Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    National brand as a marketing determinant of macroeconomic stability
    (Sumy State University, 2018) Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Чигрин, Олена Юріївна; Чигрин, Елена Юрьевна; Chygryn, Olena Yuriivna; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna
    Сучасні тенденції глобалізації та зростання конкурентоспроможності держав змушують уряди шукати нові підходи та відповідні інструменти для підвищення їх конкурентних можливостей. Дослідження пояснює, чому маркетингові фактори формування конкурентних переваг сьогодні мають нагальну важливість для формування та обґрунтування маркетингових стратегій міст та муніципалітетів, регіонів та територіальних громад, країн в цілому. Метою статті є вивчення маркетингових факторів формування конкурентних переваг країни та визначення впливу національного бренду на макроекономічну стабільність держави. В статті висунуто гіпотезу про наявність зв’язку між сприйняттям бренду країни нерезидентами та макроекономічними індикаторами результативності використання країною її бренду. Для перевірки справедливості цієї гіпотези розроблено дворівневий підхід. Рівень 1 передбачає оцінювання економічної результативності використання країною її бренду, з урахуванням здобутих країною конкурентних переваг в глобальному середовищі, орієнтований на ретроспективні оцінки на тривалому часовому горизонті, містить композитні індикатори, які є об’єктивними та кількісно вимірюваними за єдиною міжнародною методологією, базується на методології PESTLE-аналізу. Рівень 2 передбачає оцінювання ( за допомогою методу рангової кореляції Спірмена) непараметричної міри статистичної залежності між зовнішнім сприйняттям країни нерезидентами (визначається за методологією компанії FutureBrand, що базується на опитуваннях груп респондентів: зовнішніх інвесторів, туристів, урядів інших держав тощо) та економічною результативністю використання країною її бренду. Емпіричне підтвердження цієї гіпотези здійснено на двох вибірках даних. Перша база статистичної інформації охоплювала лише десять найсильніших національних брендів за рейтингом NBI з 2008 року. Розрахунки підтвердили існування лінійного взаємозв'язку між рівнем макроекономічної стабільності та силою національного бренду для Німеччини, Франції, Канади. Основу другої бази статистичної інформації склали дані рейтингу SIE в ЄС та Україні у 2010-2015 рр. За розрахунками гіпотеза дослідження підтвердилася для Швеції, Німеччини, Фінляндії, Данії, Австрії, Нідерландів, Хорватії, України.
  • Item
    Науково-методичні підходи до стимулювання збалансованого розвитку корпоративного сектору економіки
    (Сумський державний університет, 2013) Чигрин, Олена Юріївна; Чигрин, Елена Юрьевна; Chygryn, Olena Yuriivna; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna
    Проведений аналіз діяльності корпоративного сектору економіки, виявлені загальні проблеми його функціонування, досліджено еколого-економічні тенденції розвитку акціонерних товариств як передумови впровадження системи екологічного менеджменту та аудиту. Оцінено вплив вітчизняних промислових підприємств корпоративного сектору економіки на навколишнє природнє середовище у порівнянні з іншими європейськими країнами.Оцінено актуальність та необхідність використання системи корпоративного екологічного менеджменту та аудиту на вітчизняних підприємствах. Дослідження європейського досвіду дозволило узагальнити основні переваги впровадження відповідної системи на Україні. Виокремлено та детально розглянуто проблеми функціонування корпоративного сектору пов’язані з саме функціонуванням фондової системи та взаємовідносинами між власниками та менеджментом підприємства. В статті обґрунтовується яким чином ці фактори впливають на еколого-економічні показники діяльності компаній. Систематизовано та визначено еколого-економічні інтереси суб’єктів корпоративних відносин. З метою підвищення рівня мотивації екологічно орієнтованого корпоративного управління запропоновано науково-методичний підхід до моделювання системи екологічно орієнтованих внутрішньокорпоративних відносин, який передбачає узгодження інтересів власників та менеджменту компанії шляхом визначення критичних значень процентів винагороди за результати екодіяльності акціонерного товариства.