Факультет технічних систем і енергоефективних технологій (ТеСЕТ)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25
Browse
4 results
Search Results
Item Дослідження запорно-регулюючого пристрою пластинчатого гідромотора(Сумський державний університет, 2021) Ворона, В.О.Пояснювальна записка: 70 с., 28 рис., 17 літературних джерел. Графічні матеріали: 2 аркуші А1: складальне креслення, плакат. Мета роботи – аналіз обтікання кульки зворотньо-регулюючого пристрою. Відповідно до поставленої мети: - Виконано літературний огляд насосу та клапана; - Виконані гідравлічні розрахунки насоса; - Виконані розрахунки клапана; У розділі з охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях розглянуте питання протипожежної техніки безпеки.Item Вплив температури на характеристики шестеренного насоса(Сумський державний університет, 2021) Закоцьола, Д.Р.Пояснювальна записка: 76 с., 17 рис., 4 літературних джерела. Графічні матеріали: 2 аркуша А1: складальне креслення, плакат. Мета роботи – виявлення залежності характеристик шестеренного насоса від температури. Відповідно до поставленої мети: Виконан літературний огляд з впливу температури на властивості рідини; - Виконані гідравлічні розрахунки насоса; - Виконані розрахунки зміни характеристик насоса; У розділі з охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях розглянуте питання улаштування бликавозахисту будівель і споруд, пожежна рофілактика при проектуванні і будівництваі промислових підприємств.Item Аналіз нелінійних коливань ротора відцентрового компресора 225 ГЦ2-135/2-50М1245(Сумський державний університет, 2020) Краснянський, В.О.На основі отриманих результатів було побудовано області стійкості. Було надано аналіз запасам стійкості обертання безпосередньо в зоні робочих частот турбокомпресора. Як висновок було знайдено закономірності впливу параметрів підшипників на стійкість обертання.Item Розрахунок характеристик автоматичного пристрою осьового врівноваження з пружно-встановленим опорним вкладишем(Сумський державний університет, 2020) Котляревський, Д.Б.У даній роботі було з'ясовано, що при оптимальному значенні осьової сили модифікована модель працює з меншими зазорами, а отже і з менш помітною витратою через торцеву щілину. Причиною цих змін є менші значення кутів конусності в зміненій конструкції.