Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
Search Results
Item Marketing communications in the context of entrepreneurial activity: bibliometric analysis(Sumy State University, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Нестеренко, Володимир Іванович; Нестеренко, Владимир Иванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Кропива, Вячеслав Вікторович; Кропива, Вячеслав Викторович; Kropyva, Viacheslav ViktorovychІнтерес до використання інструментів маркетингових комунікацій в підприємництві зростає щороку. При цьому підприємці, на відміну від великого бізнесу, мають невеликі фінансові ресурси для просування свого бізнесу. Тому в першу чергу застосовуються малобюджетні та високоефективні інструменти маркетингових комунікацій. Метою роботи є систематизувати наукові знання щодо використання маркетингових комунікацій в підприємництві. Завданнями роботи є зрозуміти зміст та характеристики існуючих досліджень щодо маркетингових комунікацій в підприємництві, та виявити напрямки досліджень останніх років. Останніми роками поступово зростає суспільний інтерес до маркетингових комунікацій, зокрема цифрових комунікацій. Кількість наукових публікацій зростає ще швидшими темпами. Більшість робіт присвячена наступним аспектам: просування в соціальних медіа, цифровий маркетинг, Веб 2.0, креативні споживачі, комунікаційні стратегії, комунікація у видимому світлі. Найбільш цитована стаття (820 цитувань) присвячена з-уст-в-уста як елементу маркетингових комунікацій. Найвищий середній рівень цитувань має стаття, присвячена комунікаціям у видимому світлі (2013). Найранніша високовицтована стаття була опублікована в 1990 році і зосереджена на питаннях комунікаційних стратегіях в маркетингових каналах. В роботі було виявлено сім кластерів, що стосуються продуктивності, моделей, маркетингу, соціальних медіа, маркетингу у соціальних мережах, з-уст-в-уста, поведінки. Також серед напрямків досліджень виявлені наступні: споживачі, Фейсбук, стратегії, лояльність, відношення, реклама, інформація, адаптація, довіра та інші. В останні роки з’явилися дослідження присвячені просуванню в соціальних мережах, аналітиці, базам даних, населенню, довірі до бренда, міленіалам, святкуванню, коронавірусу, а також сегменту інвесторів, фуд-маркетингу, Інстаграму, послугам, спільнотам, ефективності фірм, сегментації, веб-сайтам та іншим. Дана стаття може бути корисна практикуючим маркетологам та науковцям при дослідженні інструментів маркетингових комунікацій.Item Analysis of Territories Marketing Activities Among Small and Medium Business: A Bibliometric Analysis(Sumy State University, 2021) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Jasnikowski, A.Стаття узагальнює аргументи та контраргументи в рамках наукової дискусії щодо питань маркетингу територій. Головною метою дослідження є визначення майбутніх напрямків досліджень на основі аналізу сутності та особливостей наявних наукових публікацій, присвячених питанням маркетингу територій. Аналіз низки наукових публікацій з означеної тематики засвідчив необхідність проведення синтезу наявних наукових напрацювань. Актуальність дослідження означеної наукової проблеми полягає в існуванні низки невирішених проблем у маркетингу державного управління. Дослідження проведено в наступній логічній послідовності: визначено найбільш впливових авторів, журнали та статті в області маркетингу територій; проведено аналіз ключових слів досліджуваних статей, які було згруповано у кластери; здійснено візуалізацію наукових напрацювань, присвячених питанням маркетингу територій. Емпіричний аналіз базується на даних за 1970-2021 роки. Об'єктом дослідження є 1611 публікації, які було опубліковано у різних наукових виданнях. За результатами проведеного аналізу встановлено, що найвпливовішими журналами є «Journal of Business Research», «Tourism Management» та «Marketing Theory». При цьому автори Каваратзіс М. та Варнабі Г. були найбільш продуктивними у дослідженні означеної тематики. Більшість статей було опубліковано дослідниками з США, Англії, Італії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Австрії та Франції. За результатами бібліометричного аналізу, ключові слова досліджуваних статей згруповано у 8 кластерів (політика, туризм, модель, ідентифікація, брендинг місць, резиденти, рамки, бренди міст). Встановлено, що за останні 5 років, науковці найбільше досліджували брендинг місць, маркетинг туристичного призначення, політичні та культурні особливості, територіальні характеристики, туризм, ідентичність, залучення, уряд, розумні міста, лояльність, суспільство тощо. Отримані результати засвідчили, що перспективними напрямками майбутніх досліджень є: туристичний бренд, технології, відновлення, легітимність, «сарафанне радіо», досвід, пам'ять, нерівність міст, інклюзивний брендинг міст, капітал бренду, прихильність до бренду, ідентичність міст тощо. До того, авторами рекомендовано зосередити увагу на дослідженні особливостей міст-побратимів та муніципальної кооперації. Результати дослідження мають практичне значення та можуть бути корисними для компаній, які розробляють бренд територій, органам місцевої влади при формуванні маркетингової стратегії розвитку територій, а також науковцям, які досліджують маркетинг територій.