Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 51
  • Item
    Impact of seller's gender on purchaser's consumption behavior
    (Sumy State University, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Klisinski, J.; Hrytsai, S.; Starkiv, I.
    The article deals with research results, which prove impact of seller’s gender on purchaser’s consumption behavior. It defines main factors, which impact cooperation between sellers and purchasers of different gender in the buy and sell process. There are following ones among them: an idea about gender of the ideal seller, pleasant communication with seller, attentive attitude (clearness and understanding of the answer to questions, provision with wide information, and interest in conversation), detailed representation of the necessary information for purchaser etc. Results of the conducted studies can be used as a methodic tool to form sellers’ staff, to define and to distinguish their functions and roles etc.
  • Item
    Impact of seller’s gender on purchaser’s consumption behavior
    (Sumy State University, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Клісіньськи, Януш; Клисиньски, Януш; Klisinski, Janusz; Starkiv, I.L.
    У статті викладено результати досліджень, які доводять вплив статі продавця на купівельну поведінку покупця. Визначено основні факторів, що впливають на взаємодію покупців і продавців різної статі у процесі купівлі-продажу. Серед них виділено: уявлення про стать ідеального продавця, приємність спілкування з продавцем, уважливість ставлення (чіткість і зрозумілість відповіді на поставлені запитання, надання розширеної інформації, прояв зацікавленості у розмові), детальне висвітлення потрібної для покупця інформації тощо. Результати проведених досліджень можуть бути використані як методична допомога при формуванні штату продавців, визначенні і розподілу їх функцій і ролей тощо.
  • Item
    Управління знаннями в системі інноваційного розвитку організації
    (Cумський державний університет, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Комарницька, Г.О.
    Розроблено теоретико-методологічні засади цілеспрямованого взаємоузгодженого і взаємопов’язаного управління процесами продукування (отримання) і використання знань в організації, як інструменту реалізації її потенціалу інноваційного розвитку, посилення конкурентних переваг, забезпечення стійкого розвитку в перманентно мінливих умовах інформаційної (постіндустріальної) економіки на основі оперативного приведення у відповідність до цих змін її потенціалу. Систематизовано джерела (інструменти), способи отримання і напрями використання різних видів наукових, професійних, техніко-технологічних знань. Отримані результати формують засади організаційно-економічного механізму управління знаннями в організації.
  • Item
    Modern condition of labor migration from Ukraine to the EU and the prospects for its regulation
    (Sumy State University, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Adamets, T.
    The analysis of state and development dynamics of labour migration from Ukraine to the EU made in the context of: gender, age, level of education, country of destination, sector of employment and so on. Special attention is paid to the migration to Poland as the host country of the highest, among EU countries, of labour migrants from Ukraine. It also evaluated individual aspects of migration of Ukrainian youth in the EU countries with the aim of obtaining higher education. The obtained results can be used as an information base for the development of a system of measures of state poliks in the field of labour migration.
  • Item
    Factor analysis of processes of corporate culture formation at industrial enterprises of Ukraine
    (СумДУ, 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Овчаренко, Максим Іванович; Овчаренко, Максим Иванович; Ovcharenko, Maksym Ivanovych; Овчаренко, Світлана Володимирівна; Овчаренко, Светлана Владимировна; Ovcharenko, Svetlana Volodimirivna
    Автори проаналізували й узагальнили фактори, які впливають на формування й розвиток корпоративної культури на промислових підприємствах України. На цій основі ними розроблені рекомендації з управління стратегіями розвитку корпоративної культури. Автори використовували наступні методи наукового пізнання: для дослідження взаємодії національної, корпоративної й індивідуальної культури - метод логічного узагальнення; для виявлення й обґрунтування факторів, які впливають на формування корпоративної культури - факторний аналіз; для аналізу тенденцій розвитку корпоративної культури на різних рівнях узагальнення - метод порівняльного аналізу. Результати аналізу показали що макро- і мікрофактори є зовнішніми стосовно підприємства, а мезофакторы (адаптивність бізнесу й корпоративного управління, корпоративна етика, корпоративна соціальна відповідальність і кадрова політика, корпоративні фінанси) є внутрішніми. Автори визначили рівні кожного з факторів, систематизували негативні впливи, які перешкоджають становленню й розвитку корпоративної культури на українських промислових підприємствах, запропонували рекомендації для управління цим процесом.
  • Item
    Перспективи і загрози четвертої промислової революції та їх урахування при виборі стратегій інноваційного зростання
    (Сумський державний університет, 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    Систематизовано позитивні та негативні наслідки впровадження інноваційних технологій, характерних для четвертої промислової революції. Показано, що четверта промислова революція дає шанси на перехід до випереджаючого інноваційного розвитку. Досліджено процеси реалізації вітчизняними фахівцями та бізнесменами окремих технологій у руслі четвертої промислової революції. Розроблено узагальнену схему формування пріоритетних напрямів інноваційного розвитку національної економіки в руслі концепції технологічного випередження. Доведено, що Україна має потенціал інноваційного зростання, що є актуальним для умов четвертої промислової революції.
  • Item
    Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд
    (Сумський державний університет, 2015) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Іванова, Т.Є.
    Розглянуто основні методи та інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Наведено рекомендації щодо застосування інструментів компаніями різного масштабу, а також зазначено найпопулярніші Internet-інструменти для просування продукції.
  • Item
    Innovative process rational choice grounding in organization
    (Sumy State University, 2015) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
    The generalized scheme of innovative activity in organization, characterizing interconnections between in novative process types, innovative business and innovative strategies, is investigated. The essence of SRRCW, innovations marketing types and works on the innovative and life cycle stages of the new product, is confirmed. Author developed table of decisions and innovative process variants choice algorithm block - scheme, which are reasonably to be implemented in the concrete organization, depending on state of its innovative development potential subsystems constituents and stage of the innovative product rad icalization. The received results form base to choose rational variant of the organization innovative process and its innovative strategy in the concrete market conditions, allow to provide mutually coordinated interconnection between SRRCW and innovations marketing on the innovative process stages.
  • Item
    Перспективи та основні проблеми розвитку інтернет-торгівлі в Україні
    (Сумський державний університет, 2014) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Іванова, Т.Є.
    Останніми роками в усьому світі все більшого поширення набувають методи ведення бізнесу в Інтернеті, зокрема інтернет-торгівля. Застосування Інтернету дозволяє швидко і з незначними витратами вивести і просувати продукцію на національний і міжнародні ринки. Торгівля через Інтернет дозволяє істотно знизити вартість продукції, оскільки відпадають потреби в утриманні торгових площ, придбанні торгівельного обладнання, не потрібно утримувати торгівельний персонал тощо. Крім того, споживач у реальному масштабі часу може переглянути номенклатуру продукції, що реалізується, швидко знайти потрібний товар, вияснити його характеристики, ознайомитися з відгуками інших споживачі в, обрати зручний спосіб і час доставки товару, провести платежі через Інтернеті і т. ін.
  • Item
    Methodic foundations of the ecologically oriented consumer’s readiness analysis
    (Sumy State University, 2014) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
    Розроблено і апробовано методичний підхід до аналізу стану споживчої готовності цільової аудиторії щодо екологічної продукції, а також розроблення на цій основі заходів щодо стимулювання попиту і просування екологічної продукції на ринку. Отримані результати поглиблюють методичні засади маркетингового обґрунтування і супроводу проектів впровадження екологічних інновацій, що формує передумови переходу вітчизняної економіки до випереджаючого екологічно-орієнтованого інноваційного розвитку.