Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 23
  • Item
    Students’ professional development via foreign languages learning
    (Сумський державний університет, 2023) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Професійна культура майбутніх спеціалістів має велике значення в процесі формування особистості. Вивчення/викладання іноземної мови необхідно розглядати крізь призму їх професійної діяльності. Тому викладач повинен допомогти першокурсникам у професійній адаптації, з одного боку, а з іншого – у вивченні іноземної мови. Крім того, викладач повинен надати магістрантам практично орієнтовані матеріали, які стануть у нагоді їм у майбутньому. У такому випадку студенти вивчатимуть будь-яку іноземну мову не тому, що їм це потрібно, а тому, що їм це дійсно цікаво.
  • Item
    Learner autonomy in a distance language learning/teaching context
    (Національний авіаційний університет, 2022) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Дана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови.
  • Item
    Web-додаток для організації захисту лабораторних робіт із дисципліни «Технології захисту інформації
    (Сумський державний університет, 2022) Грищенко, В.В.
    Кваліфікаційну роботу бакалавра присвячено розробці web-додатку для організації захисту лабораторних робіт із дисципліни «Технології захисту інформації». У першому розділі розглянуто останні дослідження по темі даного досілдження. Проаналізовано аналоги розроблюваного web-додатку, визначено їх сильні та слабкі сторони. Також сформовано мету та задачі проекту та обрано засоби його реалізації. У другому розділі виконано структурно-функціональне моделювання, визначено варіанти використання web-додатку та спроектовано базу даних. У результаті створено діаграму у нотації IDEF0 та її декомпозицію, use-case діаграму та фізична модель бази даних. У третій частині наведено архітектуру даного програмного продукту й опиcано процес розробки web-додатку, який є результатом проектування. Також проведено його тестування.
  • Item
    Characteritics of a Teacher in the Context of Virtual Education Environment
    (Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2021) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Динаміка змін сучасного світу, глобалізація та інформатизація зумовлюють необхідність інноваційних змін в парадигмі освітньої системи. У статті розглядаються основні переваги та функції віртуального освітнього простору, де змінюється роль викладача. Інтеграція платформ віртуального навчання в традиційний навчальний процес дозволить вирішити ряд питань, головним чином - підвищити мотивацію, розвивати критичне і логічне мислення у студентів.
  • Item
    Preparation of teachers in the context of virtual education environment
    (Суми : ФОП Цьома С.П, 2021) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Динаміка змін сучасного світу, глобалізація та інформатизація зумовлюють необхідність інноваційних змін в парадигмі освітньої системи. У статті розглядаються основні переваги та функції віртуального освітнього простору, де змінюється роль викладача. Інтеграція платформ віртуального навчання в традиційний навчальний процес дозволить вирішити ряд питань, головним чином - підвищити мотивацію, розвивати критичне і логічне мислення у студентів.
  • Item
    The Role of the Teacher in a Virtual Learning Environment
    (Київ: Національний авіаційний університет, 2021) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Динаміка змін сучасного світу, глобалізація та інформатизація зумовлюють необхідність інноваційних змін в парадигмі освітньої системи. У статті розглядаються основні переваги та функції віртуального освітнього простору, де змінюється роль викладача. Інтеграція платформ віртуального навчання в традиційний навчальний процес дозволить вирішити ряд питань, головним чином - підвищити мотивацію, розвивати критичне і логічне мислення у студентів.
  • Item
    The Social Background of Functionaries in the Russian Empire’s Public Education Sector in the First Half of the 19th century: The Case of the Ukrainian Governorates
    (Academic Publishing House Researcher s.r.o., 2020) Дегтярьов, Сергій Іванович; Дегтярев, Сергей Иванович; Dehtiarov, Serhii Ivanovych; Polyakova, L.G.; Gut, J.
    This paper is focused on a specific component of the bureaucratic apparatus in the Russian Empire – educational functionaries. More specifically, the work explores the social background of educational functionaries in the Ukrainian lands in the first half of the 19th century. The authors composed data samples on Taurida, Volhynian, and Poltava Governorates covering the years 1830 and 1850. Use was made of a body of little-known archival documentation from the State Archive of Kharkov Oblast and the Central State Archive of Ukraine in Kiev. The authors explored the regional characteristics of the way educational institutions in rightbank, leftbank, and southern Ukrainian governorates were staffed with functionaries. The work attempted to determine how the areas’ numbers of members of the various social groups in pedagogical service correlate with each other. It was found that, despite the low popularity of pedagogical service among the nobility, there were quite many members of this estate serving in the public education sector. However, due to a major need for teacher functionaries the government had to express a favorable attitude toward the hiring of members of other social groups willing to serve in educational institutions across the Russian Empire. This explains the significant number of members of the lower estates employed in the sector as well.
  • Item
    Індивідуалізація навчання іноземної мови на старшому етапі
    (Сумський державний університет, 2020) Коломієць, Д.А.
    У бакалаврській роботі пояснюється принцип індивідуалізації. Надана оцінка його ролі та значення в навчанні іноземних мов. У дослідженні проаналізовано основні види індивідуалізації, а також представлено практичні способи застосування цього принципу в комунікативному підході. Встановлено, що застосування принципу індивідуалізації направлене на допомогу учням виконувати навчальні завдання. Педагогу доцільно відбирати завдання, які співпадають з інтересами, здібностями школярів, а також відповідають їх рівню підготовки.
  • Item
    Scribing as innovative means of teaching in the foreign language classroom
    (Національний авіаційний університет, 2019) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Скрайбінг – це інноваційна технологія аудіовізуальної підтримки навчального процесу. Головним у змістовій інтерпретації поняття скрайбінг є візуалізація інформації, а його головним завданням – відтворення інформації у привабливій для слухача і глядача формі для кращого її запам’ятовування і засвоєння. Використання скрайбінгу надає роботі привабливості, творчого характеру, сприяє зацікавленню студентів у набутті нових предметних знань і технологічних умінь.
  • Item
    To the problem of individualized learning/teaching in higher educational institutions
    (Гнозис, 2019) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Gluboka, N.
    У статті розглядається проблема індивідуалізації навчання / викладання у вищих навчальних закладах. Беручи до уваги, що учень – це індивід, і всі інновації допомагають певною мірою покращити освіту та навчання, нам потрібна система, яка дозволяє вибирати як навчальний план, так і спосіб, у який він буде представлений для кожного окремого учня – індивідуалізація системи навчання. Персоналізація орієнтована на учня, диференціація та індивідуалізація є в центрі уваги вчителя. Індивідуалізована система є загальною освітньою програмою, що включає всі корисні концепції, які відомі для покращення процесу навчання. Її успіх залежить від оптимального балансу між самооцінкою студента та порадою вчителя - студент не прогресує самостійно у своїй навчальній програмі. У статті описані стратегії викладання іноземної мови, які можуть бути використані як під час навчальної роботи, так і самостійної роботи. Завдання вчителя - знайти ключ до кожного студента, створити атмосферу доброзичливості та найбільш комфортних умов для навчання студентів, підвищити їх мотивацію та зберегти інтерес до навчання.