів соціальних мереж: від мети користування мережами, оновлення соцмереж виробниками до збільшення вимог якості комунікації. Завдяки дослідженням доведено найбільший популярний формат для платформ – відео. Розглянуто способи адаптації SMM-стратегіїзавдяки відео контенту до потреб аудиторії.
  • Item
    Twitch – стрімінг для геймерів: взаємодія з аудиторією
    (Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Бабич, Д.
    У роботі розглянуто платформу Twitch як простір для геймерів. Простежено механізми взаємодії стримерів з аудиторією. Проаналізовано основні інструменти комунікації, такі як аудиторія, монетизація та партнерство, чати спільнот. З’ясовано вплив цих механізмів на формування спільнот навколо контент-мейкерів: як стример взаємодіє з аудиторією. Окремо акцентовано увагу на ролі стримерів як лідерів думок та їхньому впливі на поведінку й активність аудиторії.
  • Item
    Вплив повномасштабної війни на контентне наповнення інформаційно-розважальних програм: на прикладі програми «Сніданок з 1+1»
    (Сумський державний університет, 2025) Ковальов, Олександр Сергійович; Kovalov, Oleksandr Serhiiovych
    Розглянуто контентне наповнення тижневого випуску інформаційно- розважальної програми «Сніданок з 1+1» у період з 1 березня до 5 березня 2021 року та 3 березня до 8 березня 2025 року. Основна увага зосереджена на трансформації контенту інформаційно- розважальної програми «Сніданок з 1+1» після початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну та зміні підходів до її підбору.
  • Item
    Образ військових у медіа: тональність і фреймінг
    (Сумський державний університет, 2025) Кульгова, В.; Садівничий, Володимир Олексійович; Sadivnychyi, Volodymyr Oleksiiovych
    Дослідження присвячено аналізу тональності та фреймування образу військових у матеріалах видань «День», «Дзеркало тижня» та «Українська правда» у двох часових відрізках: серпень–жовтень 2024 року та лютий–квітень 2025 року. Визначено домінування позитивного патріотичного фрейму в «Дні», аналітичного – у «Дзеркалі тижня» та фактологічного – в «Українській правді». Окремо виокремлено випадки негативного представлення, пов’язані з інцидентами, зловживаннями або критикою внутрішніх процесів у Збройних силах.
  • Item
    Комунікаційні платформи: специфіка поширення конвергентного контенту
    (Сумський державний університет, 2024) Тат’янченко, Артур Юрійович; Tatianchenko, Artur Yuriiovych
    У дослідженні розглянуто специфіку поширення новинного конвергентного контенту на різних комунікаційних платформах медіа NV. З’ясовано, що конвергентний контент, дотичний до теми російсько-української війни, активно поширюється новинною стрічкою на сайті медіа NV в рубриці «Війна в Україні: день 811», також частково дублюється в телеграм каналі NV. Моніторинг засвідчив, що окремі теми обговорюються в прямому ефірі на радіо NV, оприлюднюються в YouTube каналі і публікуються новиною в новинній стрічці сайту.
  • Item
    Особливості роботи ранкового шоу в умовах повномасштабної війни: на прикладі програми «Сніданок з 1+1»
    (Сумський державний університет, 2024) Ковальов, Олександр Сергійович; Kovalov, Oleksandr Serhiiovych
    Розглянуто специфіку функціонування редакції програми «Сніданок з 1+1» у період воєнного стану. Основна увага зосереджена на зміні робочих алгоритмів редакції, адаптації до умов воєнного стану, безпекових умовах та контентному наповненні програми.
  • Item
    Соціальні мережі як канал комунікації в епоху постправди
    (Сумський державний університет, 2024) Зубахін, Юрій Володимирович; Zubakhin, Yurii Volodymyrovych; Трачук, І.
    У дослідженні розглянуто специфіку поширення інформації українськими медіа ZN.UA та NV в Телеграм-каналах. Моніторинг засвідчив, що окремі публікації супроводжуються мультимедійним контентом. З’ясовано, що інформація, поширювана в телеграм-каналах досліджуваних українських медіа, вирізняється спрощеністю повідомлень, доповнюється «альтернативними фактами», також частково містить емоційний контент.
  • Item
    Основні інструменти інтернет-маркетингу: аналіз та оцінка ефективності
    (Сумський державний університет, 2024) Щербак, А.В.
    Бакалаврська робота складається з 41 сторінок основного тексту, 2 розділів, 6 таблиць, 4 рисунків та списку використаних джерел з 51 найменувань. Актуальність теми роботи. Використання інтернет-технологій дозволяє оптимізувати операційні процеси та знизити витрати на виробництво товарів чи надання послуг, тим самим роблячи їх більш доступними. Крім того, це сприяє покращенню іміджу компанії. Оскільки взаємодія через інтернет є зручним форматом як для споживачів, так і для продавців, вона стає дедалі популярнішим способом комунікації. Ця тема є цікавою та актуальною для дослідження: як саме інтернет-технології впливають на кокурентоспроможність, яким є міжнародний досвід у цьому питанні, як можна застосовувати інструменти інтернет-маркетингу для підвищення конкурентних переваг підприємства. Метою даної дипломної роботи є аналіз основних інструментів інтернет-маркетингу та оцінка їх ефективності. Об'єктом дослідження є компанія з продажу електротехніки «Фокстрот». Предметом є оцінка ефективності інструментів інтернет-маркетингу в компанії. Практична значимість: розроблені автором напрацювання можуть бути використані в практичній діяльності компанії «Фокстрот». У першому розділі було досліджено теоретичні особливості інструментів інтернет-маркетингу, поняття інтернет-маркетингу та описано види його інструментів, здійснено оцінку ефективності стратегій інтернет-маркетингу, а також охарактеризовано досвід підвищення ефективності діяльності підприємств із застосування інструментів інтернет-маркетингу. Другий розділ присвячений удосконаленню механізмів ефективності використання інструментів інтернет-маркетингу на підприємстві «Фокстрот», що сприяло розробленню практичних рекомендацій.
  • Item
    SMM-стратегія як інструмент просування бізнесу у цифровому середовищі
    (Сумський державний університет, 2024) Білоха, А.В.
    У сучасному світі, де конкуренція постійно зростає, використання соціальних медіа для просування продуктів і послуг дозволяє бізнесам ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією, збільшувати обізнаність про бренд, покращувати лояльність клієнтів і, врешті-решт, збільшувати продажі. SMM-стратегії стали невід'ємною частиною сучасного бізнесу. З розвитком цифрових технологій та збільшенням кількості користувачів соціальних мереж, присутність у цих платформах є критично важливою для будь-якої компанії, яка прагне досягти успіху. Наразі вони є одним з найефективніших і, можливо, економічно вигідніших, каналів зв’язку з аудиторією. Метою даної дипломної роботи є дослідження теоретико практичних засад SMM-стратегії як інструменту просування бізнесу у цифровому середовищі. Об'єктом дослідження є SMM-стратегія як інструмент просування бізнесу у цифровому середовищі. Предметом є особливості (закономірності) використання SMM-стратегії як інструменту просування бізнесу у цифровому середовищі. Практична значимість : розроблені авторкою напрацювання можуть бути використані в практичній діяльності кафедри маркетингу СумДУ. У першому розділі було досліджено поняття SMM-стратегії та її значення для просування бізнесу, здійснено аналіз ключових складових SMM-стратегії (постановка цілей, аналіз конкурентів, визначення ЦА, створення візуалу та контент-плану, тощо). Здійснено ґрунтовний аналіз підходів до постановки KPI SMM-стратегії. Другий розділ присвячений удосконаленню стратегії просування профіля кафедри маркетингу СумДУ в соціальній мережі Instagram. У роботі здійснено аудит акаунту @dom_sumdu, проаналізовано контенту та просування, а також основних конкурентів, здійснено сегментацію ринку та опис основних персонажів цільової аудиторі, визначено тональності, тощо. Це дозволило розробити проєктні рекомендацій по оптимізації SMM-стратегії @dom_sumdu.