Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
2 results
Search Results
Item Маркетингова стратегія в соціальних мережах: теоретико-прикладний базис(Сумський державний університет, 2023) Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Люльов, Олексій Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Здойма, Андрій Дмитрович; Zdoima, Andrii Dmytrovych; Пімоненко, Сергій Володимирович; Pimonenko, Serhii VolodymyrovychУ сучасних умовах функціонування ринкового середовища низка малих та середніх підприємств використовують платформи соціальних медіа (SMM) як ключові канали для просування бренду. Ця тенденція переважно обумовлена ефективністю цих платформ та їх здатністю охоплювати значну цільову аудиторію. Підприємці використовують цифрові маркетингові інструменти, адаптуючи свої пропозиції до цільової аудиторії. Метою статті є визначення та дослідження теоретико-прикладного базису побудови маркетингової стратегії в соціальних мережах. Результати аналізу засвідчили зростання наукових публікацій у період з 2006 по 2023 рік. Лідерами у публікаційної активності є науковці з США, Австралії, та Іспанії. На основі результатів узагальнення наукового доробку у статті систематизовано основні виклики, з якими стикаються компанії при імплементації SMMстратегій, а саме: відсутність чіткої стратегії, неправильне позиціонування, невизначеність цільової аудиторії, та нерелевантний контент. Авторами проаналізовано підходи до визначення маркетингової стратегії в соціальних мережах та описано приклади ефективної реалізації таких стратегій світовими брендами. У статті обґрунтовано, що одним із факторів-каталізаторів лавиноподібного характеру розвитку SMM є пандемія COVID-19. Визначено, що теоретична основа маркетингової стратегії в соціальних мережах базується на засадах цифрового маркетингу та враховує специфіку ведення діалогу з користувачами у віртуальному просторі. Ключовими компонентами такої стратегії є змістовий маркетинг (content marketing), взаємодія з інфлюенсерами (influencer marketing), управління спільнотами (community management) та аналіз даних (data analytics). Прикладний аспект маркетингової стратегії в соціальних мережах включає розроблення конкретних тактик та методів реалізації стратегічних цілей. Це охоплює створення контент-планів, розроблення та ведення SERM (Search Engine Reputation Management) кампаній. Авторами обґрунтовано необхідність розроблення інтегрованих та гнучких стратегій SMM, що враховують унікальність кожної соціальної мережі та потреби цільових аудиторій, тенденції та інновації в цифровому маркетингу.Item Еfficiency of marketing communications in banks(Sumy State University, 2017) Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Radchenko, O.; Palienko, M.The paper deals with analysing the main approaches to evaluate the quality and efficiency of the bank’s marketing communications. The approaches to define the bank’s marketing communications were analysed and systematized by the authors. Besides, the authors allocated the main features of the bank’s marketing communications in the ongoing Ukrainian economic situation. Moreover, they proposed to use the mathematical method, to identify the efficiency of the bank’s marketing communications. According to that method the efficiency of the bank’s marketing communications could be determined through the evaluation of the increasing volume of the services rendered by the bank. This method gives an opportunity to account the time lag between implementation of the bank’s marketing communications and starting of its action. With purpose to verify abovementioned approach, the authors calculated the efficiency of the bank’s marketing communications of the JSC “Oschadbank” (Sumy, Ukraine).