Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
6 results
Search Results
Item Вебдодаток з інтерактивними логічними іграми(Сумський державний університет, 2025) Пронь, І.Р.Розроблена веборієнтована система з інтерактивними логічними іграми.Item Організація профорієнтаційних заходів у діяльності відділу позанавчальної роботи Сумського державного університету (на прикладі квізу «Мовний СумДУ»)(Сумський державний університет, 2025) Ткаченко, М.В.Мета кваліфікаційної роботи: розробка та організація профорієнтаційного заходу у форматі квізу «Мовний СумДУ». Завдання дослідження: 1. Висвітлити поняттєво-термінологічний апарат дослідження. 2. Розглянути профорієнтаційну роботу як складову діяльності закладів вищої освіти. 3. Проаналізувати досвід відділу позанавчальної роботи Сумського державного університету щодо профорієнтаційної діяльності. 4. Описати етапи організації профорієнтаційного квізу «Мовний СумДУ». 5. Розкрити специфіку організації профорієнтаційного квізу «Мовний СумДУ». 6. Надати рекомендації щодо організації профорієнтаційних заходів у форматі квізу в закладах вищої освіти. Об’єкт дослідження – профорієнтаційна діяльність відділу позанавчальної роботи Сумського державного університету. Предмет дослідження – теоретичні та практичні засади організації профорієнтаційного заходу у форматі квізу «Мовний СумДУ».Item Інформаційна технологія розроблення віртуальних тренажерів для розв’язування задач багатовимірної оптимізації(Сумський державний університет, 2023) Гончаренко, С.А.У даній дипломній роботі було розроблено віртуальний інтерактивний тренажер, який пропонує розглянути два методи вирішення задач багатовимірної оптимізації, а саме короткий огляд та повторення теоретичного матеріалу, а також проходження одного практичного завдання для закріплення набутих знань та навичок.Item Медіаконвергентність: основна сутність, типологія та її зміни із часом(Сумський державний університет, 2022) Крикуненко, Олексій Олександрович; Крикуненко, Алексей Александрович; Krykunenko, Oleksii OleksandrovychСтаття присвячена вивченню медіаконвергенції, розкритті її основної сутністі, типології та її зміни у сучасному світі із часом. Визначення важливості медіаконвергенції у сучасній медіаіндустрії, визначення основної типології та класифікації медіаконвергенції. У статті також обговорюється роздуми різних науковців щодо медіаконвергентності, її трансформація із впливом часу та під впливом новітніх технологій.Item Тестові завдання як засіб контролю у навчанні іноземної мови(Сумський державний університет, 2020) Меньшова, А.О.Мета: розгляд та аналіз тестових завдань як засобу контролю у навчанні іноземної мови. Теоретичне значення: полягає у систематизації теоретичних передумов тестування як засобу перевірки різних видів мовленнєвої діяльності. У бакалаврській роботі було здійснено аналіз тестових завдань як засобу контролю у навчанні іноземної мови. Нами було визначено, що тест – це система завдань, виконання яких дозволяє перевірити рівень володіння тим чи іншим предметом з допомогою спеціально розробленої системи оцінки набутих знань. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Метою даної бакалаврської роботи є розгляд та аналіз тестових завдань як засобу контролю у навчанні іноземної мови. Теоретична значущість полягає у систематизації теоретичних передумов тестування як засобу перевірки різних видів мовленнєвої діяльності. Аналіз теоретичних джерел показав, що тестові завдання повинні відповідати кільком критеріям. По-перше, тестове завдання має бути коротким і технологічним. По-друге, тестове завдання має бути сформульовано логічно і однозначно. По-третє, правила оцінки відповіді і інструкції до виконання повинні бути однаковими для всіх випробовуваних. При застосуванні тестування для закріплення мовленнєвих знань робиться висновок про те, що і граматика, і лексика будуть краще засвоєні, що в свою чергу дасть можливість вчителю скоригувати і спланувати подальший навчальний процес відповідно до результатів проведених тестів і приділити більшу увагу погано засвоєному матеріалу. Відсутність витратної за часом перевірки письмових робіт дозволяє досить часто проводити тести і створює в учнів відчуття тотального контролю знань і позбавлення від психологічних проблем, пов'язаних з особистими відносинами учня і вчителя, які не завжди можуть бути позитивними, тобто така форма контролю знань позбавляє від суб'єктивізму. Недоліки цього методу полягають в наступному: 1. При виконанні тестів є ймовірність вгадування. 2. Складання тестів часто базується на психічній функції – впізнавання. 3. Часто зустрічається суб'єктивізм у формуванні змісту самих тестів, в їхньому відборі та інструкцій до тестових завдань, багато також залежить від конкретної тестової системи, від часу, який відводиться на контроль знань і т.д. 4. Є небезпека автоматичних помилок. 5. Відсутність можливості розкрити індивідуальність при наявності стандартних завдань. Етапи конструювання тестів можна представити у вигляді такої схеми: 1. Постановка мети. 2. Складання завдань і підготовка інструментарію. 3. Встановлення валідності. 4. Встановлення надійності. 5. Встановлення ефективності. 6. Встановлення інтерактивності. 7. Виконання завдання учнями. 8. Інтерпретація результатів. Тож, проведення різних видів тестів дозволяє розвивати лексичні та граматичні вміння та вміння аудіювання та читання. Типи завдань і їх кількість визначаються педагогом, але в кожному разі необхідно прагнути до того, щоб підсумкові завдання, які застосовуються для контролю рівня сформованості умінь, як можна суворіше відповідали запропонованим до таких завдань вимогам, що можливо в разі точного дотримання правил розробки тестових завдань.Item Доцільність використання інтерактивної дошки на заняттях з іноземної мови(Сумський державний університет, 2019) Гарах, О.М.У роботі дано теоретичне обгрунтування переваг використання інтерактивної дошки як провідної технології при вивченні іноземної мови. В ході дослідження було доведено, що навчання іноземній мові повинно відбуватися з урахуванням всіх переваг й можливостей сучасних інформаційних технологій, віку учнів та їх можливостей. Вивчено, як за допомогою інтерактивних дошок учні можуть освоїти всі рівні пізнання: розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінку. Визначено, що структура уроку з використанням інтерактивної дошки може бути багатоваріативною: учні отримують нові знання, розвиваються та отримуюють виховання.