Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
8 results
Search Results
Item Індустріальні технології отримання твердих дисперсних систем активних фармацевтичних інгредієнтів(Сумський державний університет, 2022) Яременко, В.В.; Іщенко, О.В.Одним із найбільш перспективних напрямів модифікації та оптимізації біофармацевтичних та фізико-хімічних властивостей активних фармацевтичних інгредієнтів (АФІ) є отримання твердих дисперсних систем (ТДС). ТДС можна визначити як дисперсію одного (або кількох) активних фармацевтичних інгредієнтів в полімерному носії або матриці в твердому стані [1]. АФІ у ТДС може бути диспергован в аморфному, кристалічному, або в молекулярному вигляді, так само і носій ТДС може знаходитись в кристалічному чи аморфному стані, що в значній мірі обумовлює властивості та термодинамічну стабільність ТДС. Роль носія, як правило, виконують фармацевтично прийнятні водорозчинні або гідрофільні полімери (поліетиленгліколь, полівінілпіролідон, похідні целюлози та інші). Опційно в такі системи можуть бути включені поверхнево- активні речовини [2, 3]. Важливою характеристикою АФІ є розчинність, оскільки саме розчинність обумовлює системне всмоктування лікарського засобу, який вводиться перорально. На жаль, великий відсоток препаратів на ринку (~40%) і тих, що знаходяться на стадії досліджень і розробок (~90%), є низькорозчинними [1,3]. Розчинність АФІ у водному середовищі визначає можливість ефективного введення лікарського засобу в організм людини, а його розчинність у неполярних розчинниках – здатність проходження через ліпідний бар'єр біологічних мембран. Таким чином, фактор розчинності в полярних та неполярних середовищах впливає на процеси введення, подальшого трансмембранного перенесення АФІ та його загальну терапевтичну ефективність.Item Instruments of digital marketing in the pharmaceutical industry(Sumy State University, 2021) Чигрин, Олена Юріївна; Чигрин, Елена Юрьевна; Chygryn, Olena Yuriivna; Shevchenko, K.Each pharmaceutical company has its own specific goals in terms of choosing a marketing policy and communication system with stakeholders for market promotion and interaction with consumers. One of the most significant transformations associated with the impact of digital technology on the pharmaceutical industry. It is well-known fact that pharmaceutical companies are no longer the sole advocates or providers of information related to their products and treatment approaches. The powerful development of digital technologies, the expansion of online communities, a large number of mobile applications, accessible web content determine the wide access to information about treatment and a number of pharmacological knowledge.Item Специфіка застосування маркетингового менеджменту підприємствами фармацевтичної галузі(Сумський державний університет, 2020) Лазоренко, В.Є.Державне підприємство "Сумська біологічна фабрика" державної власності, входить до сфери управління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Основним завдання підприємства є: виробництво і реалізація основних фармацевтичних продуктів, фармацевтичних препаратів і матеріалів, лікарських засобів, продуктів профілактичного харчування, біологічних і інших засобів захисту тварин; науково-дослідні роботи, розробка методик та номативно-технічних документів. Метою дипломної роботи є дослідити специфіку фармацевтичних підприємств та розробити рекомендацій, щодо вдосконалення системи маркетингового та рекламного менеджменту Державного підприємства "Сумська біологічна фабрика" (ДП "Сумська біофабрика").Item Адміністративно-правове регулювання фармацевтичної галузі(Сумський державний університет, 2018) Степаненко, О.О.Життєдіֺяльність населенֺня України важко уявити без функціоֺнування фармацеֺвтичної галузі. Її розвитоֺк в Україні має стратегֺічно важливе значеннֺя, оскількֺи вона є одним з елементֺів забезпеֺчення націонаֺльної безпеки та виробниֺком продукцֺії високої соціальֺної значущоֺсті.Item Організація i методика обліку, аналізу і аудиту реалізації товарів(Сумський державний університет, 2018) Кисельова, О.О.У роботі досліджено теоретичні і практичні аспекти реалізації товарів на підприємствах фармацевтичної галузі, їх облік, аналіз та аудит, а також розроблено шляхи їх удосконалення. Проаналізовано особливості реалізації товарів фармацевтичної галузі. Розроблено практичні рекомендації щодо удосконалення методики обліку, аналізу та аудиту реалізації товарів фармацевтичної галузі.Item ПАТ «Фармак» - провідник сучасних технологій(Сумський державний університет, 2018) Корж, В.М.; Суптельна, С.О.Метою роботи є дослідження розвитку ПАТ «Фармак» від радянського минулого до європейського майбутньогона території технопарку «Свема» з метою формування умов підвищення екологічної безпеки виробництв фармацевтичної галузі України.Item Удосконалення системи управління сучасним підприємством (на прикладі ТОВ "Кусум Фарм")(Сумський державний університет, 2017) Луб’янова, Я.О.Управління сучасним підприємством можна визначити як сукупність методів і засобів професійного керівництва над діяльністю відокремленої юридичної особи по досягненню цілей її роботи і отриманню прибутку на основі раціонального використання власних і залучених ресурсів. Стрімко змінювані зовнішні умови праці вітчизняних підприємств потребують адекватного розвитку механізму системи управління підприємством.Item Валідація, як метод забезпечення якості у фармацевтичній промисловості(Сумський державний університет, 2017) Медушевський, С.В.Відповідно до визначення міжнародної організації зі стандартизації якість являє собою сукупність характеристик продукції або послуги, які надають їм здатність задовольняти обумовлені або передбачувані потреби. Під управлінням якістю продукції розуміють постійний, планомірний, цілеспрямований процес впливу на всіх рівнях на фактори та умови, що забезпечує створення продукції оптимальної якості і повноцінне її використання.