Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 17
  • Item
    Стратегічний розвиток ринку підприємницьких структур (на прикладі ПрАТ «Фармак»)
    (Сумський державний університет, 2024) Петренко, В.А.
    Особливістю сучасного етапу ринкових перетворень в Україні є необхідність більшості організацій адаптуватися до ринкових механізмів, нових підходів до проектування компаній, формування управлінських структур та розробки стратегічних напрямків розвитку. Наразі відбувається перехід до нової наукової моделі управління, яка базується на маркетингових та інтеграційних процесах. Сучасний етап ринкових перетворень в Україні характеризується значними викликами для більшості організацій, що змушені адаптуватися до нових ринкових умов, вимог сталого розвитку та впровадження зеленої енергетики. Зміни в економічному середовищі, глобальні тенденції до декарбонізації та підвищення екологічної відповідальності ставлять перед компаніями завдання переглянути підходи до управління, проектування бізнес-процесів та розробки стратегічних напрямків розвитку. Досвід країн з розвиненими ринковими відносинами свідчить, що компанії, управління яких побудовано на принципах маркетингу, здатні зберігати конкурентоспроможність на ринку, а також запобігати та долати кризові ситуації.
  • Item
    Стратегія розвитку підприємницької діяльності
    (Сумський державний університет, 2024) Терещенко, К.Р.
    Формування підприємницької стратегії дозволяє суб'єкту господарювання визначити власні цілі, встановити пріоритети, обрати вектор руху та окреслити необхідні кроки для досягнення успіху. Це охоплює такі аспекти, як розроблення нової продукції чи послуг, вихід на свіжі ринки, підвищення ефективності виробничих процесів, налагодження стратегічних партнерств тощо. Метою є дослідження природи і значення стратегічного курсу підприємницьких структур, а також аналіз чинників зовнішнього і внутрішнього середовища, що визначають діяльність компанії, з метою формування дієвої стратегії її розвитку.
  • Item
    Методи аналізу маркетингової діяльності на підприємстві: ключ до успіху у сучасному бізнесі
    (Сумський державний університет, 2023) Бойко, М.В.
    В сучасному бізнес-середовищі швидкість, складність і обсяги збору даних ростуть, як і конкуренція. Аналіз маркетингової діяльності дозволяє підприємствам розуміти ефективність своїх дій, потреби клієнтів і приймати обґрунтовані рішення та адаптувати стратегії.
  • Item
    Удосконалення комплексу маркетингу для підприємства у сфері управління відходами
    (Сумський державний університет, 2023) Корощенко, В.О.
    Кваліфікаційна робота складається з 39 сторінок тексту, 3 розділів, 1 таблиці, 6 рисунків та списку з 29 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у необхідності адаптації маркетингової діяльності підприємства управління відходами, для існування та конкурентоспроможності на ринку надання послуг. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження передумов адаптації маркетингової діяльності підприємства управління відходами та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення на прикладі ТОВ «Центр управління відходами». Завдання роботи: аналіз комплексу маркетингу ТОВ «Центр управління відходами», адаптація маркетингової діяльності ТОВ «Центр управління відходами» до умов воєнного стану, рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства з управління відходами ТОВ «Центр управління відходами». Об’єктом дослідження є аналіз маркетингової діяльності підприємства управління відходами. Методи дослідження – теоретичний метод, аналіз, синтез, спостереження, опитування, порівняння, узагальнення та статистичний аналіз. Наукова новизна дослідження: на основі рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства з управління відходами була надана стратегія для подальшого розвитку. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо ефективної маркетингової діяльності підприємства з управління відходами ТОВ «Центр управління відходами», що забезпечить посилення конкурентоспроможної позиції на ринку надання послуг. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні засади формування комплексу маркетингових комунікацій. У другому розділі досліджено аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Центр управління відходами». У третьому розділі представлено аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства у сфері управління відходами, а також прогнозування ефективності застосування комплексу маркетингу.
  • Item
    Управління маркетинговою діяльністю підприємства
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2023) Батюк, В.О.
    Обгрунтуванням актуальності теми є актуалізація дослідження впливу маркетингової діяльності на підвищення конкурентоспроможності компанії та її економічної ефективності. Мета роботи полягає у розробці заходів щодо вдосконалення системи управління маркетингом організації, що дозволяє підвищити його економічну ефективність. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингове агентство «E-CLIENT». Предмет досліджень теоретичні та практичні аспекти управління маркетингом та конкурентоспроможністю організації. В роботі досліджені теоретичні аспекти управління маркетингом як інструментом підвищення конкурентоспроможності підприємства; проаналізовано фінансово-економічну і маркетингову діяльність агенції «E-CLIENT»; оцінено зовнішнє та внутрішнє середовища «E-CLIENT»; обґрунтовані напрями та заходи щодо вдосконалення системи управління маркетингом.
  • Item
    Оцінка потенціалу соціальних мереж для промоції бізнесу
    (Сумський державний університет, 2023) Макарова, М.Ю.
    Актуальність теми роботи полягає у стрімкому розвитку соціальних мереж, як інструменту для просування бізнесу. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та оцінка потенціалу соціальних мереж для промоції бізнесу Завдання роботи: аналіз соціальних мереж, як інструменту реалізації бізнес-ідей, оцінити переваги та недоліки ведення бізнесу в соціальних мережах та економічну ефективність в цілому, охарактеризувати та оцінити стратегії і методи просування в соціальних мережах. Об’єктом дослідження є соціальні мережі, зокрема просування магазину «Amigo.hookah.shop». Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо покращення маркетингової діяльності підприємства в соціальних мережах. У першому розділі розглянуто особливості та цілі маркетингу в соціальних мережах, досліджено ключові соціальні мережі для промоції бізнесу та оцінені переваги та недоліки присутності компанії в соціальних мережах. У другому розділі визначені алгоритми для створення сторінки бізнеспроекту, особливості контенту, проаналізовані методи просування та SMM стратегії. У третьому розділі проаналізовані результати маркетингу в соціальних мережах магазину «Amigo hookah shop» та запропоновані рекомендації щодо покращення маркетингової діяльності підприємства.
  • Item
    Маркетингова діяльність торговельно-посередницького підприємства
    (Сумський державний університет, 2022) Олефіренко, Є.С.
    Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування результативних підходів до розробки методів підвищення якості маркетингової діяльності підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретико-прикладних основ маркетингової діяльності підприємства та розробка шляхів її покращення. Завдання роботи: аналіз стану маркетингової діяльності торговельного підприємства; дослідження специфіки та кон’юктури ринку на якому працює компанія; дослідження теоретичних підходів до розробки маркетингової діяльності підприємства; на прикладі ТОВ «ДУО КРАФТ» дослідити маркетингову діяльність та розробити шляхи її вдосконалення Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності торговельного підприємства. Предметом дослідження є маркетингова діяльність підприємства на ринку мінеральних добрив та агрохимікатів. Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: аналіз стану маркетингової діяльності на підприємстві, та розробка плану її покращення на ТОВ «ДУО КРАФТ». Практична значущість дослідження полягає у розробленні шляхів покращення маркетингової діяльності ТОВ «ДУО КРАФТ»». У першому розділі було вивчино теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства, її сутність та значення. Дослідили стан та перспективи розвитку ринку пестицидів та агрохімікатів України. За допомогою сервісу Google trends провели аналіз динаміки запитів основних дистриб'юторів України та ключових термінів. 5 У другому розділі була дана загальна характеристика ТОВ «ДУО КРАФТ», досліджена сфера її маркетингової діяльності, зроблений аналіз основних конкурентів та вивчена маркетингова взаємодія підприємства зі стейкхолдерами. У третьому розділі розроблені шляхи та методи для покращення якості маркетингової діяльності підприємства та визначені перспективи розвитку компанії на ринку засобів захисту рослин та мінеральних добрив.
  • Item
    The impact of COVID-19 on the marketing activities of medical institutions
    (Видавничий дім "Гельветика", 2022) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.О.
    Стаття присвячена актуальним питанням впливу COVID-19 на маркетингову діяльність медичних закла-дів. Приділено увагу аналізу основних інновацій у сфері медичного маркетингу, які виникли у відповідь на ви-клики, спричинені пандемією коронавірусу. Проаналізовано зміни пріоритетів суспільства, а також досліджені способи адаптації маркетингової діяльності суб’єктів господарювання в секторі охорони здоров’я. Визначе-ні детермінанти мікро- та макросередовища медичних закладів, що значною мірою впливають на функціо-нування таких закладів в умовах викликів різного характеру, зокрема в умовах епідемій. Проведено аналіз конкурентоспроможності окремого медичного закладу периферійного регіону України. Автори запропонували інноваційний варіант матриці Маслоу, який за своєю сутністю більше зводиться до безпечної поведінки та фі-зіологічних потреб споживача. Автори приділили увагу особливостям ведення сторінок у соціальних мережах, налаштуванню таргетованої реклами, розвитку сайтів охорони здоров’я, партнерству між медичними закла-дами, віртуальній допомозі лікарів та іншим важливим параметрам маркетингової діяльності. Для публікацій у соцмережах було обрано три основні взаємопов’язані теми: COVID-19, лікарня, лабораторія. За результа-тами проведеного дослідження були розроблені рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльнос-ті приватного медичного центру в умовах пандемії. Авторами розроблено медіа-план популяризації комп-лексного обстеження організму людини після перенесеної коронавірусної хвороби. На прикладі медичного центру описано впровадження нових маркетингових трендів у роботу медичного закладу (цифровізація, онов-лення сторінок у соціальних мережах, впровадження онлайн-запису пацієнтів, ведення експертних акаунтів). Результати оцінювали шляхом моніторингу кількості записів пацієнтів. Доведено ефективність впровадження маркетингових інновацій у діяльність цих суб’єктів господарювання в умовах пандемічних викликів. Дослідже-но переваги впровадження таких інновацій у діяльність медичних закладів та перспективи їх удосконалення.
  • Item
    Вплив Covid-19 на маркетингову діяльність медичних закладів
    (Сумський державний університет, 2022) Корощенко, В.О.
    Актуальність теми роботи полягає у необхідності адаптації маркетингової діяльності медичних закладів до умов пандемії COVID-19, для існування та конкурентоспроможності на ринку надання медичних послуг. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження передумов адаптації маркетингової діяльності медичних закладів та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення на прикладі медичного центру «Мед-Союз». Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти маркетингової діяльності медичних закладів в умовах пандемії; проаналізувати нові тренди та підходи у маркетингу; оцінити сучасний стан конкурентоспроможності медичного центру «Мед-Союз»; сформувати рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності медичного центру «Мед-Союз» в умовах карантину та розробити медіаплан на 3 місяці. Об’єктом дослідження є аналіз впливу пандемії на маркетингову діяльність сфери охорони здоров’я. Методи дослідження – теоретичний метод, аналіз, синтез, спостереження, опитування, порівняння, узагальнення та статистичний аналіз. Наукова новизна дослідження: на основі рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності медичного центру «Мед-Союз» розроблено медіаплан, який враховує особливості діяльності під час пандемії, тренди та нові стратегії. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо ефективної маркетингової діяльності медичного закладу «Мед-Союз» під час COVID-19, що забезпечить посилення конкурентоспроможної позиції на ринку надання послуг. У першому розділі розглянуто загальний вплив COVID-19 на сферу охорони здоров’я в Україні, інновацію маркетингових стратегій та їх вплив на сферу охорони здоров’я. У другому розділі досліджено адаптацію маркетингової діяльності до умов пандемії COVID-19 на прикладі місцевої приватної клініки «Мед-Союз». У третьому розділі представлено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії медичного закладу під впливом пандемії та розроблено медіаплан на 3 місяці з їх урахуванням.
  • Item
    Удосконалення маркетингової активності підприємства як напрям посилення конкурентних переваг
    (Сумський державний університет, 2020) Ілляшенко, А.Г.
    Мета дослідження – проаналізувати розвиток фармацевтичного ринку України, удосконалити маркетингову активність роздрібної мережі "Аптека низьких ц". Завдання дослідження – дослідити маркетингову діяльність мережі "Аптека низьких ц". Об’єкт дослідження – мережа "Аптека низьких ц". Предмет дослідження – маркетингова діяльність мережі аптек. У процесі виконання дипломної роботи при аналітичному дослідженні маркетингової діяльності мережі аптек були застосовані такі методи, як SWOT-аналіз, модель Портера та модель 5 сил Портера. Інформаційною базою дослідження послугували офіційні сайти аптечних мереж, офіційні статистичні макроекономічні дані, аналітичні огляди науковців фармацевтичного ринку, статті яких розміщенні в тематичних виданнях. Дана тематика є актуальною для розвитку фармацевтичного маркетингу, фармацевтичних підприємств та роздрібних аптечних мереж.