Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
2 results
Search Results
Item Electronic Business of Japan in Comparison with the U.S.(Sumy State University, 2021) Melnyk, M.V.; Blyznyukov, A.O.З появою електронного бізнесу японці включили Інтернет у свою культуру, щоб скористатися перевагами електронної комерції. Єдина мова та високий коефіцієнт міського населення роблять бізнес в Інтернеті успішним. Крім того, розмір країни та ефективна інфраструктура пришвидшують процес доставки. Однак Японія все ще потребує темпів у бізнесі електронної комерції, щоб конкурувати зі США. Ця стаття охоплює різні тенденції та перспективи Японії та США з точки зору ведення електронного бізнесу. У статті оглянуто основні відмінності між електронним бізнесом Японії та США. Також аналізується ефективність електронного бізнесу як у США, так і в Японії. Проведено порівняння, яке визначає позитивний та негативний вплив електронного бізнесу у обох країнах. Порівняльний аналіз статті показав, що Японії потрібно працювати над різними аспектами, щоб скористатися перевагами інтернет-ринку. Приголомшливий успіх Японії на шляху ведення бізнесу в Інтернеті прогнозує, що знадобиться короткий проміжок часу, щоб перейти на електронний бізнес у США. Однак Японії все ще потрібно зробити серйозні зміни в технічній галузі, а також заручитися підтримкою уряду для трансформації електронного бізнесу у своїй країні.Item Marketing Strategies in Contemporary Big Four Consulting Firms(Sumy State University, 2018) Melnyk, M.V.Дана стаття описує феномен Великої Четвiрки (KPMG, Deloitte, E&Y, PwC), яка, як 20 років тому, так і зараз займає лідируючі позиції на ринку. Їхні шляхи до успіху – ціла стратегія, спланована крок за кроком і націлена на пошук нових клієнтів, випуск нових продуктів та наймають на роботу найкращих студентів зі списку найкращих університетів усього світу. Ці компанії активно застосовують усі доступні інноваційні підходи в своїх економічних і маркетингових стратегіях. У той момент, як під час Днів Праці конкуренти нажаль роздають ручки, блокноти та маркери з логотипами своїх компаній, стенди Великої Четвірки приковують увагу новими інноваційними пристроями, селфіпалками та окулярами Google. Як проголошує слоган KPMG, розміщений на їх офіційній вебсторінці: "Інновації у кожному аспекті нашого повсякденного життя". Для того, щоб досягти поставленої мети, ці фірми використовують стратегії диверсифікації, лідерства, спеціалізації з концентрацією на своїй ніші. Детальний опис і приклад до кожної вищезгаданої стратегії є у статті. Важливе місце у довготермінових стратегіях з довготерміновими перспективами займають заходи, організовані для професіоналів, різноманітні семінари, публікації досліджень, прес-конференції та інші PR-акції і благодійні акції. Всі вони вже стали невід‘ємною і необхідною частиною тактики розвитку маркетингу у консалтингових фірмах і повстали внаслідок глобалізації. Високоякісні послуги вимагають високої оплати, що в свою чергу призводить до економічних переваг. Компанія PWC довела це на своєму прикладі, коли в 2015 році додала до свого портфоліо консалтингові послуги. Це рішення склало 60 % прибутку, в той час як традиційний список послуг приніс усього 40 %. Нові свіжі ідеї та рішення, що йдуть в ногу з часом, чітке дотримання стратегії, опрацьованої внутрішніми фахівцями спеціально для компанії, та бажання бути інноваційним лідером – двигун прогресу. Сучасний світ не стоїть на місці. Ера нових технологій змінила наше сприйняття про основу щоденного укладу життя, що не могло не відбитися на бізнесі, в тому числі, і на світових корпораціях. Здатність приймати зміни і адаптуватися – це талант, який гарантує успіх і процвітання, що особливо важливо в еру розвитку цифрових технологій.