Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Оцінка комерційної привабливості бізнесу у сфері віртуальної та доповненої реальності(Сумський державний університет, 2020) Долженко, П.С.У першому розділі "Віртуальна реальність у ХХІ столітті: концептуальні основи" визначено поняття віртуальної реальності. Технології створення та сфери її використання. У другому розділі "Галузеві передумови становлення віртуальної реальності як бізнес продукту" досліджено галузеві передумови становлення віртуальної реальності як бізнес продукту. У третьому розділі "Оцінка комерційної привабливості туристичних турів віртуальної реальності" проведено оцінку комерційної привабливості туристичних турів віртуальної реальностіItem Virtual and augmented reality(Sumy State University, 2020) Zabara, M.; Зайцева, Інна Олексіївна; Зайцева, Инна Алексеевна; Zaitseva, Inna OleksiivnaWhat is virtual and augmented reality? First of all, for a better understating what these two terms mean let me give you a definition. Virtual reality – is a simulated experience that can even be out of this world. When augmented reality is some addons to your life. Examples of virtual reality would be you with the help of technology to go out of this world (basically it has no effect on your real life). Examples of augmented reality can be some devices that would give you the opportunity to effect things in the real world.