Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
5 results
Search Results
Item Управління маркетинговою комунікаційною діяльністю підприємства(Сумський державний університет, 2025) Чумаченко, А.В.Актуальність теми полягає у зростаючій ролі маркетингових комунікацій у формуванні конкурентоспроможності підприємств, зокрема в енергетичній галузі. Ефективне управління маркетинговою комунікаційною діяльністю дозволяє підприємству не лише інформувати споживачів, а й формувати лояльність, зміцнювати імідж і підтримувати позитивну репутацію серед клієнтів та партнерів. Метою дослідження є комплексне вивчення теоретичних засад, аналіз чинного стану та розробка напрямів удосконалення маркетингової комунікаційної діяльності підприємства на прикладі АТ «Сумиобленерго». Завдання роботи: визначити сутність, значення та інструменти маркетингових комунікацій підприємства; охарактеризувати підходи до управління маркетинговими комунікаціями в сучасних умовах; дослідити організаційно-економічну характеристику АТ «Сумиобленерго»; проаналізувати зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства у сфері комунікацій; оцінити існуючу систему маркетингових комунікацій підприємства та виявити її проблеми; запропонувати шляхи вдосконалення маркетингової комунікаційної політики АТ «Сумиобленерго»; розробити інтегровану систему маркетингових комунікацій та оцінити її ефективність. Об’єктом дослідження є АТ «Сумиобленерго». Предметом дослідження є процес управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві. Практична значимість роботи полягає в можливості застосування запропонованих заходів з удосконалення маркетингових комунікацій для підвищення рівня поінформованості, задоволеності та лояльності споживачів, а також зміцнення позицій підприємства на ринку електроенергетичних послуг. У першому розділі розглянуто теоретичні основи маркетингової комунікаційної діяльності, її інструменти, класифікацію та методи оцінки ефективності. У другому розділі проведено аналіз діяльності АТ «Сумиобленерго», досліджено зовнішнє й внутрішнє середовище, проаналізовано поточну систему маркетингових комунікацій та визначено її недоліки. У третьому розділі запропоновано напрями вдосконалення комунікаційної політики, розроблено інтегровану систему маркетингових комунікацій та подано рекомендації щодо впровадження і контролю ефективності запропонованих заходів.Item Корпоративний імідж: розробка інформаційної кампанії.(Сумський державний університет, 2024) Науменко, А.Ю.; Сердюк, А.Ю.; Котляр, Ю.Р.У роботі представлено проєкт інформаційної кампанії, яка спрямована на просування та підтримку позитивного корпоративного іміджу кафедри журналістики та філології ІФСК СумДУ в медіасередовищі. У ході розробки проєкту було визначено цільову аудиторію, канали поширення інформації, створено серію медіаматеріалів різного формату, а саме: відеопрограма для YouTube, подкаст в аудіо- та відеоверсіях, серію текстових дописів для соціальних мереж з візуалізацією та серію коротких відеороликів-замальовок. Актуальність обраної теми зумовлена необхідністю освітніх установ та кафедри журналістики зокрема адаптувати власні інформаційні кампанії до викликів цифрової епохи та активно використовувати для залучення аудиторії соціальні мережі. Відповідно, робота спрямована на те, щоб розробити інформаційну кампанію за принципами кросмедійності та мультиплатформності для кафедри журналістики та філології СумДУ з метою підвищення її впізнаваності та привабливості серед потенційних абітурієнтів. У результаті роботи було створено комплексний інформаційний продукт. Обсяг кваліфікаційної роботи становить 71 сторінку, інформаційний продукт містить 31 зображення, список використаних джерел складається з 28 посилань.Item Формування, медіапросування та підтримка загальнокорпоративного іміджу: інформаційна кампанія(Сумський державний університет, 2023) Науменко, А.Ю.; Сердюк, А.Ю.; Лунгор, Т.О.; Котляр, Ю.Р.; Кібець, К.К.У роботі представлено проєкт інформаційної кампанії, спрямованої на формування, медіапросування й підтримку загальнокорпоративного іміджу кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ. Під час розроблення проєкту та його апробації визначено цільову аудиторію, канали поширення інформації, підготовлено інформаційні продукти різних форматів та жанрів: ютуб-шоу, аудіоподкаст, серію текстових матеріалів, короткі відео замальовки. Обсяг роботи складає 78 сторінок, у ній використано додатки, серед яких ілюстрації, сценарії, текстові матеріали тощо. Проєкт рекомендується втілювати для збільшення впізнаваності кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ серед цільової аудиторії та збільшення кількості вступників. Актуальність роботи зумовлена необхідністю відновлювати українську медіасферу, що постраждала через війну, за рахунок притоку в журналістику та медіабізнес нових молодих висококваліфікованих спеціалістів.Item Імідж соціально відповідального підприємства як компонент потенціалу підприємства(Ткачов О.О., 2016) Потрашкова, Л.В.Покупець приймає рішення про вибір постачальника на основі множини часткових критеріїв. Типовими групами таких критеріїв виступають: ціна, якість, своєчасність поставок та гнучкість. Але внаслідок невизначеності зовнішнього середовища та обмеженості інформації, доступної для покупця, фактичні значення більшості з наведених критеріїв є невідомими покупцю на момент прийняття рішення. Тому при прийнятті рішень покупець спирається на свої очікування щодо поведінки постачальників, сформовані під впливом непрямої інформації. Так роблять і інші стейкхолдери.Item Імідж у житті сучасної ділової людини(Видавництво СумДУ, 2006) Сушкова, Олена Миколаївна; Сушкова, Елена Николаевна; Sushkova, Olena Mykolaivna; Волков, Р.