Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Розробка плану просування інтернет-магазину у сфері одягу
    (Сумський державний університет, 2025) Кутнікова, Д.М.
    Актуальність теми роботи В умовах сучасного розвитку економіки, підприємства стикаються з постійною необхідністю підвищення ефективності виробничих процесів та забезпечення конкурентоспроможності на ринку. Одним із ключових аспектів цього процесу є інтернет-магазин одягу, що дозволяє зменшити витрати, підвищити якість послуг та забезпечити стабільне зростання. Об’єкт дослідження – процес інвестиційної діяльності підприємства, спрямований на відкриття інтернет-магазину одягу. Предмет дослідження методи та інструменти обґрунтування доцільності бізнес-плану відкриття інтернет-магазину одягу. Метою даної роботи є аналіз та обґрунтування доцільності бізнес-плану відкриття інтернет-магазину одягу на підприємстві, а також розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності виробничих процесів. Методи дослідження: статистичний аналіз для оцінки показників ефективності інвестиційних планів, економіко-математичні методи для розрахунку інвестиційних витрат та чистих грошових потоків, метод порівняння для визначення переваг та недоліків різних видів інтернет торгівлі. У першому розділі розглянуто теоретичні основи бізнес-планування. Другий присвячено аналізу конкурентного середовища та специфіки бізнес-планування в інтернет-галузі. У третьому розділі обґрунтовано бізнес-план створення інтернет-магазину одягу з описом ключових етапів його реалізації.
  • Item
    The use of music in e-commerce websites: An exploration of how businesses can use music to enhance the online shopping experience and improve consumer engagement and satisfaction
    (Sumy State University, 2023) Nazarenko, A.; Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna
    У тезах приділена увага дослідженню онлайн маркетингового інструментарію та ролі музичного супроводження у сприйняття рекламних звернень до користувачів у мережі Інтернет. Наведені практичні приклади компаній у сфері диджитал-маркетингу, які дали можливість істотно підвищити залученість споживачів, соціальну взаємодію з ними та комунікації.
  • Item
    Comparative Analysis of Marketing Communications Changes under the Influence of Covid-19
    (Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2021) Нестеренко, Володимир Іванович; Нестеренко, Владимир Иванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Moskalenko, A.O.
    В роботі проаналізовано основні особливості періоду пандемії. Була виявлена аудиторія цифрового середовища по всьому світу. Було визначено роль цифрових технологій у допомозі людям під час пандемії COVID-19. Було проаналізовано використання соціальних медіа для дослідження бренду. Було проведено порівняння рекламної аудиторії Instagram, LinkedIn і Tik-Tok в період пандемії. Також було визначено використання WhatsApp в різних регіонах. Було виявлено очікування споживачів щодо покупок в Інтернеті серед споживачів різних вікових груп. Згідно з рекламними інструментами Facebook, бренди можуть охопити понад 1 мільярд людей через рекламу в Instagram. Рекламне охоплення Instagram зросло на 111 мільйонів нових користувачів за периший квартал із настанням пандемії COVID19, що є квартальним збільшенням більш ніж на 10%. Це означає, що рекламна аудиторія Instagram на початку липня 2020 року становила 1,08 мільярда. Ці цифри говорять про швидку зміну вектору уваги споживачів, а тим самим і необхідність швидкої переорієнтації маркетингових комунікацій задля привернення уваги до пропозицій брендів. У той самий час деякі цифрові інструменти, що раніше активно використовувались у маркетингових комунікаціях втрачають свою ефективність. Клієнти стали рідше використовувати Facebook Messenger та особисті повідомлення Twitter. Та в цілому, зростання обсягів продажів бізнесу через маркетингові інструменти соціальних медіа становило 132% для малого бізнесу, 122% для корпорацій і 88% для середнього бізнесу, що говорить про масову переорієнтацію та значні подальші перспективи
  • Item
    Промоція компаній автомобільної індустрії у соціальних мережах: основні етапи та інструменти
    (Сумський державний університет, 2022) Здойма, А.Д.
    Актуальність теми роботи полягає в необхідності обґрунтування правильної побудови алгоритму просування бізнесу в через соціальні мережі. Метою кваліфікаційної роботи є визначення ефективного набору інструментів маркетингу в соціальних мережах на прикладі місцевого автомайданчика Autopoint. Завданням роботи є визначення ефективних інструментів просування в соціальних мережах для вторинних автомобілів та послуг пов’язаних з ними; побудова логічної послідовності впровадження алгоритму просування; Об’єктом дослідження є локальна компанія з імпорту автомобілів з Європи та продажем на власному майданчику в м. Суми – Autopoint. Наукова новизна дослідження: систематизовано та побудовано алгоритм впровадження просування для компаній, котрі пов’язані з вторинним автомобільним ринком України. Практична значущість дослідження полягає у побудові практичного алгоритму впровадження маркетингу в соціальних мережах для автомайданчика Autopoint. Додатково визначено нові методи просування, котрі не є типовими для такої сфери бізнесу. У першому розділі розглянуто загальний стан світового ринку нових автомобілів, його основних виробників та найбільші ринки. Завдяки цьому можна сформувати загальне враження про автомобільну сферу. Також в підрозділах проаналізовано стан первинного та вторинного ринків автомобілів України. При перегляді інформації можна побачити вплив зовнішніх факторів та війни на попит українців щодо автомобілів. У другому розділі визначено маркетингове середовище компанії Autopoint та побудоване підґрунтя для використання соціальних мереж компанією. У третьому розділі проведена робота по безпосередньому створенні алгоритму просування Autopoint в соціальних мережах. Також в деяких підрозділах можна детально дізнатися про альтернативні методи просування.
  • Item
    Пошукова оптимізація web-сторінок компаній e-commerce
    (Сумський державний університет, 2022) Філяєва, А.С.
    Актуальність теми роботи полягає в необхідності обґрунтування використання пошукової оптимізації web-сторінок компаній e-commerce в сучасних умовах. Метою бакалаврської роботи є аналіз ефективності використання пошукової оптимізації Web-сторінок компаній E-commerce є ефективною у якості технології просування сайту. Завданням роботи є визначення важливості пошукової оптимізації як інструменту інтернет-маркетингу; ознайомитися з семантичним ядром як елемент язикового аспекту SEO; проаналізувати алгоритми складання семантичного ядра сайту; зробити приклад застосування семантичного ядра; розробити алгоритм пошукової оптимізації для компаній E-commerce. Об’єктом дослідження є Web-сторінка магазину велосипедів в Україні «Cycles». Наукова новизна дослідження: визначено місце SEO як інструменту digital-маркетингу для компаній E-commerce. Практична значущість дослідження полягає у побудові практичного алгоритму проведення пошукової оптимізації для компаній E-commerce. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні засади пошукової оптимізації як інструмент інтернет-маркетингу. У другому розділі представлений аналіз методів збору семантичного ядра сайту. У третьому розділі наведено приклад семантичного аналізу. Наведено рекомендації застосування пошукової оптимізації та сучасні тенденції.
  • Item
    Сучасні тенденції цифрового маркетингу
    (Сумський державний університет, 2020) Товстий, В.О.
    Бакалаврська робота складається з 54 сторінок тексту, 3 розділів, 7 формул, 6 таблиць, 9 рисунків та списку з 38 використаних джерел, додатків 8. Актуальність теми роботи полягає у необхідності аналізу особливостей маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів, пошуку ефективних її шляхів. Мета бакалаврського дослідження: на основі теоретичних та практичних засад проаналізувати і охарактеризувати особливостей маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів, визначити шляхи її удосконалення. Завдання роботи: розкриття теоретичних засад маркетингової діяльності в умовах ринку; аналіз організації маркетингової діяльності компанії компанія «FAMILIA», зокрема, аналіз її господарсько-економічної діяльності, конкурентноспроможності, цільової аудиторії, онлайн діяльності.; Розгляд системи та методів організації комункаційної та збутової діяльності та аналіз її ефективності. Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів. Предметом дослідження організація маркетингової діяльності діючого підприємства-виробника меблів та столярних виробів, компанія «FAMILIA». Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено принципи організації комункаційної та збутової діяльності та здійснено аналіз її ефективності. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження механізму ефективного управління маркетинговою діяльністю. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією тез доповідей на міжнародних науково-практичних конференціях за темою роботи.
  • Item
    Комунікаційна ефективність сайту кафедри як інструменту формування її іміджу та просування в інтернеті
    (Гельветика, 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ступнікова, К.Б.; Ступникова, Е.Б.; Stupnikova, K.B.
    Викладено результати аналізу комунікативної ефективності інтернет технологій ВНЗ на прикладі сайту кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету (УІД СумДУ). Отримані результати можуть бути використані для подальшого підвищення комунікативної ефективності інструментів інтернет-маркетингу, що допоможуть ефективно управляти іміджем ВНЗ та його підрозділів у інтернет-просторі. Аналіз комунікативної ефективності сайту був проведений у такій послідовності: відвідуваність сайту та структура відвідувачів; часові характеристики відвідувань; джерела трафіку; пошукові запити; гаджети, що використовуються відвідувачами тощо.