Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
Search Results
Item Регіональні бренди в політиці просування товарів(Вид-во СумДУ, 2006) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Колосок, Світлана Іванівна; Колосок, Светлана Ивановна; Kolosok, Svitlana IvanivnaУ статті наводяться переваги використання регіональних брендів підприємствами. Проаналізовано елементи та структуру успішних брендів. Авторами було проведено дослідження процесу формування регіональних брендів та розроблення рекомендацій з їх створення. Стаття розрахована на науковців та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також буде корисною фахівцям промислових та торгових підприємств, які планують формувати бренд для продуктів або фірми. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10764