Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Забезпечення інноваційного розвитку в закладах вищої освіти
    (Сумський державний університет, 2019) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Лазоренко, В.Є.
    У статті запропоновано інноваційні методи розвитку навчального процесу в закладах вищої освіти (ЗВО) України. Ринок освітніх послуг має нестабільну ситуацію. ЗВО необхідно розглядати з позиції можливостей пристосування до мінливої ситуації на ринку освітніх послуг. На прикладі університету розглянуто сутність інноваційного розвитку ЗВО, іноземний досвід та науковий підхід до оцінювання інноваційного потенціалу закладу подібного типу. Визначено основні чинники зовнішнього та внутрішнього впливу на інноваційний розвиток і інноваційний потенціал університету та етапи його розвитку. Показано, що інноваційність грунтується на підвищенні зацікавленості студентів і викладачів в одержанні та відборі нових ідей, їх відповідності сучасному науково-технічному прогресу, фінансовій підтримці й створенні загального сприятливого середовища для впровадження інновацій. У навчальному процесі завжди успішно використовувалися різноманітні інноваційні методи педагогіки, основою яких є інтерактивність та максимальна наближеність до реальної професійної діяльності майбутнього фахівця. Спроби окремих викладачів урізноманітнити процес навчання мають знайти широку підтримку в студентів. Доведена важливість підтримки інноваційного потенціалу університету, бо кількість наукових досліджень, проведених на базі університету та публікацій здійснених від його імені сприяє кращому інвестиційному клімату ЗВО з боку роботодавців. Університет, завдяки якісній освіті може здобути переваги не тільки для власного успіху, а й підвищити рейтинг міста, для подальшого залучення студентів, туристів, бізнесменів. Досвід останніх років свідчить, що реалізувати певну ідею в українських навчальних закладах набагато складніше, ніж, наприклад, у Європі чи США, тому у вітчизняних ЗВО нерідко спираються на іноземний досвід, а не підтримують нові ідеї від власних учасників навчального процесу.
  • Item
    Маркетинговий менеджмент iнновацiйного розвитку виробничо-технiчної продукцiї
    ("ВТД "Університетська книга", 2009) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
    Розглянуто проблеми маркетингового менеджменту в умовах iнновацiйного розвитку промисловостi. Дослiдженi помилки, яких припустилися пiдприємства України при впровадженнi систем управлiння маркетингом. Наведено динамiку змiн обсягiв випуску виробничо-технiчної продукцiї групою вiтчизняних пiдприємств. Для ефективного вирiшення проблем окремих галузей промислового виробництва запропоновано узагальнений механiзм та надано практичнi рекомендацiї стосовно його застосування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2893