Факультет технічних систем і енергоефективних технологій (ТеСЕТ)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Застосування платформи mix для організації змішаного навчання загальної хімії здобувачів інженерних спеціальностей
    (Інститут інформаційних технологій та засобів навчання; Університет менеджменту в освіті; Інститут модернізації змісту освіти, 2020) Большаніна, Світлана Борисівна; Большанина, Светлана Борисовна; Bolshanina, Svitlana Borysivna; Диченко, Тетяна Василівна; Дыченко, Татьяна Васильевна; Dychenko, Tetiana Vasylivna; Чайченко, Н.Н.
    Актуальність статті обумовлена тим, що систематичних досліджень використання змішаного навчання в сучасній методиці викладання хімії в закладах вищої освіти недостатньо. Обґрунтовано доцільність втілення моделі «перевернутий клас» у процес викладання загальної хімії здобувачам вищої освіти інженерних спеціальностей. З’ясовано, що змішування очного та дистанційного навчання, – одна з найбільш поширених комбінацій. Наведено моделі змішаного навчання, які класифікуються за співвідношенням традиційної та електронної форми навчання й ступенем самостійності здобувачів вищої освіти в процесі опанування навчального матеріалу. У межах педагогічного експерименту обрано модель «перевернутий клас», оскільки її реалізація не потребує змін у навчальних планах підготовки фахівців. Під час педагогічного експерименту навчально-методичні матеріали розміщувались на платформі MIX електронного ресурсу Сумського державного університету. Запропоновано модель вивчення тем із загальної хімії. Аналіз результатів педагогічного експерименту показав, що: 1) успішність здобувачів вищої освіти під час проходження атестаційних заходів в експериментальних групах є значно вищою, ніж у контрольній групі; 2) студенти вважають змішану форму навчання сучасною, зручною та більш ефективною; 3) під час самостійного опрацювання матеріалу здобувачі вищої освіти краще сприймають не текстовий матеріал, хоча він ілюстрований і прекрасно оформлений, а презентацію з аудіо і відеосупроводженням; 4) для заохочення здобувачів вищої освіти до регулярного і самостійного опрацьовування матеріалу доцільно ввести коефіцієнт (у нашому експерименті – 1,5). На цей коефіцієнт помножують усі бали з кожної теми за умови успішного домашнього тестування (не менше ніж на 60%) здобувача вищої освіти напередодні відповідного заняття. Використання моделі змішаного навчання «перевернутий клас» під час викладання дисципліни «Загальна хімія» сприяє підвищенню ефективності процесу підготовки здобувачів інженерних спеціальностей, а також набуттю ними предметної компетентності з загальної хімії. Дисперсійний аналіз одержаних результатів педагогічного експерименту показав їх достовірність.
  • Item
    Організація самостійної роботи студентів при вивченні хімії
    (Видавництво СумДУ, 2010) Ліцман, Юлія Володимирівна; Лицман, Юлия Владимировна; Litsman, Yuliia Volodymyrivna; Марченко, Лариса Іванівна; Марченко, Лариса Ивановна; Marchenko, Larysa Ivanivna; Диченко, Тетяна Василівна; Дыченко, Татьяна Васильевна; Dychenko, Tetiana Vasylivna
  • Item
    Віртуальні лабораторні роботи з хімічних дисциплін
    (Видавництво СумДУ, 2010) Марченко, Лариса Іванівна; Марченко, Лариса Ивановна; Marchenko, Larysa Ivanivna; Диченко, Тетяна Василівна; Дыченко, Татьяна Васильевна; Dychenko, Tetiana Vasylivna; Ліцман, Юлія Володимирівна; Лицман, Юлия Владимировна; Litsman, Yuliia Volodymyrivna