Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Integration of health-preserving technologies in English language lessons at general secondary education institutions
    (Sumy State University, 2024) Молгамова, Лілія Олексіївна; Molhamova, Liliia Oleksiivna; Budko, V.
    Сучасні умови війни значно підвищують навантаження на психоемоційний стан учнів і актуалізують важливість інтеграції здоров’язбережувальних технологій в освітній процес для підвищення рівня фізичного та емоційного здоров’я учнів, що є ключовим чинником їх успішної соціалізації зараз та самовизначення у майбутньому. Мета дослідження полягає у визначенні теоретичних та методичних основ інтеграції здоров’язбережувальних технологій в навчальний процес на уроках англійської мови в загальних закладах середньої освіти (ЗЗСО). Дослідження охоплює аналіз психолого-педагогічних передумов формування здоров’язбережувальної компетентності; експериментальну розробку та обґрунтування здоров’язбережувальних технік в навчальному процесі. Результати можуть бути використані в педагогічній практиці вчителів різних предметів для оптимізації освітнього процесу. Стаття є вкладом в реалізацію трьох Цілей сталого розвитку (ЦСР) ООН: здоров’я та благополуччя (3-тя Ціль), якісна освіта (4-та Ціль) та партнерство заради сталого розвитку (17-та Ціль). Розроблення та інтеграція здоров’язбережувальних технологій в освітній процес спрямовані на підтримку фізичного та емоційного здоров’я учнів, що є ключовим для їх успішної соціалізації та самовизначення. Це відповідає глобальним зусиллям з покращення здоров’я та благополуччя на всіх етапах життя. Окрім того, стаття акцентує увагу на важливості якісної освіти, яка інтегрує здоров’язбережувальні практики, роблячи навчання більш ефективним та змістовним. Врешті-решт, підкреслюючи важливість педагогічного експерименту та наукових досліджень у цій сфері, стаття відкриває шлях для партнерства та співпраці у сфері освіти та охорони здоров’я, сприяючи тим самим досягненню сталого розвитку.