Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
3 results
Search Results
Item Вплив міжнародної молодіжної діяльності на розвиток мотивації до засвоєння фахових дисциплін у студентів(Бял ГРАД-БГ, 2012) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaРозглядається вплив міжнародної молодіжної діяльності на розвиток мотивації до засвоєння фахових дисциплін у студентів.Item Який вплив має міжнародний маркетинг на розвиток міжнаціональних відносин?(Сумський державний університет, 2017) Белокур, С.А.Міжнародний маркетинг – система планування, реалізації, контролю та аналізу заходів по впливу на багатонаціональне ринкове середовище і пристосування до її умов на фірмі, яка здійснює свою діяльність більш ніж в одній країні; це «вища математика» маркетингу. На відмінно від інших видів маркетингу, міжнародний маркетинг має певні особливості. Ці особливості виникли внаслідок співпраці з іншими країнами, які мають свою специфіку зовнішніх ринків, особливості економічного, політико-правового, соціального та культурного середовища.Item Маркетинг інновацій у міжнародній діяльності підприємства(Ткачов О.О., 2016) Мокляк, М.В.; Попова, Ю.М.На сучасному етапі європейської інтеграції України одним з найбільш ефективних напрямків підвищення ефективності виробництва є розвиток інноваційної діяльності, спрямованої на розробку і використання результатів наукових досліджень, що дає можливість забезпечити прибутковість шляхом задоволення нових потреб ринку.